Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zit een degelijk verschil in het gevoel van cafeïne in koffievorm en cafeïne in pil vorm. Dat de effecten sterker zijn komt doordat je 400mg cafeïne hebt genomen waarbij een bak koffie zo rond de 100mg zit. De werking van cafeïne in pil vorm is ook zeker anders, naar mijn ervaring voelt dit 'schoner' aan dan de werking van koffie. Daarnaast lijkt het ook langer door te gaan en lijkt de energie meer gefocust te zijn dan wanneer ik koffie drink. Dit komt door dat koffie andere voedingsstoffen bevat naast de cafeïne en hierdoor dus een ander effect heeft op je lichaam. Waar het voor mij op neerkomt wanneer ik een boost nodig heb is: 'Koffie is lekker en cafeïne pillen zijn handig.'"