#1
Die zijn gewoon verkrijgbaar voor de industrie, en met een beetje gegoogle lukt je dat zelf vast ook wel. ![:wink:]()
ZERO- zei:Bij (illegale) feestjes heb ik wel gezien dat ze een hele grote fles hadden? Waar ze achter elkaar ballonnetjes van konden tappen. Maar weet niet waar mensen dat vandaan halen.

De lachgas is gewoon hetzelfde inderdaad, maar aan patronen zitten wel wat meer risico's op vervuiling. Lees dit artikel maar eens: https://www.erowid.org/chemicals/nitrous/nitrous_article2.shtmlDe kwaliteit van een patroon of een fles is hetzelfde, het blijft immers N2O. De scheikundige formule verandert niet. Het is net wat je als persoon fijner en gebruiksvriendelijker vindt en dat zijn in de meeste gevallen toch echt de flessen.
Ja alleen vraag ik me af of die nitro voor auto wel net zo zuiver is als die voor de voedings industrie.kokosmakroon900 zei:Je moet N2O (distikstofmonoxide) hebben. Volgens mij wordt dat ook als nitro gebruikt in de auto/motor wereld, dat is hetzelfde. Je kan op internet ook patronen kopen. Als je deze in grote hoeveelheden koopt is het een stuk minder duur. 30 of 40 cent per stuk dacht ik. Verder altijd uit een balon ademen en niet rechtstreeks uit de fles.
veel plezier![]()
Psychedelibee zei:Ja alleen vraag ik me af of die nitro voor auto wel net zo zuiver is als die voor de voedings industrie.kokosmakroon900 zei:Je moet N2O (distikstofmonoxide) hebben. Volgens mij wordt dat ook als nitro gebruikt in de auto/motor wereld, dat is hetzelfde. Je kan op internet ook patronen kopen. Als je deze in grote hoeveelheden koopt is het een stuk minder duur. 30 of 40 cent per stuk dacht ik. Verder altijd uit een balon ademen en niet rechtstreeks uit de fles.
veel plezier![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."