#1
Helemaal mee eens@Sprokkie Het komt alleen op me over alsof hij het eerste de beste twijfeltje dat door hem heen gaat meteen op dit forum gooit. Zoals het aantikken van een muur in een toilet, en of iemand die met iets heel anders bezig was dat gezien zou hebben(?) Zou kunnen ja, misschien ook wel niet. Wat moet je met zulke informatie? Niemand was erbij om daar een inschatting van te kunnen maken. Je bent natuurlijk vrij om hier op te gooien wat je wilt, maar ik denk niet dat je er psychisch gezonder op wordt als je jouw percepties continu afhankelijk maakt van derden die geen zinnig woord kunnen zeggen over hetgeen je vraagt.
Niet nodig maar wel liefMisschien ben ik ook wel te harsh en heb ik niet genoeg oog voor zijn psychische toestand. Het was misplaatst om zo'n opmerking in deze thread te gooien, aangezien hier nog wel wat zinnigs op geantwoord kan worden. Daarvoor dus excuses.
Vertrouwen, misplaatst ofniet ?dezelfde avond wel doodleuk foto's van zichzelf op een openbaar drugsforum gooit zonder daar enige (paranoïde) bedenking bij te hebben.
Maar heb je een betere oplossing dan ik en anderen nu doen ?
Lief antwoord geven en proberen geschikt advies te geven?
Vind het daarbij veelste vermakelijk