Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuisfeestje met drugs succesvol laten verlopen

Huisfeestje met drugs succesvol laten verlopen

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Samen met mijn 5 huisgenoten willen wij met oud en nieuw een huisfeest geven voor een groep van 30-50 personen. Deze zijn allemaal bekent met drugs en de bedoeling is dat iedereen gaat gebruiken op dat feestj. Idereen kent elkaar dus dat komt wel goed. Zijn er ng dingen waar wij aan moetne denken? Er zijn iig Djs, ballonnen en genoeg water aanwezig :grin:

Groetjes :rock:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk!! Dat doen wij ook altijd. Laat iedereen zelf ook wat meenemen en zorg voor genoeg fruit en limonade is ook altijd chill. Veel plezier :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel vaker dit soort feestjes, ofwel bij mezelf of bij anderen. Dezelfde voorbereiding als voor elk ander feest geldt eigenlijk.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben 2 jaar geleden op zo'n feestje geweest bij destijds onze onderburen, zij hadden heel de vloer bedekt met karton of van die stucrollen ofzo, wel handig want met zo veel mensen wordt je vloer écht heel smerig. En er was een kelder waar werd gedanst, in de woonkamer werd er gechilld. Op zich wel chill om beide opties te hebben. Andere mensen in de straat hadden ook een vuurkorf buiten, aanrader als je de mogelijkheid hebt! En heel veel wc papier :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het kan? doe je slaapkamerdeur in ieder geval op slot.
Tenzij 'vreemde mensen' in je bed geen issue is..
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien beetje voorzorgsmaatregelen? Ehbo doos ofzo?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou ook vooral een chillhoek met heeeeel veeeel kussens en zitzakken enz maken
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#8
`maak van je badkamer een sauna met kussens en relaxte dekentjes, zorg dat de waardevolle spullen tenminste opgeborgen zijn.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helenas zei:
Leuk!! Dat doen wij ook altijd. Laat iedereen zelf ook wat meenemen en zorg voor genoeg fruit en limonade is ook altijd chill. Veel plezier :)
Klik om te vergroten...

Die 2 staan zeker op de inkooplijst.

Narayani zei:
Ik ben 2 jaar geleden op zo'n feestje geweest bij destijds onze onderburen, zij hadden heel de vloer bedekt met karton of van die stucrollen ofzo, wel handig want met zo veel mensen wordt je vloer écht heel smerig. En er was een kelder waar werd gedanst, in de woonkamer werd er gechilld. Op zich wel chill om beide opties te hebben. Andere mensen in de straat hadden ook een vuurkorf buiten, aanrader als je de mogelijkheid hebt! En heel veel wc papier :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Met smerigheid houden we rekening. Het is gelukkig laminaat overal dus paar keer dweilen helpt wel. Een optie tot vuurkorf is er niet helaas. Wel een dakterras met banken en leipe lampjes. We hebben een grote woonkamer waar een hoekbank staat en deze zullen we zo plaatsen dat er daar op kussens en zitzakken ook gechilld kan worden. WC papier is hier altijd op dus dat is wel een goede.

Fresh zei:
Als het kan? doe je slaapkamerdeur in ieder geval op slot.
Tenzij 'vreemde mensen' in je bed geen issue is..
Klik om te vergroten...

De slaapkamers zitten geen slot op en zijn de doorgang tot het dakterras. Waardevolle spullen bergen we sowieso op.

oortjes zei:
`maak van je badkamer een sauna met kussens en relaxte dekentjes, zorg dat de waardevolle spullen tenminste opgeborgen zijn.
Klik om te vergroten...

Helaas is onze badkamer hier veel te klein voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."