#1
Ja daarom doen we het ook, we vinden hem lief en willen ergens hem helpen... Buiten de onzin en voor mezelf vaak het plezier dat ik heb van het lezen van zijn topicsDit is een herhaling van zetten. Het is lief dat iedereen zijn/haar tijd hier zo insteekt,
maar ik krijg sterk de indruk dat er toch niks mee wordt gedaan. Dat was in de vorige veertig topics het geval, dus de realist in mij ziet daar niet nu opeens verandering in komen.
Vind persoonlijk, kan het natuurlijk niet checken , dat er langzamerhand een besef komt en langzaam een verandering komt in zijn gebruik. Ook veroorzaakt door de paranoide maar hoop ergens ook door alle aardige en goed bedoelde reacties van dit forum..
Daarbij verliest iemand die ontelbaar veel onzinnige posts op het forum gooit bij mij op een gegeven moment een beetje zijn krediet.
Krediet om serieus genomen te worden ? Of krediet om niet te reageren ? Dat is voor iedereen anders lijkt me.. Of ik het nou serieus neem of niet is voor mij niet de reden om moeite te doen om een goed advies te geven. (buiten er even mee spelen door apart te posten...
Dit dus.... Go DF!!!Evengoed heel goed dat iedereen zo behulpzaam is.

