#1
Dat was een grapje Mehmet ![:wink:]()
SmartieAndMe zei:Ik zou me nergens zorgen om maken. Als er drugs in zat is het nu alweer uit je systeem en is er niks aan de hand. Bevestiging krijg je toch niet gezien het feit dat meeste middelen vrij snel uit je urine zijn.
Daarnaast gebeurt het vrijwel nooit dat iemand drugs in je drinken doet. Je bereikt er zo weinig mee. Mensen gebruiken de drugs eerder zelf dan dat ze het aan jou geven. Waarschijnlijk heb je jezelf ongerust gemaakt omdat ze die grap maakten en sliep je daarom niet.
Dan is het ook nog eens zo dat je crack inderdaad rookt en niet in je drinken gooit.
De kans is dus erg klein dat het waar is. Als laatste nog even de tip om gewoon nooit iets te drinken van een onbekende maar gewoon lekker zelf je drankje te halen om dit soort situaties te voorkomen.
Benzoboss zei:Zo verslavend is crack nou ook weerniet
Word allemaal overdrevenMehmet189 zei:Benzoboss zei:Zo verslavend is crack nou ook weerniet
Debk jij
Je bent met crack echt niet na 1 keer verslaafd ofzo. Al helemaal niet als het in je drankje zou zitten aangezien dat bijzonder weinig doet. Maak je niet ongerust, crack heeft er sowieso niet in je drankje gezeten.Mehmet189 zei:Benzoboss zei:Zo verslavend is crack nou ook weerniet
Debk jij
Psychedelibee zei:Je bent met crack echt niet na 1 keer verslaafd ofzo. Al helemaal niet als het in je drankje zou zitten aangezien dat bijzonder weinig doet. Maak je niet ongerust, crack heeft er sowieso niet in je drankje gezeten.Mehmet189 zei:Benzoboss zei:Zo verslavend is crack nou ook weerniet
Debk jij

En wat nou als je gratis drugs wil?Psychedelibee zei:Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu.
Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het.
Psychedelibee zei:Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu.
Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het.
Benzoboss zei:En wat nou als je gratis drugs wil?Psychedelibee zei:Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu.
Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het.
Benzoboss zei:Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?
EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie![]()
1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke
2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet
3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste)
4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt)
5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen
6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt
7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen![]()
Wat is wiet en alcohol dan?Mehmet189 zei:Benzoboss zei:En wat nou als je gratis drugs wil?Psychedelibee zei:Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu.
Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het.
Wie zegt dat ik drugs gebruik? Het enige wat ik doe is rook een jointje en drink afentoe wat alcohol
Benzoboss zei:crack vind ik niet echt de moeite waard.Mehmet189 zei:Benzoboss zei:Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?
EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie![]()
1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke
2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet
3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste)
4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt)
5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen
6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt
7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen![]()
Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking
Maar gratis heroine daar zeg ik geen nee tegen.
pillen enz kan nog wel als drugs wat ik liever niet neem wat ik al zei neem geen drugs doe alleen heel veel blowen en afentoe drinken maar heroïne is beetje voor junkies sorry dat ik het zegBenzoboss zei:crack vind ik niet echt de moeite waard.Mehmet189 zei:Benzoboss zei:Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?
EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie![]()
1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke
2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet
3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste)
4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt)
5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen
6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt
7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen![]()
Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking
Maar gratis heroine daar zeg ik geen nee tegen.
Oo zie em nu pasSmartieAndMe zei:Loop niet zo te fucken joh Benzoboss, hij heeft z'n antwoord wel gehad :P
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."