Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zouden jullie doen?

Wat zouden jullie doen?

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrugsBeer zei:
Wil het maximale uit het festival halen.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt wellicht een beetje afgezaagd, maar voor mij werkt het het beste als je gewoon doet wat op dat moment voor jou goed voelt. Het plannen van drugs loopt bij mij vaak uit op een anticlimax. Laat het op je afkomen en als jij voelt dat je een pilletje in je mik wil gooien moet je dat vooral niet laten. Alleen drugs maakt niet het festival.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#2
missPanda zei:
Ik zou gelijk op pad gaan om de pep en ketamine te ruilen voor coke en GHB, véél chiller :grin:

3 serotonine-verhogers in één weekend zou ik in elk geval niet doen. Ik denk dat als je op dag 2 een lage dosis 4f neemt, je op dag 3 nog wel wat merkt van de xtc, maar super gezond is t natuurlijk niet. Dopamine-releasers nadat je serotonine voorraad is uitgeput is trouwens ook erg slecht voor je brein (bv speed na xtc).

Als je pep en ketamine echt leuk vindt dan kun je t beste daarmee beginnen en op de laatste dag xtc of 4f of 4mmc.

Heb je alle drugs die je noemt trouwens al eens geprobeerd? Experimenteren zou ik niet doen op een druk festival. Je zult niet de eerste zijn die fout gaat op keta. En bij 4f en 4mmc heb je kans dat je t vindt tegenvallen en baalt dat je geen xtc bij je hebt
Klik om te vergroten...

Het is ook niet alle drie tegelijk gebruiken.. het is of, of, of..

En ja.. genoeg ervaring met alles in het lijstje :wink:
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elpee zei:
Dit klinkt wellicht een beetje afgezaagd, maar voor mij werkt het het beste als je gewoon doet wat op dat moment voor jou goed voelt. Het plannen van drugs loopt bij mij vaak uit op een anticlimax. Laat het op je afkomen en als jij voelt dat je een pilletje in je mik wil gooien moet je dat vooral niet laten. Alleen drugs maakt niet het festival.
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je wel een punt inderdaad.. het is voornamelijk ook de keuze tussen xtc of 4f etc.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
missPanda zei:
Ik zou gelijk op pad gaan om de pep en ketamine te ruilen voor coke en GHB, véél chiller :grin:
Klik om te vergroten...

btw.. de coke is niet zo mijn ding. verschillende keren gedaan maar vind het effect het geld niet waard. GHB heeft iemand in de groep bij, echter nog nooit gedaan op een feest. Alleen bij mensen thuis.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc of 4-fa...voor mij duidelijk xtc.

Xtc (/mdma) geeft bij mij echt het zalige gevoel. 4-fa is het net niet. Geeft mij wel meer energie.
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het tussen xtc, 4f en 4m gaat, dan zou ik absoluut voor de xtc gaan :grinning:

Veel plezier op t festival :sunglasses:
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yaizer zei:
Dag 1 (nog fit) : biertjes en keta (niet te te te veel bier, gewoon beetje dronken anders kater volgende dag). Ketamine geeft nooit echt een kater. Je kan hier na ook gewoon goed slapen (geen slaappillen nodig dus!)
Dag 2 (nog steeds best fit): Zou ik weer voor biertjes en keta gaan omdat dit de minste kater geeft maar als het eenzijdig is kan je er nog wel pep bij gooien. Probleem dan wel is dat je een grotere kans heb op een kater. Zoals je zegt gebruik je dan een slaappil maar drugs met drugs bestrijden is nooit goed. Beste laat je de pep liggen maar als het echt te eenzijdig wordt doe je ding :confused:mile:
Dag 3 (je voelt je oké): Nu die xtc. Je bent niet vierkant naar de klote en er is nog geen serotonine gebruikt (4-fa en 4-mmc) dus de xtc zal lekker aanvoelen. Ook omdat je alleen één serotonine-vragende stof hebt gebruikt dat weekend (alleen xtc) zal je lichaam hier van het beste herstellen.

Dit is en guide-line om het minste schade op te lopen want in mijn ogen is het of xtc, of 4-fa of 4-mmc. Je kan ze niet alle drie gebruiken dat weekend anders frituur je je hersenen. Ook zal de werking van de andere minder zijn.

Maar ja het is jou lichaam dus doe je ding :confused:mile:

Ik zou overigens geen bier drinken bij de xtc maar ook je eigen keuze.

Wat voor slaappillen heb je overigens?

Je kan overigens ook op dag 2 de xtc erin gooien en de volgende dag overleven op bier en pep (+keta).

Wel slecht dat men zo'n advies geeft hahhaa
Klik om te vergroten...

Thanks voor je reactie. De eerste dagen beginnen met bier zou inderdaad het beste zijn.. alleen vind mijn maag het nooit leuk om twee/ drie dagen achter elkaar bier te drinken. Maar, bedankr voor je advies.

De slaappillen die ik heb gekregen (2 stuks, waar ik maar een halve pil van nodig heb) heten: quetiapine
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha inderdaad zoals hierboven ook al gezegd, wees zuinig met je uppers. Daarvan ga je naar de klote en maakt de rest van het weekend moeilijker. Keta, GHB, Alcohol, Hasj enz zijn allemaal prima meerdere dagen te gebruiken op een festival maar elke dag speed maakt je wel goed kapot. Ik zou indd de upper tot de laatste nacht gebruiken want dan slaap je waarschijnlijk slecht. Slaappillen zijn ook niet alles hoor, elke dag speed counteren met een slaappil laat je zéker niet uitrusten.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrugsBeer zei:
Thanks voor je reactie. De eerste dagen beginnen met bier zou inderdaad het beste zijn.. alleen vind mijn maag het nooit leuk om twee/ drie dagen achter elkaar bier te drinken. Maar, bedankr voor je advies.

De slaappillen die ik heb gekregen (2 stuks, waar ik maar een halve pil van nodig heb) heten: quetiapine
Klik om te vergroten...

Naja dan moet je vooral niet elke dag bier gaan drinken, dag 1 bier is prima dan. Dag 2 lekker flowen op de keta en misschien een puntje pep (je kan hem beter weg laten zodat je lekker clean kan slapen).

Overigens ik had opgezocht wat quetiapine is en het zijn geen slaappillen.
Zie: http://www.apotheek.nl/medicijnen/q...wat-doet-quetiapine-en-waarbij-gebruik-ik-het

Ik zou het dus niet gebruiken, zeker niet icm alcohol of andere ongein. De bijwerking (die 30 op de 100 mensen voorkomt) is slaperig / duizeligheid. Het is dus geen slaappil. Pas er mee op en ik raad het je dus af.

Als de inhoud die ik hier vertel over het middel quetiapine onwaar is, zeg het dan. Ik heb geen ervaring met dit middel namelijk.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yaizer zei:
Overigens ik had opgezocht wat quetiapine is en het zijn geen slaappillen.
Zie: http://www.apotheek.nl/medicijnen/q...wat-doet-quetiapine-en-waarbij-gebruik-ik-het

Ik zou het dus niet gebruiken, zeker niet icm alcohol of andere ongein. De bijwerking (die 30 op de 100 mensen voorkomt) is slaperig / duizeligheid. Het is dus geen slaappil. Pas er mee op en ik raad het je dus af.
Klik om te vergroten...
Het zijn antipsychotica inderdaad, maar waar je wel suf van word waardoor je het off label wel als slaapmiddel kunt gebruiken. Voor zowel quetiapine als echte slaappillen zoals benzo's geldt eigenlijk dat je het niet met andere downers moet combineren omdat dit onvoorspelbaar is en elkaars effecten versterkt. Hierdoor kan je ademhaling zodanig geremd worden dat je er aan kunt overlijden. Kortom, als je een dag aan de alcohol gaat kun je dit dus niet nog als slaappil erbij nemen.

Zorg dan ook dat de dagen waarop je aan de uppers gaat, je de alcohol in ieder geval links laat liggen.
J
Jeroen284Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wil ook mee naar een festival!! Die line up met drugs lijkt me op zich wel wat. Maar hoe voel je je de dagen erna? Vast niet heel florisant.

Heb helaas geen vriendinnen die zulke festivals bezoeken. Lijkt mij super! Ga alleen elk jaar naar zwarte cross! Maar daar heb ik geen behoefte aan drugs. Al lijkt het me wel super op zo'n festival hoor. Alleen nog maar coke en xtc gedaan. Dat laatste ook alleen echt thuis.

Ps: Quetiapine is toch meer een anti depressiva? Die onrust weg neemt? Of wordt het ook als slaapmedicatie gebruikt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lautje54321 zei:
Ps: Quetiapine is toch meer een anti depressiva? Die onrust weg neemt? Of wordt het ook als slaapmedicatie gebruikt?
Klik om te vergroten...
Zie mijn post boven die van jou:
Psychedelibee zei:
Het zijn antipsychotica inderdaad, maar waar je wel suf van word waardoor je het off label wel als slaapmiddel kunt gebruiken.
Klik om te vergroten...
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke, a.s. weekend heb ik een weekend festival (We Are Electric). Ik ben er goed hyped voor vanwege de line-up. Wil het maximale uit het festival halen.

Nu ga ik op dit festival ook wat drugs nuttigen natuurlijk.. en casual biertjes drinken. Ik moet het tenslotte 3 dagen volhouden zonder al te veel energie te verliezen. Ik heb slaappillen die perfect werken en waardoor ik, wat ik ook op heb, altijd kan slapen.

Mijn vraag.. wat zouden jullie gebruiken op welke dag en waarom? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik heb de volgende drugs tot mijn beschikking. Ik heb zelf al een planning, maar ben nieuwsgierig naar die van jullie.
  • Pep
  • Keta
  • 4F
  • XTC
  • 4-MMC (Mephedrone)
Dus wat, welke dag en waarom? Tell me :grin:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dag 1 (nog fit) : biertjes en keta (niet te te te veel bier, gewoon beetje dronken anders kater volgende dag). Ketamine geeft nooit echt een kater. Je kan hier na ook gewoon goed slapen (geen slaappillen nodig dus!)
Dag 2 (nog steeds best fit): Zou ik weer voor biertjes en keta gaan omdat dit de minste kater geeft maar als het eenzijdig is kan je er nog wel pep bij gooien. Probleem dan wel is dat je een grotere kans heb op een kater. Zoals je zegt gebruik je dan een slaappil maar drugs met drugs bestrijden is nooit goed. Beste laat je de pep liggen maar als het echt te eenzijdig wordt doe je ding :confused:mile:
Dag 3 (je voelt je oké): Nu die xtc. Je bent niet vierkant naar de klote en er is nog geen serotonine gebruikt (4-fa en 4-mmc) dus de xtc zal lekker aanvoelen. Ook omdat je alleen één serotonine-vragende stof hebt gebruikt dat weekend (alleen xtc) zal je lichaam hier van het beste herstellen.

Dit is en guide-line om het minste schade op te lopen want in mijn ogen is het of xtc, of 4-fa of 4-mmc. Je kan ze niet alle drie gebruiken dat weekend anders frituur je je hersenen. Ook zal de werking van de andere minder zijn.

Maar ja het is jou lichaam dus doe je ding :confused:mile:

Ik zou overigens geen bier drinken bij de xtc maar ook je eigen keuze.

Wat voor slaappillen heb je overigens?

Je kan overigens ook op dag 2 de xtc erin gooien en de volgende dag overleven op bier en pep (+keta).

Wel slecht dat men zo'n advies geeft hahhaa
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Elpee dat klinkt idd wel het gezelligste, alleen zou je dan constant met al die drugs op zak moeten lopen. Lijkt me niet zo slim op een festival waar gecontroleerd wordt
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou gelijk op pad gaan om de pep en ketamine te ruilen voor coke en GHB, véél chiller :grin:

3 serotonine-verhogers in één weekend zou ik in elk geval niet doen. Ik denk dat als je op dag 2 een lage dosis 4f neemt, je op dag 3 nog wel wat merkt van de xtc, maar super gezond is t natuurlijk niet. Dopamine-releasers nadat je serotonine voorraad is uitgeput is trouwens ook erg slecht voor je brein (bv speed na xtc).

Als je pep en ketamine echt leuk vindt dan kun je t beste daarmee beginnen en op de laatste dag xtc of 4f of 4mmc.

Heb je alle drugs die je noemt trouwens al eens geprobeerd? Experimenteren zou ik niet doen op een druk festival. Je zult niet de eerste zijn die fout gaat op keta. En bij 4f en 4mmc heb je kans dat je t vindt tegenvallen en baalt dat je geen xtc bij je hebt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."