#1
Koes, misschien moet je maandag een afspraak maken bij je huisarts met de vraag of je een aantal gesprekjes kan hebben met een psycholoog. Kan best verhelderend werken. Oja, en een tijdje van de drugs af blijven.
Koes, misschien moet je maandag een afspraak maken bij je huisarts met de vraag of je een aantal gesprekjes kan hebben met een psycholoog. Kan best verhelderend werken. Oja, en een tijdje van de drugs af blijven.
Ik zie niets aan je ogen Koes, probeer je maar geen zorgen te maken.![]()
Ik heb wel gezien dat hij er niet mee heeft gekloot
Hoi Koes. Er is niets in je drinken gedaan. Zoals hierboven al gezegegd en je zelf al zegt.
Dit hebben we hier al eens met je mee gemaakt. Ga nou naar de huisarts! Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog.
Nog steeds voorlopig van alle drugs afblijven en naar de huisarts. Misschien ook geen alcohol want datmaakt je blijbaar ook paranoia. Het is nog lang niet over blijkt wel Koes.
HUISARTS HUISARTS HUISARTS. GEEN DRUGS, GEEN DRUGS, GEEN DRUGS. Doe nou gewoon.
Niks om je voor te schamen. Maak jezelf nou niet zo gek en in de war. Dat er drugs in een drankje worden gegooid komt zeer zelden voor. En als het al het geval is dan proef je dt 9 va de 10 keer wel. Plus dat als dat wordt gedaan het bijna altijd bij meisjes wordt gedaan om ze “makkelijk” te maken.
Geen zorgen Koes en volg alle adviezen over psycholoog nou gewoon op.
Ja inderdaad je hebt gelijk waarschijnlijk was ik ook onder indruk van de wijze wordenOT:
Lieve Koes, Nee je ziet er niet raar uit en het is niet raar dat je onder de indruk bent.
Al helemaal op jouw leeftijd (herken dit) van de woorden van die gast...
Ga eens langs bij de huisarts voor waarschijnlijk een relaxt gesprek bij de psycholoog. Dit is niet raar en kan nooit kwaad...
Baat het niet schaad het niet toch ?
Uit zelfbescherming heb ik de foto's maar even verwijderd, want iemand die je kent zal je op basis van die foto's zo herkennen...
Ik ben blij om dat te horen!ga denk ik idd naar een psycholoog
???Zucht...
Dit is een herhaling van zetten. Het is lief dat iedereen zijn/haar tijd hier zo insteekt, maar ik krijg sterk de indruk dat er toch niks mee wordt gedaan. Dat was in de vorige veertig topics het geval, dus de realist in mij ziet daar niet nu opeens verandering in komen. Daarbij verliest iemand die ontelbaar veel onzinnige posts op het forum gooit bij mij op een gegeven moment een beetje zijn krediet. Evengoed heel goed dat iedereen zo behulpzaam is.
Ja daarom doen we het ook, we vinden hem lief en willen ergens hem helpen... Buiten de onzin en voor mezelf vaak het plezier dat ik heb van het lezen van zijn topicsDit is een herhaling van zetten. Het is lief dat iedereen zijn/haar tijd hier zo insteekt,
maar ik krijg sterk de indruk dat er toch niks mee wordt gedaan. Dat was in de vorige veertig topics het geval, dus de realist in mij ziet daar niet nu opeens verandering in komen.
Daarbij verliest iemand die ontelbaar veel onzinnige posts op het forum gooit bij mij op een gegeven moment een beetje zijn krediet.
Dit dus.... Go DF!!!Evengoed heel goed dat iedereen zo behulpzaam is.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."