Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Risico's zijn er uiteraard altijd, zo ook bij het roken van een joint of het drinken van alcohol. Echter in diverse onderzoeken zijn geen gezondheidsrisico's ontdekt bij een max van 10 ballonnen per gelegenheid (google maar eens). De risico's die bekend zijn houden verband met verkeerd gebruik van lachgas, waaronder het rechtstreeks inhaleren vanuit een patroon of een fles waardoor bevriezing kan optreden. Daarom dien je lachgas ook altijd vanuit een ballon te inhaleren. De kwaliteit van een patroon of een fles is hetzelfde, het blijft immers N2O. De scheikundige formule verandert niet. Het is net wat je als persoon fijner en gebruiksvriendelijker vindt en dat zijn in de meeste gevallen toch echt de flessen."
"Bij een grote fles lachgas vragen ze inderdaad borg. Wij bestellen ze tegenwoordig online bij Lachgas XL. Hier bieden ze verschillende formaten flessen aan, zie: https://www.lachgasxl.nl/lachgas-flessen/"