Dag 1 (nog fit) : biertjes en keta (niet te te te veel bier, gewoon beetje dronken anders kater volgende dag). Ketamine geeft nooit echt een kater. Je kan hier na ook gewoon goed slapen (geen slaappillen nodig dus!)
Dag 2 (nog steeds best fit): Zou ik weer voor biertjes en keta gaan omdat dit de minste kater geeft maar als het eenzijdig is kan je er nog wel pep bij gooien. Probleem dan wel is dat je een grotere kans heb op een kater. Zoals je zegt gebruik je dan een slaappil maar drugs met drugs bestrijden is nooit goed. Beste laat je de pep liggen maar als het echt te eenzijdig wordt doe je ding
![:confused:]()
mile:
Dag 3 (je voelt je oké): Nu die xtc. Je bent niet vierkant naar de klote en er is nog geen serotonine gebruikt (4-fa en 4-mmc) dus de xtc zal lekker aanvoelen. Ook omdat je alleen één serotonine-vragende stof hebt gebruikt dat weekend (alleen xtc) zal je lichaam hier van het beste herstellen.
Dit is en guide-line om het minste schade op te lopen want in mijn ogen is het of xtc, of 4-fa of 4-mmc. Je kan ze niet alle drie gebruiken dat weekend anders frituur je je hersenen. Ook zal de werking van de andere minder zijn.
Maar ja het is jou lichaam dus doe je ding
![:confused:]()
mile:
Ik zou overigens geen bier drinken bij de xtc maar ook je eigen keuze.
Wat voor slaappillen heb je overigens?
Je kan overigens ook op dag 2 de xtc erin gooien en de volgende dag overleven op bier en pep (+keta).
Wel slecht dat men zo'n advies geeft hahhaa