Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschijnlijk of misschien drugs in me drinken gedaan

Waarschijnlijk of misschien drugs in me drinken gedaan

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sally Tessio zei:
Dit is een herhaling van zetten. Het is lief dat iedereen zijn/haar tijd hier zo insteekt,
Klik om te vergroten...
Ja daarom doen we het ook, we vinden hem lief en willen ergens hem helpen... Buiten de onzin en voor mezelf vaak het plezier dat ik heb van het lezen van zijn topics
Sally Tessio zei:
maar ik krijg sterk de indruk dat er toch niks mee wordt gedaan. Dat was in de vorige veertig topics het geval, dus de realist in mij ziet daar niet nu opeens verandering in komen.
Klik om te vergroten...

Vind persoonlijk, kan het natuurlijk niet checken , dat er langzamerhand een besef komt en langzaam een verandering komt in zijn gebruik. Ook veroorzaakt door de paranoide maar hoop ergens ook door alle aardige en goed bedoelde reacties van dit forum..

Sally Tessio zei:
Daarbij verliest iemand die ontelbaar veel onzinnige posts op het forum gooit bij mij op een gegeven moment een beetje zijn krediet.
Klik om te vergroten...

Krediet om serieus genomen te worden ? Of krediet om niet te reageren ? Dat is voor iedereen anders lijkt me.. Of ik het nou serieus neem of niet is voor mij niet de reden om moeite te doen om een goed advies te geven. (buiten er even mee spelen door apart te posten...

Sally Tessio zei:
Evengoed heel goed dat iedereen zo behulpzaam is.
Klik om te vergroten...
Dit dus.... Go DF!!!:rock::rock:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Sprokkie Het komt alleen op me over alsof hij het eerste de beste twijfeltje dat door hem heen gaat meteen op dit forum gooit. Zoals het aantikken van een muur in een toilet, en of iemand die met iets heel anders bezig was dat gezien zou hebben(?) Zou kunnen ja, misschien ook wel niet. Wat moet je met zulke informatie? Niemand was erbij om daar een inschatting van te kunnen maken. Je bent natuurlijk vrij om hier op te gooien wat je wilt, maar ik denk niet dat je er psychisch gezonder op wordt als je jouw percepties continu afhankelijk maakt van derden die geen zinnig woord kunnen zeggen over hetgeen je vraagt.

Misschien ben ik ook wel te harsh en heb ik niet genoeg oog voor zijn psychische toestand. Het was misplaatst om zo'n opmerking in deze thread te gooien, aangezien hier nog wel wat zinnigs op geantwoord kan worden. Daarvoor dus excuses.

Aan de andere kant is het ook wel weer vreemd dat iemand die zo paranoĂŻde is dat hij denkt dat hij zowat geruffied wordt in een bar - zonder redelijke reden daarvoor; ogen zagen er doodnormaal uit - dezelfde avond wel doodleuk foto's van zichzelf op een openbaar drugsforum gooit zonder daar enige (paranoĂŻde) bedenking bij te hebben.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sally Tessio zei:
@Sprokkie Het komt alleen op me over alsof hij het eerste de beste twijfeltje dat door hem heen gaat meteen op dit forum gooit. Zoals het aantikken van een muur in een toilet, en of iemand die met iets heel anders bezig was dat gezien zou hebben(?) Zou kunnen ja, misschien ook wel niet. Wat moet je met zulke informatie? Niemand was erbij om daar een inschatting van te kunnen maken. Je bent natuurlijk vrij om hier op te gooien wat je wilt, maar ik denk niet dat je er psychisch gezonder op wordt als je jouw percepties continu afhankelijk maakt van derden die geen zinnig woord kunnen zeggen over hetgeen je vraagt.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :) Maar juist daarom is het toch goed dat er WEL op word gereageerd ? Juist door hetgeen jij nu net stelt ?
Sally Tessio zei:
Misschien ben ik ook wel te harsh en heb ik niet genoeg oog voor zijn psychische toestand. Het was misplaatst om zo'n opmerking in deze thread te gooien, aangezien hier nog wel wat zinnigs op geantwoord kan worden. Daarvoor dus excuses.
Klik om te vergroten...
Niet nodig maar wel lief :)
Sally Tessio zei:
dezelfde avond wel doodleuk foto's van zichzelf op een openbaar drugsforum gooit zonder daar enige (paranoĂŻde) bedenking bij te hebben.
Klik om te vergroten...
Vertrouwen, misplaatst ofniet ?

Maar heb je een betere oplossing dan ik en anderen nu doen ?
Lief antwoord geven en proberen geschikt advies te geven?
Vind het daarbij veelste vermakelijk :innocent::innocent:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ohjeej! Veel sneller dan gedacht, maar daar is het al: de eerste symptomen van Piperaceae-cannoïdies vergiftiging! Je hebt toch niet weer pepernoten met wiet gemengd, hè Koes?!
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koes, misschien moet je maandag een afspraak maken bij je huisarts met de vraag of je een aantal gesprekjes kan hebben met een psycholoog. Kan best verhelderend werken. Oja, en een tijdje van de drugs af blijven.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goeie nacht mensen
Ik heb het idee dat er misschien wat drugs in me drinken is gedaan vandaag

Dus vandaag na werk
Was er een dronken klant die beetje met me begon te praten eindstand zei hij wat wil je later worden zei ik weet het nog niet echt misschien taxi chafeur Uber wou worden zei hij wat? En misschien meen je dat nou? Kom eens zitten ging ik zitten zei hij je moet je droom volgen etc en iets van je toekomst maken niet zomaar elke baan die maar een beetje verdient nemen
Je moet iets doen wat je leuk vindt en je droom volgen uiteindelijk komt de rest wel
Toen hadden we het over me toekomst me hobby’s etc
Eindstand bestelde hij wat te drinken voor me bij me collega zei hij je bent 17 toch bier mag je nog niet doe maar een Spa rood voor hem
Ik heb wel gezien dat hij er niet mee heeft gekloot maar toen hun weg waren en ging naar de wc om naar huis te gaan waren me ogen wat rood enzo het was daar wel warm maar ik vindt het gewoon vaag dat me ogen wat rood waren enzo dus denk misschien heeft hij er wat in gegooid of wat?
Hier Zijn nog wat foto’s van me ogen ziet dit er onder invloed van drugs uit?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Langspeelplaat zei:
Koes, misschien moet je maandag een afspraak maken bij je huisarts met de vraag of je een aantal gesprekjes kan hebben met een psycholoog. Kan best verhelderend werken. Oja, en een tijdje van de drugs af blijven.
Klik om te vergroten...

1 heb al een tijdje niks meer gebruikt met blowen ben ik ff gekapt had ff weer voor ik op vakantie ging geblowt maar ben op vakantie wel gaan na denken dat ik er inderdaad paar maanden mee kan stoppen
Maar denk je dat er iets in me drinken gedaan is? Hoe zien me ogen er op die foto’s uit gedrogeerd?
Verder denk je dat ik gedrogeerd ben?
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou iemand jou willen drogeren? :laughing:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie niets aan je ogen Koes, probeer je maar geen zorgen te maken. :wink:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Ik zie niets aan je ogen Koes, probeer je maar geen zorgen te maken. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb niet gezien dat hij iets in me drinken had gedaan hij was wel dronken maar probeerde me wel te motiveren enzo
Maar vondt het apart toen ik in de spiegel keek me ogen beetje rood waren? Maar me ogen zijn dus niet pupillen groot of super klein gewoon normaal heb zelfs met een Zaklamp in me oog geschenen en zag dat je me pupil gewoon zag en anders zou ik het ook allang voelen toch?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koes zei:
Ik heb wel gezien dat hij er niet mee heeft gekloot
Klik om te vergroten...

Precies. Dus hij heeft er niet mee gekloot. Het is echt niet zo moeilijk Koes.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Koes :
Kijkend naar de foto's denk ik echt WTF !!!!!!!!! Wat is daar gebeurt !!
Dat het gesprek met hem indruk op je heeft gemaakt zal er inderdaad zoals je al denkt niets mee te maken hebben. Vooral op zoals je al zegt is er niets met je drinken gebeurd maar het zou ook kunnen zijn dat er een beetje paranoide in is gedaan. Dit kan ook alleen via lucht erin zijn gedaan...
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
OT:
Lieve Koes, Nee je ziet er niet raar uit en het is niet raar dat je onder de indruk bent.
Al helemaal op jouw leeftijd (herken dit) van de woorden van die gast...
Ga eens langs bij de huisarts voor waarschijnlijk een relaxt gesprek bij de psycholoog. Dit is niet raar en kan nooit kwaad...
Baat het niet schaad het niet toch ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi Koes. Er is niets in je drinken gedaan. Zoals hierboven al gezegegd en je zelf al zegt.
Dit hebben we hier al eens met je mee gemaakt. Ga nou naar de huisarts! Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog.
Nog steeds voorlopig van alle drugs afblijven en naar de huisarts. Misschien ook geen alcohol want datmaakt je blijbaar ook paranoia. Het is nog lang niet over blijkt wel Koes.
HUISARTS HUISARTS HUISARTS. GEEN DRUGS, GEEN DRUGS, GEEN DRUGS. Doe nou gewoon.
Niks om je voor te schamen. Maak jezelf nou niet zo gek en in de war. Dat er drugs in een drankje worden gegooid komt zeer zelden voor. En als het al het geval is dan proef je dt 9 va de 10 keer wel. Plus dat als dat wordt gedaan het bijna altijd bij meisjes wordt gedaan om ze “makkelijk” te maken.
Geen zorgen Koes en volg alle adviezen over psycholoog nou gewoon op.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Hoi Koes. Er is niets in je drinken gedaan. Zoals hierboven al gezegegd en je zelf al zegt.
Dit hebben we hier al eens met je mee gemaakt. Ga nou naar de huisarts! Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog.
Nog steeds voorlopig van alle drugs afblijven en naar de huisarts. Misschien ook geen alcohol want datmaakt je blijbaar ook paranoia. Het is nog lang niet over blijkt wel Koes.
HUISARTS HUISARTS HUISARTS. GEEN DRUGS, GEEN DRUGS, GEEN DRUGS. Doe nou gewoon.
Niks om je voor te schamen. Maak jezelf nou niet zo gek en in de war. Dat er drugs in een drankje worden gegooid komt zeer zelden voor. En als het al het geval is dan proef je dt 9 va de 10 keer wel. Plus dat als dat wordt gedaan het bijna altijd bij meisjes wordt gedaan om ze “makkelijk” te maken.
Geen zorgen Koes en volg alle adviezen over psycholoog nou gewoon op.
Klik om te vergroten...

Van de drugs blijf ik af heb het nog 1 x voor de vakantie geprobeerd op me vakantie heb ik na gedacht om FLINK!!!! te minderen en nu ook paar maanden te stoppen alcohol drink ik niet echt als ik het doe 1 x in de paar maanden
Inderdaad dat zou ik al meteen proeven als hij stiekem er iets in zou gedaan hebben en ook gezien en waarom zou hij me adviezen over me toekomst etc geven om me eindstand naar de klote te helpen om drugs in me drankje te stoppen inderdaad
En zal het inderdaad al voelen
Het was meer toen ik in de spiegel keek erna en zag me ogen waren beetje rood werd ik helemaal paranoia ga denk ik idd naar een psycholoog
Oh en bedankt voor je hulp je advies
Trouwens jullie allemaal
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sprokkie zei:
OT:
Lieve Koes, Nee je ziet er niet raar uit en het is niet raar dat je onder de indruk bent.
Al helemaal op jouw leeftijd (herken dit) van de woorden van die gast...
Ga eens langs bij de huisarts voor waarschijnlijk een relaxt gesprek bij de psycholoog. Dit is niet raar en kan nooit kwaad...
Baat het niet schaad het niet toch ?
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad je hebt gelijk waarschijnlijk was ik ook onder indruk van de wijze worden
En inderdaad waarom zal hij dat doen en anders Zou ik het meteen voelen dat ik onder invloed ben
Psycholoog is inderdaad handig
Bedankt voor de hulp en advies
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uit zelfbescherming heb ik de foto's maar even verwijderd, want iemand die je kent zal je op basis van die foto's zo herkennen...
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Uit zelfbescherming heb ik de foto's maar even verwijderd, want iemand die je kent zal je op basis van die foto's zo herkennen...
Klik om te vergroten...

Ja?
Had ik niet aan gedacht heb liever niet dat een familie lid toevallig hier perongeluk surft en me dan tegen komt haha
Bedankt man!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koes zei:
ga denk ik idd naar een psycholoog
Klik om te vergroten...
Ik ben blij om dat te horen! :)
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zucht...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."