#1
Ik begin te vermoeden dat ik GEEN 6-apb had als ik dit zo lees. 48 uur effecten is normaal dacht ik.
Zou het niet aan je mindset kunnen liggen dat je loom wordt van xtc? Ik ga op een festival als de brandweer op xtc en thuis/vrienden ben ik rustig, kletserig, relax op xtc.Hallootjes,
Zaterdag staat er weer een leuk festivalleke op de partyplanning en ik ben nog een beetje in dubio over wat ik ga gebruiken. Een deel van de groep gaat aan de pillen, maar ik doe dat niet op festivals, aangezien xtc voor mij werkt als downer. Ik wil dan alleen maar zitten en praten en knuffelen etc etc - iig niet dansen, zonde dus voor op een festival!
Mijn vraag: hoe denken jullie dat ik reageer op 6APB? Zijn hier nog meer mensen die xtc niet kunnen gebruiken als partydrug en ervaring hebben met benzofury? Ik vind het leuk om dat voor het eerst te gebruiken, maar het lijkt me jammer als het zaterdag dan één slome luie liefdevolle bedoening wordtxxx Discodeine
Zou het niet aan je mindset kunnen liggen dat je loom wordt van xtc? Ik ga op een festival als de brandweer op xtc en thuis/vrienden ben ik rustig, kletserig, relax op xtc.
Anders probeer je het gewoon eens met 6APB? Als je van XTC sowieso niet actief wordt, heb je niets te verliezen.
Hangt voor mij met beide middelen sterk af aan of ik me fit voel en of de setting prikkelend is of niet.
Ik heb juist van MDMA een veel heftigere dip altijd.de dip van 6-apb is weer een stuk vervelender en langer t.o.v. die van mdma bij mij.
Inderdaad ik drink altijd energy voordat ik het gebruik niet tijdens ik herhaal niet tijdens dat verpest je trip alleen maar als ik energy van te voren heb gedronken ga ik altijd kneiterhard hahahaZou het niet aan je mindset kunnen liggen dat je loom wordt van xtc? Ik ga op een festival als de brandweer op xtc en thuis/vrienden ben ik rustig, kletserig, relax op xtc.
6-APB en MDMA lijken zeer sterk op elkaar qua effecten, het grootste verschil in mijn ervaring is dat 6-APB trager opkomt, minder hard piekt en langer duurt / langer plateau heeft. De 6-APB dip achteraf voelt naar mijn ervaring dan ook meer uitgesmeerd.Wat vind jij het voornaamste verschil tussen beiden?
Bedoel je hiermee dat 6APB hoe dan ook meer energie geeft dan XTC?
6-APB en MDMA lijken zeer sterk op elkaar qua effecten, het grootste verschil in mijn ervaring is dat 6-APB trager opkomt, minder hard piekt en langer duurt / langer plateau heeft. De 6-APB dip achteraf voelt naar mijn ervaring dan ook meer uitgesmeerd.
6-APB voelt relatief wel ietsje meer trippy dan MDMA, ik beschouw beide middelen niet als trippy maar het is denk ik de beste omschrijving om het verschil duidelijk te maken. Vooral wanneer je 6-APB en MDMA combineert met een psychedelica merk je dit verschil sterker.
Om deze reden denk ik dan ook dat 6-APB net ietsje sterker uitvergroot wat er al is. De meeste mensen zal het verschil echter niet opvallen. Doordat MDMA harder piekt is deze tijdens de piek alsnog wel wat waziger, wat ik zeg met nadruk op het woord relatief dus.
Met zowel 6-APB als MDMA heb ik wel meegemaakt dat ik er belachelijk actief van kon worden als dat ik er loom van kon worden.
Het zal inderdaad vooral je mindset zijn die bepaald hoe je er op reageert. Of je zin hebt om te dansen of niet.
Verder eens met Jmths. 6-apb is als een soort (in tijd) uitgesmeerde mdma. Alles duurt langer bij 6-apb, maar het effect zelf is minder intens. Verder is de high van 6-apb veel stabieler bij mij en voelt het alsof tijd langzamer gaat, in tegenstelling tot het juist sneller gaan van tijd bij mdma. Ik vind een avondje 6-apb veel meer genieten dan een avondje mdma, maar helaas is er nog een verschil: de dip van 6-apb is weer een stuk vervelender en langer t.o.v. die van mdma bij mij.
Ik vergelijk even mijn ervaringen met mdma van rond de 100 mg met mijn ervaringen met 6-apb van rond de 100 mg. Bij die rolls waren de 6-apb dips echt vervelend en had ik met mdma niet meer dan wat last van kaakspanning en lichte moeheid de volgende dag. Maar wie weet hoe dat nu is, ik denk dat ik nu ook wel zwaardere dips ga krijgen van mdma als ik een normale dosering zou nemen ipv de halve doseringen (~50 mg) die ik de laatste keren deed.Ik heb juist van mdma een veel heftigere dip altijd.
Als ik het mij goed herinner had je bij die eerdere keren nog niet zo vaak MDMA gebruikt, klopt dat? Want wat redelijk gebruikelijk is, is dat de katers van MDMA de eerste paar keren nog wel meevallen en dan bij latere keren aanzienlijk erger worden.Ik vergelijk even mijn ervaringen met mdma van rond de 100 mg met mijn ervaringen met 6-apb van rond de 100 mg. Bij die rolls waren de 6-apb dips echt vervelend en had ik met mdma niet meer dan wat last van kaakspanning en lichte moeheid de volgende dag. Maar wie weet hoe dat nu is, ik denk dat ik nu ook wel zwaardere dips ga krijgen van mdma als ik een normale dosering zou nemen ipv de halve doseringen (~50 mg) die ik de laatste keren deed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."