#1
Zo erg is autysd nou ook wer niet.SmartieAndMe zei:Ik mis Mehmet eigenlijk wel een beetje
Mehmet was erger.
En ik ben het ergste
.Zo erg is autysd nou ook wer niet.SmartieAndMe zei:Ik mis Mehmet eigenlijk wel een beetje
.Oeps.SmartieAndMe zei:Hé dat zeg ik helemaal niet! Ik zei alleen dat ik Mehmet mis
autysd zei:verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
autysd zei:het laatste wat ik wil is
1.een fout maken tov de forumregels
2.iemand beledigen of vernederen
3.ruzie maken
Smartie jij hebt adhd.SmartieAndMe zei:autysd zei:verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
autysd zei:het laatste wat ik wil is
1.een fout maken tov de forumregels
2.iemand beledigen of vernederen
3.ruzie maken
Mooi, wij ook!![]()
Jup.SmartieAndMe zei:Een poll of ik ADHD heb?![]()
Idd.SmartieAndMe zei:ja want daar kunnen jullie ook zo veel over zeggen, aan de hand van mijn gedrag op dit forum.
Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens.SmartieAndMe zei:autysd zei:verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.
autysd zei:bij mijn weten is ADHD geen onderdeel van het huidige ASS (DSM-5), waar ik wel in zit
bij mijn weten is ADHD geen onderdeel van het huidige ASS (DSM-5), waar ik wel in zitZERO- zei:Nu overlapt de problematiek van autisme met ADHD in enige mate en alleen degelijk diagnostisch onderzoek kan het uitsluiten maar ik heb wel sterke vermoedens.SmartieAndMe zei:autysd zei:verder, ben ik wel iemand die graag uitlegt, als ik wss verkeerd begrepen ben (autist + assertiviteit)
Ik ken dat probleem, al ben ik niet autistisch. Volgens ZERO- heb ik ADHD en dat veroorzaakt nogal eens vergelijkbare situaties.Even nuanceren hoor.
Benzoboss zei:crack vind ik niet echt de moeite waard.Mehmet189 zei:Benzoboss zei:Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?
EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie![]()
1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke
2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet
3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste)
4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt)
5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen
6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt
7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen![]()
Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking
Maar gratis heroine daar zeg ik geen nee tegen.
Oo zie em nu pasSmartieAndMe zei:Loop niet zo te fucken joh Benzoboss, hij heeft z'n antwoord wel gehad :P
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."