Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeilijkste drug te herkennen bij een persoon

Moeilijkste drug te herkennen bij een persoon

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,

Wat is volgens jullie de moeilijkste drug om te herkennen aan iemand?

Natuurlijk worden de effecten duidelijk bij hoge doseringen, maar ik denk dat ik speed het moelijkste vind om te herkennen(hierbij laat ik nicotine even achterwege). Veel mensen in mijn omgeving die dat gebruikten vond ik redelijk hetzelfde blijven qua gedrag en persoonlijke opvattingen in tegenstelling tot mdma, coke en benzodiazepinen. Bij mdma zijn mensen overdreven positief over alles. Met coke werden veel van mijn vrienden overzelfverzekerd. En met benzodiazepinen merk ik vaak wel dat iemand wat langzamer is en soms wat ongeremd.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed in lage doseringen ja
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je me niet kent kan je niet zien dat ik GHB hebt gebruikt.
Vrienden zien het ook niet altijd, maar elke vrouw die mij kent ziet het meteen!

Laatst met een zegel LSD 150ug nog boodschappen doen kwam iemand tegen en moest praten met mensen overal. Niemand die wat door had. Zie wel van alles bewegen en veranderen. Zat er diep in maar niemand die het door heeft. :wink:
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Rebell

True, GHB is ook lastig te herkennen. Vooral bij een lage dosering.

Ik had eens een onderzoek gezien over het effect dat bepaalde drugs hebben op gedrag. Bij ratten onder invloed van speed zagen ze dat de rat precies hetzelfde doet als wanneer hij nuchter was, alleen vele malen sneller. Onder invloed van mdma zagen ze dat de rat steeds dezelfde rondjes maakte en dus steeds terugvielen in gedrag/herhalen van gedrag. Kan ze nu even niet zo snel vinden.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tevil19 zei:
@Rebell

True, GHB is ook lastig te herkennen. Vooral bij een lage dosering.

Ik had eens een onderzoek gezien over het effect dat bepaalde drugs hebben op gedrag. Bij ratten onder invloed van speed zagen ze dat de rat precies hetzelfde doet als wanneer hij nuchter was, alleen vele malen sneller. Onder invloed van mdma zagen ze dat de rat steeds dezelfde rondjes maakte en dus steeds terugvielen in gedrag/herhalen van gedrag. Kan ze nu even niet zo snel vinden.
Klik om te vergroten...

De rat loopt alleen maar rondjes, want elk rondje is anders..
Flauw, sorry.

OT: ik denk ook GHB, heeft ook qua uiterlijke vertoning de minste invloed bij een normale dosis.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ratten en mensen vallen vaak in de herhaling onder invloed van mdma. Laat maar eens op hoe vaak dingen dubbel worden gezegd, of dezelfde handelingen worden gedaan. In dat interview zegt hij ook een aantal keer hetzelfde in zeer korte tijd. :tearsofjoy:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vrouw waar je sexueel actief mee bent ziet het vanaf het moment dat je de kamer binnenkomt.
Dat is dan wel weer zo.
Terwijl een goede vriend pas na een uur vraagt? Wat heb jij op :tearsofjoy:
Een buisje wil je ook?
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zie speed/MDMA echt heel snel bij mensen door de pupillen en kaken. MDMA heeft vaak een wat lievere blik terwijl die van speed wat agressiever lijkt.

Ik denk dat een lage dosering coke het minst opvalt, heb wel eens lang met mensen staan praten die niks doorhadden (1 nakje). Maar waarschijnlijk is dit bij 1 nakje speed ook wel het geval, omdat je kaken en pupillen dan nog niet all over the place zijn.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mee eens. We moeten het even beschouwen bij lage doseringen. Bij lage doseringen speed worden je pupillen toch niet zoveel groter of gaat je kaak hard aanspannen?

Coke is inderdaad ook lastig, vooral bij onbekenden. Onzekere mensen die opeens zelfverzekerd zijn valt op.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tevil19 zei:
Mee eens. We moeten het even beschouwen bij lage doseringen. Bij lage doseringen speed worden je pupillen toch niet zoveel groter of gaat je kaak hard aanspannen?

Coke is inderdaad ook lastig, vooral bij onbekenden. Onzekere mensen die opeens zelfverzekerd zijn valt op.
Klik om te vergroten...

Een echt lage dosering speed lijkt al veel op ritalin/dexamfetamine door de verwantheid aan elkaar. Als je iets hoger zit zal je het ook niet merken. Denk dat je vanaf één lijntje (30-50mg amfetamine) het wel snel opgemerkt kan worden.

Cocaïne kan als je geen arrogante lul door wordt heel goed sneaky gedaan worden. Vriend van me was laatst de hele avond op coke met iemand en die gene had niks door. Hij is van zichzelf gewoon heel lief en de coke haalde geen lul uit hem naar boven.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij valt niks op, ik gooi het wel op mijn ADD lol! :tongueout:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rebell zei:
Als je me niet kent kan je niet zien dat ik GHB hebt gebruikt.
Vrienden zien het ook niet altijd, maar elke vrouw die mij kent ziet het meteen!

Laatst met een zegel LSD 150ug nog boodschappen doen kwam iemand tegen en moest praten met mensen overal. Niemand die wat door had. Zie wel van alles bewegen en veranderen. Zat er diep in maar niemand die het door heeft. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik blijf toch mijn twijfels hebben bij dit soort uitspraken. Vind het gewoon moeilijk te geloven dat je met 150 ug LSD nog gewoon boodschappen kan doen en met mensen praten. Volgens mij heb je dan toch echt simpelweg geen 150 ug LSD gehad. Ik zie LSD al aan mijn uiterlijk (beetje grotere pupillen en wat bleek) bij een microdosering van 11 ug. Dan maak je me niet wijs dat ik niet zou opvallen in een supermarkt met 150 ug op, je loopt er zo hard trippend niet alleen mentaal maar ook fysiek bij als een vage wacko. Om over de overprikkeling van de omgeving maar niet te spreken.

Ik vind speed vrij onopvallend op niet al te hoge doseringen. Althans, qua gedrag. Je kunt het redelijk makkelijk inhiberen / er rekening mee houden en normaal overkomen. Maar als je hoger gaat doseren ga je het toch ook echt wel aan iemands uiterlijk zien; dat wordt er niet gezonder en normaler op. Ik denk dat mensen het dan misschien alsnog niet herkennen omdat ze niet weten wat ze moeten herkennen, maar dat hun wellicht wel al dan niet bewust ‘iets’ opvalt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Ik blijf toch mijn twijfels hebben bij dit soort uitspraken. Vind het gewoon moeilijk te geloven dat je met 150 ug LSD nog gewoon boodschappen kan doen en met mensen praten. Volgens mij heb je dan toch echt simpelweg geen 150 ug LSD gehad. Ik zie LSD al aan mijn uiterlijk (beetje grotere pupillen en wat bleek) bij een microdosering van 11 ug. Dan maak je me niet wijs dat ik niet zou opvallen in een supermarkt met 150 ug op, je loopt er zo hard trippend niet alleen mentaal maar ook fysiek bij als een vage wacko. Om over de overprikkeling van de omgeving maar niet te spreken.
Klik om te vergroten...

Kan natuurlijk zijn dat mensen iets aan mij zagen.
Maar ik kan heel normaal doen juist met LSD.
Toen ik de supermarkt binnen kwam zag ik voor het eerst kinderen met LSD op dat was behoorlijk indrukwekkend.
En zeg ook niet dat de hele ervaring niet indrukwekkend was maar ik gedraag mij gewoon normaal en praat normaal. Mensen behandelen mij normaal...
Roze olifant zei:
vage wacko.
Klik om te vergroten...
Dan trip jij heel anders als mij.
Met paddo's sta ik niet voor mijzelf in maar met LSD echt wel.
De rest verklaarde mij voor gek dat ik naar de supermarkt ging op dat moment.
Niemand wou mee! :grin:
Maar ik tripte hem hard maar blijf normaal doen en had gewoon zin in verse fruitsapjes en allemaal lekkere dingen dus ik ging er voor.

Ik heb zo een idee dat jij met LSD helemaal niet meer kan functioneren als we het er elke keer over hebben.
Ik kan juist van alles! Heb zelfs een keer (wel richting het einde van de trip) een tv opgehangen kaasrecht in een trip.
Terwijl ik alles nog zag veranderen.
Met boor en al! Was geeneens mijn eigen tv :upsidedown:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rebell zei:
Kan natuurlijk zijn dat mensen iets aan mij zagen.
Maar ik kan heel normaal doen juist met LSD.
Toen ik de supermarkt binnen kwam zag ik voor het eerst kinderen met LSD op dat was behoorlijk indrukwekkend.
En zeg ook niet dat de hele ervaring niet indrukwekkend was maar ik gedraag mij gewoon normaal en praat normaal. Mensen behandelen mij normaal...

Dan trip jij heel anders als mij.
Met paddo's sta ik niet voor mijzelf in maar met LSD echt wel.
De rest verklaarde mij voor gek dat ik naar de supermarkt ging op dat moment.
Niemand wou mee! :grin:
Maar ik tripte hem hard maar blijf normaal doen en had gewoon zin in verse fruitsapjes en allemaal lekkere dingen dus ik ging er voor.

Ik heb zo een idee dat jij met LSD helemaal niet meer kan functioneren als we het er elke keer over hebben.
Ik kan juist van alles! Heb zelfs een keer (wel richting het einde van de trip) een tv opgehangen kaasrecht in een trip.
Terwijl ik alles nog zag veranderen.
Met boor en al! Was geeneens mijn eigen tv :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Ik kan opzich redelijk functioneren hoor, alleen is mijn brein echt totaal niet afgesteld op het verrichten van praktische, dagelijkse zaken op LSD en ik heb daar dan ook helemaal geen zin in. Lig liever op de bank onder een dekentje, in m’n tripholletje met mooie kaarsjes aan en lekkere (maar dan heel vreemd smakende) hapjes, te filosoferen over het leven en het universum en wie we zijn en hoe vreemd de wereld en de maatschappij is maar hoe mooi liefde is.

Dat soort dingen. Het zou echt niet in me opkomen om naar de supermarkt te gaan, met die felle lichten en al die rare niet-trippende mensen (die mij waarschijnlijk nog raarder vinden, en als het al niet zo zou zijn zou ik het toch steeds denken). Je zult ook maar een bekende tegenkomen. Brrr! Jij liever dan ik.

Ik zou het voor mezelf ook onverantwoord vinden. Op dat soort dosissen kan het voor mij in de piek al richting egodood gaan (althans, dat gevoel had ik op 190 ug ALD-52). Op die momenten kun je echt diep gaan, je bent niet meer echt hier, en je bent enorm kwetsbaar. Een drukke, gevoelsmatig onveilige omgeving kan ik daar echt niet bij gebruiken. :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Rebell wel opvallend dat je nog zoveel praktische zaken kunt op 150ug LSD. Ik kan rond de 30-40 ug LSD nog redelijk functioneren en boodschappen doen als het moet. Ik zou dan wel mijn werk al niet meer kunnen doen. Op 150ug LSD ben ik echt zwaar aan het trippen en vind ik het al enigzins complex om een diepvriespizza in de oven te krijgen. Ik durf op dit soort doseringen al bijna niet meer mijn tuin in te gaan uit angst dat mensen me zien... laat staan dat ik naar een drukke supermarkt zou gaan!

Als ik al niet direct in een paniekaanval terecht zou komen dan zou het toch op zijn minst zeer ongemakkelijk zijn. En mensen zouden echt zeker wel iets aan mij merken...

On-Topic: ik denk dat de meeste drugs op lage doseringen niet superhard opvallen. Ik vermoed dat je speed en coke wel wat hoger kunt doseren voordat mensen het doorkrijgen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier nog zo een, vrijdag lekker zitten trippen, en besloot netflix te kijken wat nog een behoorlijke opgave bleek om een gewoon filmpje op te zetten.

Verder durf ik best om een wandeling te maken of een supermarkt in te gaan maar ik ga er dan toch wel van uit dat ik een beetje raar over kom.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
@Rebell wel opvallend dat je nog zoveel praktische zaken kunt op 150ug LSD. Ik kan rond de 30-40 ug LSD nog redelijk functioneren en boodschappen doen als het moet. Ik zou dan wel mijn werk al niet meer kunnen doen. Op 150ug LSD ben ik echt zwaar aan het trippen en vind ik het al enigzins complex om een diepvriespizza in de oven te krijgen. Ik durf op dit soort doseringen al bijna niet meer mijn tuin in te gaan uit angst dat mensen me zien... laat staan dat ik naar een drukke supermarkt zou gaan!

Als ik al niet direct in een paniekaanval terecht zou komen dan zou het toch op zijn minst zeer ongemakkelijk zijn. En mensen zouden echt zeker wel iets aan mij merken...

On-Topic: ik denk dat de meeste drugs op lage doseringen niet superhard opvallen. Ik vermoed dat je speed en coke wel wat hoger kunt doseren voordat mensen het doorkrijgen.
Klik om te vergroten...


Ik ben juist een ondernemer met LSD.
Wat ik eerst zei is niet helemaal waar ik heb eerder wel kinderen gezien op LSD maar die waren niet interessant toen.

Want ik ben met een vriendin naar Artis gegaan met LSD op en dat was op een rustige dag dat kinderen allemaal nog op school waren daar hadden we rekening mee gehouden het was super rustig.
De zegels zouden 200ug zijn.
Maar uiteindelijk denk ik dat ze 150ug waren naar mijn gevoel.
Was een van de mooiste ervaringen ooit.
We hebben getript en ons super vermaakt soms gingen we wel heftig gingen we lekker ergens zitten zonnebril op! Was in de lente.

Zo indrukwekkend om de dieren te zien.
Vooral de koraalriffen waren geweldig en zo onrealistisch.
Daar hebben we ons het meest vermaakt hoe mooi dat was.

Screenshot_20190204-221453_Chrome.jpg
De bewegingen en alles super!

We hebben leuke gesprekken gehad met mensen.
Die daar waren we waren vrolijk!
En keihard aan het trippen.
Ik ben gewoon heel erg stabiel met LSD en zij was dat ook.
Ik heb ook wel eens getript met mensen die het helemaal kwijt raken.

Eik zei:
enigzins complex om een diepvriespizza in de oven te krijgen.
Klik om te vergroten...

En geestelijk helemaal in de knoop raken.
Maar ik kies mijn mensen zorgvuldig uit nu en het zijn maar een paar mensen met wie ik dit kan.
Met een vriend op een festival bv.
Wij gaan altijd goed en hij doet bv ook micro dosering en meet alles af.
Ik weet precies hoeveel 150 voelt en 200 en 250..
Doe het al een tijdje.
Merk dat mensen dus heel anders trippen.

Roze olifant zei:
Lig liever op de bank onder een dekentje
Klik om te vergroten...

Daar kan ik mij dus helemaal niet in vinden.
Ik wil op een gegeven moment naar buiten niet opgesloten zitten in een woonkamer. Er op op uit.

Maar ieder zijn ding!
Daarom kies ik ook nu mijn mensen uit want ik wil niet trippen met mensen die dus het liefst onder de dekens gaan liggen.
Of emotioneel helemaal de weg kwijt raken.
Ik krijg alleen maar ideeën en nog betere gesprekken die op een gegeven moment wel allemaal vast lopen omdat je zoveel prikkels hebt en zoveel info door elkaar gooit. Maar dat zijn momentjes.

Nu ik er over praat heb ik er meteen weer zin in.
Jammer dat het zo koud is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebell zei:
Ik ben juist een ondernemer met LSD.
Wat ik eerst zei is niet helemaal waar ik heb eerder wel kinderen gezien op LSD maar die waren niet interessant toen.

Want ik ben met een vriendin naar Artis gegaan met LSD op en dat was op een rustige dag dat kinderen allemaal nog op school waren daar hadden we rekening mee gehouden het was super rustig.
De zegels zouden 200ug zijn.
Maar uiteindelijk denk ik dat ze 150ug waren naar mijn gevoel.
Was een van de mooiste ervaringen ooit.
We hebben getript en ons super vermaakt soms gingen we wel heftig gingen we lekker ergens zitten zonnebril op! Was in de lente.

Zo indrukwekkend om de dieren te zien.
Vooral de koraalriffen waren geweldig en zo onrealistisch.
Daar hebben we ons het meest vermaakt hoe mooi dat was.

Bekijk bijlage 3838
De bewegingen en alles super!

We hebben leuke gesprekken gehad met mensen.
Die daar waren we waren vrolijk!
En keihard aan het trippen.
Ik ben gewoon heel erg stabiel met LSD en zij was dat ook.
Ik heb ook wel eens getript met mensen die het helemaal kwijt raken.



En geestelijk helemaal in de knoop raken.
Maar ik kies mijn mensen zorgvuldig uit nu en het zijn maar een paar mensen met wie ik dit kan.
Met een vriend op een festival bv.
Wij gaan altijd goed en hij doet bv ook micro dosering en meet alles af.
Ik weet precies hoeveel 150 voelt en 200 en 250..
Doe het al een tijdje.
Merk dat mensen dus heel anders trippen.



Daar kan ik mij dus helemaal niet in vinden.
Ik wil op een gegeven moment naar buiten niet opgesloten zitten in een woonkamer. Er op op uit.

Maar ieder zijn ding!
Daarom kies ik ook nu mijn mensen uit want ik wil niet trippen met mensen die dus het liefst onder de dekens gaan liggen.
Of emotioneel helemaal de weg kwijt raken.
Ik krijg alleen maar ideeën en nog betere gesprekken die op een gegeven moment wel allemaal vast lopen omdat je zoveel prikkels hebt en zoveel info door elkaar gooit. Maar dat zijn momentjes.

Nu ik er over praat heb ik er meteen weer zin in.
Jammer dat het zo koud is.
Klik om te vergroten...

Maar dat je naar buiten wil betekent niet dat je stabieler bent dan mensen die liever niet drukke ruimtes opzoeken trippend. Dat zeg je ook niet, maar het ik lees het wel een beetje tussen de regels door. Het heeft niks met stabiliteit te maken. Ik weet niet of ik in paniek zou raken maar zou gewoon het gevoel hebben het mooiste, diepste en indrukwekkendste deel van de trip kwijt te raken als ik drukke omgevingen zou moeten trotseren. Supermarkten vind ik nuchter eigenlijk al niks. Dat lícht. Met een micro- OD minidosis kan dat allemaal prima maar met 200 ug LSD... ik weet het niet hoor. Hoe weet je zo zeker wat welke dosis doet? Zijn die zegels nu gekwantificeerd dan? Blijf het apart vinden, misschien ben je gewoon ongevoelig voor bepaalde effecten dan. Ik vind het op die hoge doseringen al lastig om me überhaupt normaal voort te bewegen, dieptezicht en oriëntatie zijn ver te zoeken. Om niet te spreken over je ‘spacehoofd’ met enorme doppen want daar kan LSD wel wat van.

Ik snap de wereld en hoe wij ermee omgaan vaak niet zo goed meer, trippend. In een dierentuin zou ik me volgens mij continu afvragen waarom die dieren in hokjes moeten zitten en niet vrij mogen zijn. Ik kan me voorstellen dat ze dan nóg veel mooier zijn, maar dat gevoel zou voor mij overheersen. Ik zou het me aantrekken. Het dringt in trips vaak nog veel meer dan het nuchter al doet tot me door dat we als maatschappij en mensheid toch hele scheve dingen doen. Een dierentuin zou voor mij dan dus niet zo’n goed idee zijn. Ik zou wel nog een keer een trip in het bos willen beleven. De zonnestralen die in het bos door de bomen vielen na een paar hijsen changa, dat was een van de meest betoverende dingen die ik ooit gezien heb.

Dat zie ik dus nog wel zitten, maar verder hebben de meesten ook helemaal geen drukte nódig tijdens een LSD-trip en dat heeft er niet perse mee te maken hoe die mensen er mentaal aan toe zijn. Juist niet. In je eentje trippen, daar heb je over het algemeen ook een flink sterke geest voor nodig op hogere dosissen, juist als je geen prikkels van buitenaf zoekt. Ik vind ‘onder een deken liggen’ dus ook wel een wat te beperkte beschrijving van hoe anderen - ik o.a. - een LSD-trip beleven. Er gebeurt zóveel in die twaalf uren. Laat het lichamelijk en qua prikkels van buitenaf maar lekker ontspannen zijn, een soort spa, zo comfortabel mogelijk, dan kunnen je gedachtenspinsels werk doen. En dat is hard werken soms.

Tja, iedereen tript anders. Dat wel. :) Hoe dan ook, LSD is fantastisch.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
Ik snap de wereld en hoe wij ermee omgaan vaak niet zo goed meer,
Klik om te vergroten...

Bij mij omgekeerd ik begin alles te snappen en alles valt op zijn plaats! Ik kom meestal op een punt dat ik weer weet wat ik wil in mijn leven. Die ego dood waar jullie het over hebben is bij mij anders. Ik ben mijzelf al tegen gekomen in een van mijn eerste trips heb gehuild en gelachen met alle emoties er omheen. Maar ik ben daar doorheen en beleef LSD allen maar positief. Ben nog nooit fout gegaan en heb het al zo vaak gedaan.

Roze olifant zei:
In een dierentuin zou ik me volgens mij continu afvragen waarom die dieren in hokjes moeten zitten en niet vrij mogen zijn. Ik kan me voorstellen dat ze dan nóg veel mooier zijn, maar dat gevoel zou voor mij overheersen. Ik zou het me aantrekken. Het dringt in trips vaak nog veel meer dan het nuchter al doet tot me door dat we als maatschappij en mensheid toch hele scheve dingen doen.
Klik om te vergroten...

Zeker ben ik het hier 100% mee eens na deze ervaring zou ik er meteen voor tekenen dat Artis gewoon dicht moet! Die leeuwen leven op een eiland dat is zo zielig!
Screenshot-2015-03-27-at-11.13.01.png
Dit is hun leefruimte en heb daar ook een tijd bij stil gestaan en mij verbaast dat dit überhaupt mag!
En een heel gesprek over gehad.

Maar ik blijf niet hangen bij dingen ik weet dat ik LSD heb gebruikt ik weet dat die dieren opgesloten zitten.
Maar ik wou ze zien met andere ogen dus dan moet je gewoon weer verder gaan.
Ik maak mijzelf niet gek ik weet waar ik ben dus waarom zou ik een drama maken.

Roze olifant zei:
Ik zou wel nog een keer een trip in het bos willen beleven. De zonnestralen die in het bos door de bomen vielen na een paar hijsen changa, dat was een van de meest betoverende dingen die ik ooit gezien heb.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt mij dus verschikkelijk in een bos geen sociale voorzieningen bij de hand. Stromend water of gewoon even onder de dekens :tongueclosed::wink:
Overal hout en zand. Liever ergens waar genoeg sociale voorzieningen zijn dat ik ook even naar binnen kan.

Roze olifant zei:
Tja, iedereen tript anders. Dat wel. :) Hoe dan ook, LSD is fantastisch.
Klik om te vergroten...

Ja wij zijn er wel over uit dat wij totaal 2 tegen polen zijn als het om de manier van trippen gaat.
Daarom ben ik nu ook voorzichtig met wie ik trip.
Iemand die helemaal fout gaat en met een levensverhaal komt die ik dan moet ondersteunen (wat ik dan ook wel doe) verpest mijn hele trip.
Ik ben gewoon van de positive vibes en het ondekken en blij zijn.

Roze olifant zei:
Hoe dan ook, LSD is fantastisch
Klik om te vergroten...

Dat is dan het enige waar we elkaar in kunnen vinden :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Tevil19 sorry man je hele topic gekaapt..
Kon het niet laten :peace1:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."