#1
Je kan ze gewoon in elkaar schuiven, de twee helften. Niks moeilijks aan. ![:tearsofjoy:]()
In dat geval zou je je denk ik ook niet druk moeten maken over de kosten van je capsules, maar over de frequentie van je gebruik :Pbenniesmitters zei:Aah voor die prijzen kan je het ook moeilijk laten toch, of je nou 4 euro per 50 betaald of ietsje minder, dat maakt voor de recreatieve gebruiker niet zo heel veel uit denk ik. Tenminste ik neem niet zovaak drugs in een capsule dat ik me om dat geld druk zou maken.
ZERO- zei:Die van mij zeggen geen klik?!SmartieAndMe zei:Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt![]()
Tekzor668 zei:SmartieAndMe zei:Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt![]()
Jij hebt waarschijnlijk grote oren, ik hoor ook niets![]()
![]()
Die van mij zeggen geen klik?!SmartieAndMe zei:Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt![]()
SmartieAndMe zei:Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt![]()
ZERO- zei:Die van mij zeggen geen klik?!SmartieAndMe zei:Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt![]()
Geen idee wat je betaald maar het is vaak het goedkoopste in de apotheek. Ik zou de grootste capsules halen die ze hebben, minder gepriegelduckbird zei:Dat is mooi, dan ga ik maar een lading capsules bestellen. Thanks!
Weet het zo niet precies uit mijn hoofd, maar was iets rond de 4 euro, inclusief bezorging. Daarvoor heb ik er 50 van maat 0. Is het veel goedkoper bij de apotheek?Tijdloos zei:Geen idee wat je betaald maar het is vaak het goedkoopste in de apotheek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."