Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is JOUW leukste drugservaring?

Wat is JOUW leukste drugservaring?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook de eerste keer xtc voor mij, weet het nog goed omdat het slechtst 3 maand geleden is. Ik nam een halve rode ster en na 3 kwartier voelde ik dat mn kaken helemaal strak stonden en heb de hele avond door gedanst. Ik ging die avond ook écht hard, was sowieso mijn leukste drugs ervaring.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Johnny Snow zei:
Ik vind MDMA zo'n bodyload geven, vinden jullie dat ook niet? Dat het een beetje een uitputtingsslag is om MDMA door te komen, niet? (no offense) Nogal zwaar voor lichaam en geest... Mja, het zal wel aan mij liggen, gezien het na Cannabis dé populairste drug is, Molly, die rondgaat momenteel... Dus ja! :)
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook hoor, alleen de eerste aantal keer kreeg ik er energie van.

Later, als ik 'n tablet nam op een feest was het net alsof ik lood in m'n schoenen kreeg. Futloos, geen energie, veel te wazig en het gevoel dat ik gewoon wou chillen. Voor mij was t ook absoluut geen partydrug.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even los gezien van de spirituele trips, is mijn leukste drugservaring denk ik een truffeltrip samen met mijn beste vriend. Nu hadden we bij het samen trippen al vaak de slappe lach maar die ene keer sloeg helemaal nergens meer op. Echt non-stop 10 minuten huilen van het lachen, dan uit vermoeidheid stoppen en dan maakte een van ons weer een droge opmerking uit het niets en daar gingen we weer... En dat uren zo door. Mijn keel deed zo'n pijn...

1ste keer xtc was ook geweldig natuurlijk. Met diezelfde vriend gedaan. Maar dat was meer zo van 'ooohh dit voelt zo lekker' en met eigenlijk vrij weinig lachen.

De slappe lach blijf ik bijzonder vinden. Gewoon lachen om niets eigenlijk en het doet je zo goed. Ik denk dan altijd dit zou ik eigenlijk elke dag moeten doen, maar je kunt het niet forceren natuurlijk. Gewoon lachen is ook vaak maar een slap aftreksel van echt diep bulderen van het lachen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet dan toch voor 6-apb gaan.

Dat gevoel dat ik alleen kan omschrijven als: "een perfecte staat van zijn, zonder enige zorgen, waarin ik de wereld ervaar als iemand die voor het eerst zijn zintuigen kan gebruiken. Alles mooi, alles perfect, alles EXACT zoals het moet zijn, samengebundeld in 1 moment in tijd en ruimte."

SanneBanne zei:
Mijn eerste keer speed, een ervaring die ik niet verwacht had. Fantastisch gevoel. Tegelijk ook wel de negatieve bijgedachte dat speed gevaarlijk kon zijn, omdat ik echt het gevoel had van; Dit is de echte ik. Zo zou ik me voelen als dat muurtje depressie, sociale problemen en angsten er niet zou zijn. Mooi maar ook vanaf het eerste moment een drug waarvan ik wist dat ik er een gevecht mee zou krijgen door het niet te vaak te willen gaan doen. Inmiddels weet ik dat niet mijn echte ik is, maar het blijft een prachtig maar ook gevaarlijk goedje voor mij.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. Ik zelf heb een haat-liefde verhouding met speed. Een heerlijk goedje, maar tegelijktijd ook weer exact het tegenovergestelde.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moeilijk om er één te kiezen omdat alle ervaringen gewoon simpelweg niet te vergelijken zijn. Ik vond mijn eerste LSD ervaring prachtig doordat ik één werd met een bepaald emotioneel trancenummer en ik al huilend mijn dankbaarheid uitsprak tijdens die ervaring. Zal ik nooit vergeten.

Mijn eerste keer XTC vond ik ook geweldig, kan dat gevoel van vrijheid, hoop, kracht en vooral liefde nog zo voor me halen.

Mijn eerste keer speed, een ervaring die ik niet verwacht had. Fantastisch gevoel. Tegelijk ook wel de negatieve bijgedachte dat speed gevaarlijk kon zijn, omdat ik echt het gevoel had van; Dit is de echte ik. Zo zou ik me voelen als dat muurtje depressie, sociale problemen en angsten er niet zou zijn. Mooi maar ook vanaf het eerste moment een drug waarvan ik wist dat ik er een gevecht mee zou krijgen door het niet te vaak te willen gaan doen. Inmiddels weet ik dat niet mijn echte ik is, maar het blijft een prachtig maar ook gevaarlijk goedje voor mij.

Mijn laatste keer 2c-b vanwege de onuitputtelijke lachbuien met en om mijn tripmaatje @Roze olifant en de prachtige telepathie waarvan ik nog steeds niet snap hoe dat mogelijk was. (Voorbeeld: Ik had geen muziek aan, en ineens hoorde ik een leuk muziekje, en ik tripte zo dat ik tegen haar chatte: Dit is wel een leuk muziekje. Vervolgens viel het muziekje weg en zei ik, waarom zet je het nu uit? Blijkbaar was het haar ringtone omdat iemand haar belde. Nu kan dat allemaal prima, waren het niet dat we enkel op de chat zaten en ik dus helemaal niet zou kunnen horen wat er bij haar thuis gebeurde. Ik snap het tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe dat kon.) De volgende dag echt pijn in mijn buikspieren van het lachen. Het lachen was zo erg geweest dat ik diverse keren mijn totaal beslagen en betraande bril een gooi gaf en vervolgens uren kwijt was. :tearsofjoy::tearsofjoy:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Herkenbaar. Ik zelf heb een haat-liefde verhouding met speed. Een heerlijk goedje, maar tegelijktijd ook weer exact het tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...

Ik zou zeggen, wees blij. Ik kan werkelijks niets negatiefs over mijn speed trips zeggen. Heb nooit een kater, vind het 24 uur niet kunnen slapen heerlijk door het afterglow gevoel. En dat maakt het dan erg gemakkelijk verslavend.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Ik zou zeggen, wees blij. Ik kan werkelijks niets negatiefs over mijn speed trips zeggen. Heb nooit een kater, vind het 24 uur niet kunnen slapen heerlijk door het afterglow gevoel. En dat maakt het dan erg gemakkelijk verslavend.
Klik om te vergroten...

Ik vind het effect heerlijk en het is goedkoop en werkt lang, de liefde verhouding, maar dat niet-slapen vind ik dan weer niks, de haat verhouding. Verder is het een drug die heel verschillend kan uitpakken. 1 keer had ik bijvoorbeeld de tijd van mijn leven, terwijl de andere keer het voelde alsof ik een hartaanval ging krijgen (en er daadwerkelijk van overtuigd was dat mijn laatste uur geslagen)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed is zeker mijn favo drug.

Maar mijn leukste drugs ervaring is denk ik toch echt de eerste keer mdma.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
SanneBanne zei:
Ik zou zeggen, wees blij. Ik kan werkelijks niets negatiefs over mijn speed trips zeggen. Heb nooit een kater, vind het 24 uur niet kunnen slapen heerlijk door het afterglow gevoel. En dat maakt het dan erg gemakkelijk verslavend.
Klik om te vergroten...

Bizar hoe erg het kan verschillen van persoon tot persoon. Eerste keren speed waren heerlijk, alleen die uitwerking vond ik écht naar altijd. Heel vatbaar voor onrealistische angsten voor van alles en nog wat. Vooral omdat ik dan niet geslapen had.

Pakte er dan altijd maar 'n benzo'tje bij haha.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijne was mijn eerste keer xtc. :xtc: Was 13 jaar (ik weet get. Als je advies ofzo hebt, kijk op mn profiel daar staat een forum daarover) ik had +- driekwart q dance. Ik ging écht hard. Volgende ochtend waren mn ogen nog steeds koplampen. Gelukkig geen kater ofzo! :rock:
De avond begon met een lekkere hasj joint en 2 liter bier :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die van mij was op het festival The Qontinent, heb daar allerlei soorten drugs genomen waaronder xtc, had 3 gele kroontjes genomen verspreid over de namiddag en een paar dopjes md en ik heb zelden zo'n extase gevoeld (;
De muziek, de mensen, ... het was fantastisch ^^

Greets,
Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Whitesnow zei:
Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
Klik om te vergroten...

Euuhm hoe oud was ik toen....jaartje of 16 denk ik.In die tijd kon je ze gewoon nog bij de smartshop kopen, over die prijs kan ik me niet meer uitspreken heb er geen flauw idee meer van.

Je kan beter wachten tot je 18 bent, al heb ik geen recht van spreken :wink:

Grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Whitesnow zei:
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook echt nog een keer doen! Hoe oud was je toen als ik vragen mag? En wat heb je er ongeveer voor betaald? Wil niet opgelicht worden
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je je wil niet opgelicht worden? Als ik van jou was zou ik echt niet het risico nemen om ze aan een straatdealer te kopen, en als je dit doet maak dan echt dat dit rechtstreeks gebeurd, m.a.w. dat je waar voor je geld krijgt wanneer je je geld geeft. Anders is er een erg grote kans om opgelicht te worden, koop dit alleen van vrienden of van vrienden die naar de smartshop gaan.

Greets;
Herbalisme
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC/Speed pil + Dragon Dynamite,
Het was echt een alice in wonderland tafereel, alleen was het geen alice maar Smokey in wonderland.
Het was echt een magische avond/nacht, voelde me als een klein kind die eindelijk kreeg waar hij jaren voor heeft gespaard.
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#17
Twee weken terug ben ik met 5 vrienden gaan wild kamperen. We hadden meer dan genoeg wiet, genoeg pillen, een doos met 50 lachgas patronen en drank mee. Dat was echt geweldig. Ik had maar één pilletje nodig en iedereen ging heerlijk hard. Lekker bij het kampvuur zitten en lachgas doen. Toen het licht werd kwamen we erachter dat er koeien bij onze tent stonden.

En mijn eerste keer xtc op een feestje. We deden het steeds bij mij thuis, ik had steeds heel mn huiskamer omgetoverd tot een space ruimte. Maar deze keer gingen de naar de Rotterdamse rave in perron. Ik heb heel de avond gedanst en nieuwe vrienden gemaakt. Ik kon zelfs de muziek horen praten
p
pvh337Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mandragora zei:
1e keer paddo's, wat een wondere nieuwe wereld ging er voor me open toen zeg.
Dingen waar ik het besef nog niet van had werden helder aan me voorgesteld.

daardoor ben ik ook spiritueel gaan groeien en verdiepen.

Me eerste trip heeft echt een blijvend positief effect gehad op me.

Grts
Klik om te vergroten...

inderdaad, mijn eerste keer paddo's met chocolade was zalig! ik zag huizen en bomen opstijgen, de straten wankelden, ... :) maar echter een paar uur nadien begon de angst om doodgeschoten te worden en de dag nadien was ik zo slecht (want dat is pure bloedvergiftiging) dat ik het nooit meer gedaan heb :) maar op die moment was het wel een heel leuke ervaring!
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Asociale hoeveelheid MDMA in me bakkes op ondergronds techno feestje, god wat heb ik me vermaakt met een bezem gewoon 6 uur lang, beetje schoonmaken, me pattenten op menselijk curling verkopen. Was helemaal de weg kwijt.
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind mijn truffel trip nu toch ook echt wel horen bij mijn leukste drugservaringen!
Ik heb er een report over geschreven:
viewtopic.php?f=21&t=40421

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."