Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschijnlijk of misschien drugs in me drinken gedaan

Waarschijnlijk of misschien drugs in me drinken gedaan

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sally Tessio zei:
@Sprokkie Het komt alleen op me over alsof hij het eerste de beste twijfeltje dat door hem heen gaat meteen op dit forum gooit. Zoals het aantikken van een muur in een toilet, en of iemand die met iets heel anders bezig was dat gezien zou hebben(?) Zou kunnen ja, misschien ook wel niet. Wat moet je met zulke informatie? Niemand was erbij om daar een inschatting van te kunnen maken. Je bent natuurlijk vrij om hier op te gooien wat je wilt, maar ik denk niet dat je er psychisch gezonder op wordt als je jouw percepties continu afhankelijk maakt van derden die geen zinnig woord kunnen zeggen over hetgeen je vraagt.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :) Maar juist daarom is het toch goed dat er WEL op word gereageerd ? Juist door hetgeen jij nu net stelt ?
Sally Tessio zei:
Misschien ben ik ook wel te harsh en heb ik niet genoeg oog voor zijn psychische toestand. Het was misplaatst om zo'n opmerking in deze thread te gooien, aangezien hier nog wel wat zinnigs op geantwoord kan worden. Daarvoor dus excuses.
Klik om te vergroten...
Niet nodig maar wel lief :)
Sally Tessio zei:
dezelfde avond wel doodleuk foto's van zichzelf op een openbaar drugsforum gooit zonder daar enige (paranoïde) bedenking bij te hebben.
Klik om te vergroten...
Vertrouwen, misplaatst ofniet ?

Maar heb je een betere oplossing dan ik en anderen nu doen ?
Lief antwoord geven en proberen geschikt advies te geven?
Vind het daarbij veelste vermakelijk :innocent::innocent:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohjeej! Veel sneller dan gedacht, maar daar is het al: de eerste symptomen van Piperaceae-cannoïdies vergiftiging! Je hebt toch niet weer pepernoten met wiet gemengd, hè Koes?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."