Nog geef ik eerlijk toe dat de bangmaakerij van een paar jaar geleden, de horror-verhalen van lsd die rond gingen onder de tieners, mij nog steeds lichtelijk na spoken...
Ik blijf er een hele hele lichte vooroordeel over hebben wat ik enorm erg vind. Ik kom er gewoon niet van af!
Ik zal niet van het beeld afkomen tot dat ik het zelf heb geprobeerd. Lsd blijft de drug waar ik het meest over heb gelezen...documentaires ervan heb gezien en mij toch het meest aantrekt (alhoewel dmt dicht in de buurt zit). Ik voel echt een aantrekkingskracht naar dit goedje (op spiritueel gebied...als dit niet te zweverig klinkt voor mensen?).
Wist al op mijn 14de / 15de dat dit goedje ooit op mijn pad zal komen en denk dat de datum snel nadert. Ben er klaar voor...ik voel het.
Één nadeel...mijn beste vriend waar ik het liefst mee trip wilt nog wachten. Erg jammer want dit is toch wel een goedje waar ik het gevoel van heb dat ik het samen met hem wil doen. Altijd mee wil doen.
Ik dring het ook niet aan bij hem. Ik heb het er geen eens over met hem. Hij weet dat die dag eraan komt maar hij moet er zelf mee komen. Zijn eigen interesses moeten hem overhalen om het te doen en niet ik. Tot die tijd zal ik toch moeten wachten...of misschien zonder hem doen maar denk dat de trip vele malen minder bijzonder wordt...
Wat ik wel kan zeggen is dat ik enorm excited ben voor wat de toekomst mij te bieden heb. Laat maar komen!
![:grin:]()