Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is JOUW leukste drugservaring?

Wat is JOUW leukste drugservaring?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook de eerste keer xtc voor mij, weet het nog goed omdat het slechtst 3 maand geleden is. Ik nam een halve rode ster en na 3 kwartier voelde ik dat mn kaken helemaal strak stonden en heb de hele avond door gedanst. Ik ging die avond ook écht hard, was sowieso mijn leukste drugs ervaring.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijne was mijn eerste keer xtc. :xtc: Was 13 jaar (ik weet get. Als je advies ofzo hebt, kijk op mn profiel daar staat een forum daarover) ik had +- driekwart q dance. Ik ging écht hard. Volgende ochtend waren mn ogen nog steeds koplampen. Gelukkig geen kater ofzo! :rock:
De avond begon met een lekkere hasj joint en 2 liter bier :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die van mij was op het festival The Qontinent, heb daar allerlei soorten drugs genomen waaronder xtc, had 3 gele kroontjes genomen verspreid over de namiddag en een paar dopjes md en ik heb zelden zo'n extase gevoeld (;
De muziek, de mensen, ... het was fantastisch ^^

Greets,
Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whitesnow zei:
Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
Klik om te vergroten...

Euuhm hoe oud was ik toen....jaartje of 16 denk ik.In die tijd kon je ze gewoon nog bij de smartshop kopen, over die prijs kan ik me niet meer uitspreken heb er geen flauw idee meer van.

Je kan beter wachten tot je 18 bent, al heb ik geen recht van spreken :wink:

Grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whitesnow zei:
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je je wil niet opgelicht worden? Als ik van jou was zou ik echt niet het risico nemen om ze aan een straatdealer te kopen, en als je dit doet maak dan echt dat dit rechtstreeks gebeurd, m.a.w. dat je waar voor je geld krijgt wanneer je je geld geeft. Anders is er een erg grote kans om opgelicht te worden, koop dit alleen van vrienden of van vrienden die naar de smartshop gaan.

Greets;
Herbalisme
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
XTC/Speed pil + Dragon Dynamite,
Het was echt een alice in wonderland tafereel, alleen was het geen alice maar Smokey in wonderland.
Het was echt een magische avond/nacht, voelde me als een klein kind die eindelijk kreeg waar hij jaren voor heeft gespaard.
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twee weken terug ben ik met 5 vrienden gaan wild kamperen. We hadden meer dan genoeg wiet, genoeg pillen, een doos met 50 lachgas patronen en drank mee. Dat was echt geweldig. Ik had maar één pilletje nodig en iedereen ging heerlijk hard. Lekker bij het kampvuur zitten en lachgas doen. Toen het licht werd kwamen we erachter dat er koeien bij onze tent stonden.

En mijn eerste keer xtc op een feestje. We deden het steeds bij mij thuis, ik had steeds heel mn huiskamer omgetoverd tot een space ruimte. Maar deze keer gingen de naar de Rotterdamse rave in perron. Ik heb heel de avond gedanst en nieuwe vrienden gemaakt. Ik kon zelfs de muziek horen praten
p
pvh337Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

inderdaad, mijn eerste keer paddo's met chocolade was zalig! ik zag huizen en bomen opstijgen, de straten wankelden, ... :) maar echter een paar uur nadien begon de angst om doodgeschoten te worden en de dag nadien was ik zo slecht (want dat is pure bloedvergiftiging) dat ik het nooit meer gedaan heb :) maar op die moment was het wel een heel leuke ervaring!
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Asociale hoeveelheid MDMA in me bakkes op ondergronds techno feestje, god wat heb ik me vermaakt met een bezem gewoon 6 uur lang, beetje schoonmaken, me pattenten op menselijk curling verkopen. Was helemaal de weg kwijt.
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind mijn truffel trip nu toch ook echt wel horen bij mijn leukste drugservaringen!
Ik heb er een report over geschreven:
viewtopic.php?f=21&t=40421
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#13
Feestje in Hasselt met een vriendin, m'n vriend en Infected Mushroom. WAT een avond. Gekletst met vreemden, keihard uit m'n dak gegaan en het feest werd acuut uitgeroepen tot beste feest ooit. :sunglasses:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
mocridhe zei:
Feestje in Hasselt met een vriendin, m'n vriend en Infected Mushroom. WAT een avond. Gekletst met vreemden, keihard uit m'n dak gegaan en het feest werd acuut uitgeroepen tot beste feest ooit. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hahaha daar was ik ook, in de grenslandhallen toch ergens in oktober paar jaar terug met infected mushroom, hallucinogen, shpongle,..... Awesome It wasssss!!! :rock:

Verder ook een leuke drugservaring gehad ginds :wink:

Grts!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
We Are United..
Met de LSD, ik was in me eigen universum beland, muziek/geluid leefde echt beelden kwamen daarmee weer tot leven.. Zag patronen in planeten, snapte wat er gaande was en ik uit me lichaam was gestapt. En daar de meest vreemde mooie wonderen, en ongerustmakende dingen die er zijn gezien/ervaren. Was de trip van me leven, zag de dag later 3 felle blauwe energie 'bakens' staan waar ik vaak zat in de woonkamer. Veel gezien en geleerd van die trip. (don't even think about to ask the dosage... )
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
mocridhe zei:
Feestje in Hasselt met een vriendin, m'n vriend en Infected Mushroom. WAT een avond. Gekletst met vreemden, keihard uit m'n dak gegaan en het feest werd acuut uitgeroepen tot beste feest ooit. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hahaha daar was ik ook, in de grenslandhallen toch ergens in oktober paar jaar terug met infected mushroom, hallucinogen, shpongle,..... Awesome It wasssss!!! :rock:

Verder ook een leuke drugservaring gehad ginds :wink:

Grts!!
Klik om te vergroten...
Ja klopt, dat feestje! Misschien heb ik nog wel naar je gezwaaid :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
mocridhe zei:
Ja klopt, dat feestje! Misschien heb ik nog wel naar je gezwaaid :grin:
Klik om te vergroten...
Heb veel zwaaiende mensen opgemerkt ginds, was het niet jij of ik die naar elkaar gezwaaid hebben... wel dan doen we het nu :) :wave: ... :wave:

OT: (een van me leukste drugservaringen)
De eerste keer dat salvia voor een breaktrough zorgde, ik was getransformeerd naar een soort van bamboehutje.... Bij het nemen van de hit's voelde ik hete/branderige kringen over men lichaam dalen, toen de laatste kring men lichaam verliet was ik in dat hutje. Daar werd ik hartelijk ontvangen door een familie/groep/verwanten/...(weet het zelf niet), Ik mocht er een kijkje nemen maar niet te lang blijven want ik zou niet bedoeld/gemaakt zijn daar lang te zijn.

wat daar allemaal gebeurt is kan ik niet neertikken, zijn geen woorden voor te vinden...
Ben op meerdere plaatsen geweest daar en telkens bij andere 'groepen' tot ik uiteindelijk terug in dat hutje kwam en ze me gingen terugsturen, weer voelde ik die warme kringen over men lichaam rollen nu van onder naar boven welliswaar. toen de laatste kring over me hoofd rolde zat ik terug waar ik zat voor me salvia-trip :).
Het leek of alle dimensies waar ik me in begaf zich razendsnel ontrokken en 1 voor 1 afsloten, dus twijfelde ik ergens of ik wel in de 'juiste' zat :wink:

Zo terug in de garage, alleen lag ik met me lichaam verstrengeld tussen oude fietsen in de garage waarvoor ik gewoon op een stoel zat in de garage :grin:

Het was zo'n openbaring waardoor ik als een gek wou beginnen schreeuwen dat ik de 'waarheid' wist...al bij al heeft het me leven 'blijvend' weer een niveautje hoger getild.

Grts
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#18
De eerste keer dat ik van importeurs lab geteste 98% zuivere, onversneden HCL Coke heb mogen snuiven. Niets ter wereld evenaart dat gevoel! Wat een mega intense niet in te beelden sterke euforie!!!
S
SpacemafkeesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor mij was het mijn eerste keer MDMA kristallen, nog nooit ben ik zo hard gegaan als die avond. Zelfs de negatieve effecten vond ik die avond leuk. Overigens ook de eerste keer dat ik visuals kreeg van MDMA.:rolleyes::rolleyes:
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind MDMA zo'n bodyload geven, vinden jullie dat ook niet? Dat het een beetje een uitputtingsslag is om MDMA door te komen, niet? (no offense) Nogal zwaar voor lichaam en geest... Mja, het zal wel aan mij liggen, gezien het na Cannabis dé populairste drug is, Molly, die rondgaat momenteel... Dus ja! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."