Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt jongens duidelijk! Worden dus gewoon patronen haha"
"hoi ik heb kort geleden een feestje gehad en hadden we wat lachgas patronen gekocht, was natuurlijk geweldig en nu willen we dit vaker doen maar het is vrij prijzig. Nu zat ik wat te googlen en zie ik dat je ook een literfles kunt vullen met lachgas voor een kilo lachgas. Maar deze lachgas word meer verkocht voor motoren ofzo.. Nu is dus mijn vraag of deze lachgas ook gebruikt kan worden om lekker in te ademen of is dat erg gevaarlijk? Natuurlijk wel via een ballon Ik hoor graag wat van jullie mvg"