#1
Ik denk dat dit gewoon je eigen onzekerheid is tussen inname en werking van drugs. Je bent dan toch onbewust wat aan het stressen of dat het wel goed gaat vallen en zo.
Ik had dit vooral de eerste jaren van gebruik, tegenwoordig nooit meer last van.
Ik had dit vooral de eerste jaren van gebruik, tegenwoordig nooit meer last van.