Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raar genoeg laatste keer wel nog. Maar in mijn buurt valt het nog mee best erg eigenlijk, crackspot, en heb et ook verkloot maarja niks meer aan te doen"
"Hallo mensen van et drugsforum. Ik ben een jongen van 16 (i know heel vroeg enzo) Ik kwam vorige zomer met een groep mensen terecht die er elk weekend wel een feestje van maakte, zo kwam ik voor de eerste keer met xtc in aanraking. In het begin deden we het zo 2x in de maand en dan zo een 3-4 mollys op een nacht. Toen kwam er iemand aan met speed, in et begin ook een gram per avond maar het werd meer en meer. Denk dat ik in dit jaar zo een 60-70 pillen geslikt heb en weet ik hoeveel gram speed. Heb ondertussen ook een aardige drugskop ontwikkelt. Maaaaaaar sinds 3 maanden ga ik niet meer met de groep om en gebruik ik geen hardere drugs meer dan wiet. Maar mijn vraag is, hoelang het zal duren voor mn drugskop vermindert is? Want dat ik nog nooit gepakt ben vind ik een raadsel"
"Jullie moesten eens weten hoe het er hier aan toe gaat, jongens van 13/14 pillen pakken alsof et fruitella is, maar het is inderdaad heel erg overdreven en geen molly of speed voor mij, lsd en truffels vond ik wel vet, ga ik zeker binnenkort nog wel eens doen denk ik"