Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en Alchohol

Drugs en Alchohol

83 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Ik mis Mehmet eigenlijk wel een beetje
Klik om te vergroten...
Zo erg is autysd nou ook wer niet.
Mehmet was erger.
En ik ben het ergste :wave: .
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hé dat zeg ik helemaal niet! Ik zei alleen dat ik Mehmet mis
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Hé dat zeg ik helemaal niet! Ik zei alleen dat ik Mehmet mis
Klik om te vergroten...
Oeps.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#4
toch maar even zeggen
ik ben nog nieuw hier

het laatste wat ik wil is
1.een fout maken tov de forumregels
2.iemand beledigen of vernederen
3.ruzie maken

wat ik wel zou willen is meer bijdragen (info) dan vragen
-soms weeg ik af of een info genoeg geweten is door de meeste bezoekers en dan post ik wel eens iets wat velen wss al weten, maar wat ik wel erg belangrijke info vind

verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Klik om te vergroten...

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.

autysd zei:
het laatste wat ik wil is
1.een fout maken tov de forumregels
2.iemand beledigen of vernederen
3.ruzie maken
Klik om te vergroten...

Mooi, wij ook! :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Klik om te vergroten...

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.

autysd zei:
het laatste wat ik wil is
1.een fout maken tov de forumregels
2.iemand beledigen of vernederen
3.ruzie maken
Klik om te vergroten...

Mooi, wij ook! :)
Klik om te vergroten...
Smartie jij hebt adhd.
Mischien moeten we hier is een poll voor maken :P .
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een poll of ik ADHD heb? :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Een poll of ik ADHD heb? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jup.
Goed idee?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja want daar kunnen jullie ook zo veel over zeggen, aan de hand van mijn gedrag op dit forum.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
ja want daar kunnen jullie ook zo veel over zeggen, aan de hand van mijn gedrag op dit forum.
Klik om te vergroten...
Idd.
Wij kunnen alles zien aan jou online gedrag.
Je hebt zwz adhd dat kan haast niet anders
Ik denk dat iedereen dat wel weet.

(Sarcasme)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smartie je hebt je poll :P .
Hij staat in onzin.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Klik om te vergroten...

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
Klik om te vergroten...
Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens. :wink: Even nuanceren hoor.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
autysd zei:
bij mijn weten is ADHD geen onderdeel van het huidige ASS (DSM-5), waar ik wel in zit
Klik om te vergroten...

Dat klopt, maar er zijn wel veel vergelijkbare klachten.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Klik om te vergroten...

Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
Klik om te vergroten...
Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens. :wink: Even nuanceren hoor.
Klik om te vergroten...
bij mijn weten is ADHD geen onderdeel van het huidige ASS (DSM-5), waar ik wel in zit
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aangezien dit al lang niet meer on topic is en de TS hier niet meer komt ga ik hier een slotje op gooien.

Voel jullie vrij om de discussie in een nieuw topic voort te zetten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat was een grapje Mehmet :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bewaar wel je plas anders is het er al uit.
Je kan het online bestellen maar dat word lastig met je ouders.
Je kan de apotheek vragen of ze het kunnen bestellen.
En anders een wat grotere apotheek bellen die zullen het echt wel hebben denk.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben gwn levensmoe ik heb me er alang bij neer gelegd dat ik eeb kut leven ga hebben en als een naald in mijn arm het oplost voor een uur dan boeit het mij geen flikker meer.
En ik debk dat ik ff van de drugs afblijf met deze instelling .
Maar alsnog wat zijn wiet en alcohol dan.Geen drugs?
Niet om lullig te zijn maar alles wat jij eet zou ik nunnen omschrijven als een drug(als ik lullig wil zijn).Wiet en alcohol zijn drugs
Paracetamol koffie suiker ook drugs.
Onze helle maatschapij is gebouwd met drugs en rondom drugs of je het leuk vind of niet wij zijn allemaal kut junkies!!
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Benzoboss zei:
Mehmet189 zei:
Benzoboss zei:
Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?


EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie :(


1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke
2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet
3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste)
4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt)
5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen
6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt
7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen :rockband:
Klik om te vergroten...

Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking
Klik om te vergroten...
crack vind ik niet echt de moeite waard.
Maar gratis heroine daar zeg ik geen nee tegen.
Klik om te vergroten...

Alcohol is geen drug voor mij dan en hasj en wiet is soft drugs

En wat ik al zei ik blijf van de drugs af ( hard ) enige wat ik doe is fucking veel en afentoe een drankje doen maar pillen enz kunne nog wel niet dat ik het ga doen ofz maar heroïne gaat me weer te ver Dan ben je echt een junkie sorry dat ik het zeg
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben ook een junk dat kan ik niet ontkennen.
Maar alsnog alcohol is een drug en als het eerlijk werd ingedeeld zou het bij de hard drugs horen.
En er bestaan geen hard of soft drugs dat is een term gecreert door onze overheid om ons te vertellen wat we wel en niet in onze lichaamen mogen pleuren.
De hele opium Wet is niet eens op feiten gecreerd.
Kijk mar naar alcohol een drug die netzo gevaarlijk is als speed waarschijnlijk nog gevaarlijker. Staat die in de opium wet nee. En dan hebben we lsd wat lichamelijk nog minder gevaarlijk is dan paracetamol waar staat die op de opium wet?

SmartieAndMe zei:
Loop niet zo te fucken joh Benzoboss, hij heeft z'n antwoord wel gehad :P
Klik om te vergroten...
Oo zie em nu pas :rolleyes: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."