Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag van de dag! Wat hebben hun gebruikt?

Vraag van de dag! Wat hebben hun gebruikt?

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er ook wel PCP achtig uit.. idk..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketakoekjes zei:
Mandrax volgens mij, dat is een barbituraat die ze nog nemen in Zuid-Afrika.
Klik om te vergroten...

Kijk interessant antwoord want het kan wel zoiets zijn. Mensen denken aan flakka maar bij flakka krijg je een lopende zombie.


Dit filmpje hieronder vind ik het ergste wat kk ooit heb gezien!
Kijk die vrouw!
Haar gezicht.. Dat is gewoon flakka wauw!

B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flakka is eigenlijk een best normale drug, het is alleen te vervuild met andere zooi waardoor je dit krijgt. Net als die krokodil drug oid wat je huid opvreet
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Genieter zei:
Kijk interessant antwoord want het kan wel zoiets zijn. Mensen denken aan flakka maar bij flakka krijg je een lopende zombie.


Dit filmpje hieronder vind ik het ergste wat kk ooit heb gezien!
Kijk die vrouw!
Haar gezicht.. Dat is gewoon flakka wauw!

Klik om te vergroten...

Niet per se, ligt aan dosering, je moet ook niet alles op het nieuws zo snel geloven + er zijn heel wat mensen die a pvp aka flakka gewoon dagelijks roken om de dag door te komen, is een beetje net als pcp.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Flakka is eigenlijk een best normale drug, het is alleen te vervuild met andere zooi waardoor je dit krijgt. Net als die krokodil drug oid wat je huid opvreet
Klik om te vergroten...
Ik zou niet weten of het vervuild is, maar pure flakka is een badzout dat ze maken van khat planten, die ze in Afrika kauwen als recreatieve drug.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketakoekjes zei:
Ik zou niet weten of het vervuild is, maar pure flakka is een badzout dat ze maken van khat planten, die ze in Afrika kauwen als recreatieve drug.
Klik om te vergroten...
Nee flakka is een drug ontworpen om crack te vervangen zodat verslaafde niet teveel criminaliteit hoeven te plegen. (Crack is heel duur en dit heel goedkoop). Verder is flakka helemaal niet zo eng als mensen denken.. de overdosis is gewoon heel erg focked. Het is een nagemaakte versie van khat, maar er zit absoluut geen khat in. Khat is best onschuldig als je er op kauwt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Flakka is eigenlijk een best normale drug, het is alleen te vervuild met andere zooi waardoor je dit krijgt. Net als die krokodil drug oid wat je huid opvreet
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat het gewoon een overdosis is. Bij crack, waar het een vervanger van is, zou je dood gaan door de giftigheid. Daar kan je dus niet zo'n enge reactie van krijgen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Flakka is troep. Een Cathinone upper die ook op de nicotine receptor werkt. Wat moet je daar nu mee? Er zijn veel betere alternatieven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bas zei:
Flakka is eigenlijk een best normale drug,
Klik om te vergroten...

Wat is normaal dan?
Ik vind het gewoon troep een drugs dat geen meerwaarde geeft net als heroïne en dat soort dingen.

Mdma en Lsd zijn soorten drugs dat ik als 'normaal' beschrijf. Het geeft je een leuke ervaring en je je word er geen crackhead van of gaat je gedragen zoals die vrouw achter in die truck.
Het zou je zus maar zijn.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Genieter zei:
Wat is normaal dan?
Ik vind het gewoon troep een drugs dat geen meerwaarde geeft net als heroïne en dat soort dingen.

Mdma en Lsd zijn soorten drugs dat ik als 'normaal' beschrijf. Het geeft je een leuke ervaring en je je word er geen crackhead van of gaat je gedragen zoals die vrouw achter in die truck.
Het zou je zus maar zijn.
Klik om te vergroten...

Enige reden waarom MDMA en LSD niet verslavend zijn is omdat ze niet hetzelfde leuke effect geven bij dagelijks gebruik, dus gaan je hersenen veelvuldig gebruik op korte tijd niet leuk vinden, heroïne werd vroeger trouwens in ziekenhuizen gebruikt, de enige reden dat die zwervers zo erg naar de klote zijn is omdat ze nachtenlang niet slapen, gaan hallucineren, zichzelf niet meer verzorgen, etc. heb genoeg mensen gezien aan de ergste drugs die er nog heel goed uitzien omdat ze gezond leefden naast hun verslaving.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ketakoekjes zei:
Ik zou niet weten of het vervuild is, maar pure flakka is een badzout dat ze maken van khat planten, die ze in Afrika kauwen als recreatieve drug.
Klik om te vergroten...
En inderdaad laat werkt het zelfde als via coke heb het vaak genoeg gekauwd. Gaf wel een lekker high gevoel
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat vinden jullie van dat filmpje van die vrouw achter in die truk?
Recht uit een horor movie..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
In het volgende filmpje zie je mensen zwaar onder invloed!
Maar wat hebben zij gebruikt?
Het is voor mij onbekend van welke drugs je zo maakt en in zo een trip blijft hangen.
Wat denk jij?

20190512_031449.jpg
https://www.instagram.com/cheechandchong/p/BxTgE2TDZ3U/?igshid=1q7br6iel59z9

Echt heel erg ziek.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flakka.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Flakka.
Klik om te vergroten...

zombiedrugs
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij flakka gaan mensen toch juist bewegen!
Kijk die filmpjes op Youtube maar.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mischien hebben ze allemaal een beetje te veel keta gehad:womantippinghand:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien een combi van flakka en cristal meth..
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mandrax volgens mij, dat is een barbituraat die ze nog nemen in Zuid-Afrika.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."