Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen gevonden in nieuwe gekochte jas...

Pillen gevonden in nieuwe gekochte jas...

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Ornyk
1 pilletje weeg 0.5/0.6 mg.
Klik om te vergroten...

en dan:

Minder zelfs , met een iets groter gewicht op men schaaltje is het pilletje 0.16g.
Klik om te vergroten...

Ik zou maar verre van een weegschaal blijven en iemand anders je drugs laten afwegen als ik jou was.

Want 0,5/0,6 mg is dus 0,0005/0,0006 gram oftewel 500/600ug, terwijl 0,16 gram veel en veel meer is, en wel 160mg oftewel 160.000ug...

Overigens heb je feitelijk geen heroine als je die pillen slikt aangezien heroine oraal inactief is en in je lichaam wordt omgezet tot Morfine.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@Ornyk


en dan:



Ik zou maar verre van een weegschaal blijven en iemand anders je drugs laten afwegen als ik jou was.

Want 0,5/0,6 mg is dus 0,0005/0,0006 gram oftewel 500/600ug, terwijl 0,16 gram veel en veel meer is, en wel 160mg oftewel 160.000ug...
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik rekenfouten maak , nu dat opgehelderd is , hoeveel pillen neem ik dan nu in ? (Sarcasme.)
Ik heb geen pap gegeten van wiskunde of omrekenen van gewichten , als puntje bij paaltje kom en ik hoef iets te maken of wil iets innemen doe ik heus wel men opzoek werk hoe de formules werken :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Ornyk
Ik zou hier niet zo luchtig over doen. Goed afwegen is uiterst belangrijk en kan van levensbelang zijn bij bepaalde drugs, als je ergens ooit een factor 10 naast zit met afwegen dan kan je echt de lul zijn!

Dit komt ook meer voor als je denkt. Zo was er van het voorjaar nog een op het forum hier die per abuis 300mg 3MeO-PCP nam ipv 30 en zowat een week van het padje was, en recent las ik nog een rapport van iemand die er met DOC een factor 10 naast zat en door vaconstrictie nu een voet mist.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoef me eigenlijk niet te verdedigen maar het is toch zo leuk :blush:
Ik ga hellemaal niet lucht over het afwegen van drugs en al zeker niet over het volumetrisch afwegen (Ja volumetrisch afwegen moest ik even opzoeken) van bepaalde rc's of stofjes die nauwkeurig moeten zijn.. Dus daarom telkens ik iets afweeg of moet doseren het elke keer weer opnieuw opzoek.
Wou aan een etizolam neusspray beginnen maar zoals jij al duidelijk liet merken , is afwegen nix voor mij dus dit projectje gaat niet door ( + eti is geen aangename stof voor mij..) wat niet wegneemt dak ik nooit nauwkeurig moet afwegen (veel opschrijven en opnieuw natelen)
discognitieve drugs zijn in het algemeen niet men ding en ken er niet veel van, maar dacht los uit men hoofd dat 3meo-pcp het rookbare "ketamine" is ? Hoe komt het dan dat hij geen od had , maar gewoon een week lang tripte ?
Dat van die DOC is wel een ander soort verhaal :fearful:tijdens het experimenteren met 2fma had ik ook eerst genoeg opzoekwerk gedaan , denk dat jij moe toen nog een uitleg gegeven gad over volumetrisch afwegen en er een spray van te maken.
Toch bedankt dat je zo bezorgd bent :hearteyes:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Ornyk
Zie het niet als een aanval, ik maakte er in eerste instantie een grapje van maar wou toch even algemeen benadrukken dat afwegen een uiterst serieuze bezigheid is waar gewoon geen fouten mee mogen worden gemaakt.

3Meo-PCP is gewoon een analoog van ketamine, maar wel een die meer dan 10 keer potent is, dus het komt voor dat een newbee die even niet oplet er een factor 10 naast zit.
Ik gebruik 3Meo overigens nasaal en oraal, ben niet op zoek naar de flash van harddrugs roken maar het kan wel degelijk als ik me niet vergis om dit goedje te roken.

Verder heb ik geen idee wat er gebeurt bij dusdanige overdosering, maar ons DF-medeforumlid was er naar eigen zeggen een week van van het padje.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ornyk zei:
Minder zelfs , met een iets groter gewicht op men schaaltje is het pilletje 0.16g.
Klik om te vergroten...
Je weegschaal geeft 0,16 gram aan ofwel 160 duizendste gram / milligram. :wink:
acht.zes zei:
en recent las ik nog een rapport van iemand die er met DOC een factor 10 naast zat en door vaconstrictie nu een voet mist.
Klik om te vergroten...
Zien!
acht.zes zei:
Ik gebruik 3Meo overigens nasaal en oraal, ben niet op zoek naar de flash van harddrugs roken maar het kan wel degelijk als ik me niet vergis om dit goedje te roken.
Klik om te vergroten...
3-MeO-PCP kun je aardig vapen maar iets minder goed dan PCP zelf van wat ik las.

Op .info forum is een rapportje van iemand die door eenzelfde beginnersfout ook een tienvoud van de geplande 31mg(?) 2C-B afwoog.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Zie het niet als een aanval, ik maakte er in eerste instantie een grapje van maar wou toch even algemeen benadrukken dat afwegen een uiterst serieuze bezigheid is waar gewoon geen fouten mee mogen worden gemaakt.
Klik om te vergroten...
Ik werk er nog aan om niet alles persoonlijk op te nemen , stapje per stapje :)
Ik herinner me nog enkele jaren geleden tijdens men eerst dmt ervaringen dat ik maar niet bij de elfjes geraakte , bleek dat ik 4mg afwoog inplaats van 40... vanaf dat moment realiseerde ik me dat ik bij het berekenen alles op moest schrijven inplaats van onthouden ,en ik hoef niet genoeg af te wegen om een weegschaal te kopen die tot .000 gaat , al zou het me wel een stuk makkelijker maken.

Ow snap , heb nog een 4 week oude "mudpie" in de kast staan voor een laatste extractie !
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ornyk zei:
ik hoef niet genoeg af te wegen om een weegschaal te kopen die tot .000 gaat , al zou het me wel een stuk makkelijker maken.
Klik om te vergroten...
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...le-mini-electronic-balance-black-2034101.html
Deze kan ik wel aanraden.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...le-mini-electronic-balance-black-2034101.html
Deze kan ik wel aanraden.
Klik om te vergroten...
Ben je serieus of sarcastisch ?
Heb ze op Ali al genoeg voorbij zien komen , maar betrouwde de nauwkeurigheid niet echt (maar mss nog altijd beter als men eigen nauwkeurigheid:facepalmman1:)zelfde als lampjes/spots met transo bij , dacht dat dat ding direct in de fik gaat vliegen na montage.. naderhand bekeken heb ik er ook gelijk 20 besteld voor 90 euro inplaats van 45 euro voor een degelijke ledspot (inkoopprijs van niko zelf...)en die gaan ook zonder probleem nog altijd branden (en dimmen).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ornyk zei:
Ben je serieus of sarcastisch ?
Klik om te vergroten...
Ik ben serieus, ik raad hem wel vaker aan. Mijn ervaring is dat er nooit genoeg fatsoenlijke weegschaaltjes zijn.

Als je bulk inkoopt, more power to you. :grimacing:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okee , thx man dan bestel ik er 1 dezer wel 1tje :grinning: dan kan ik eens aan men 5F-MDMB-PINACA juice beginnen... zag het niet zitten met men huidige scale , thx voor de tip!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
@Ornyk
Overigens heb je feitelijk geen heroine als je die pillen slikt aangezien heroine oraal inactief is en in je lichaam wordt omgezet tot Morfine.
Klik om te vergroten...
Je hebt ook geen heroine als je het injecteert aangezien heroine omgezet word naar morfine in minuten en zelf als het goed is inactief is....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
@Ornyk
Ik zou hier niet zo luchtig over doen. Goed afwegen is uiterst belangrijk en kan van levensbelang zijn bij bepaalde drugs, als je ergens ooit een factor 10 naast zit met afwegen dan kan je echt de lul zijn!

Dit komt ook meer voor als je denkt. Zo was er van het voorjaar nog een op het forum hier die per abuis 300mg 3MeO-PCP nam ipv 30 en zowat een week van het padje was, en recent las ik nog een rapport van iemand die er met DOC een factor 10 naast zat en door vaconstrictie nu een voet mist.
Klik om te vergroten...

https://drugsforum.nl/threads/2cb-overdose-code-red.8387/

Dit is ook wel een klassieker. Do your maths!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benzoboss zei:
Je hebt ook geen heroine als je het injecteert aangezien heroine omgezet word naar morfine in minuten en zelf als het goed is inactief is....
Klik om te vergroten...
Ik ben niet hellemaal mee , als ik goed lees wat je typt , is dat als als je heroïne shoot die omzet in morfine in ge lichaam en dus maar een paar minuten heroïne effect hebt en dan overgaat naar morfine effect omdat het zich daarnaar omzet in je lichaam... wat is het nut heroïne kopen , dan kan je beter morfine kope... of ik heb je tekst verkeerd begrepen.
De pillen kan ik inkomen..
Edit* en als je het zou roken ? Veel mensen Chinezen het.


Purplext zei:
https://drugsforum.nl/threads/2cb-overdose-code-red.8387/

Dit is ook wel een klassieker. Do your maths!
Klik om te vergroten...
ik heb lysergine25 in levende lijven ontmoet en dat was een ontmoeting die ik nooit zal vergeten w laten we het daar op houden :tearsofjoy:topkerel trouwens !
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11961908/
When taken orally, heroin undergoes extensive first-pass metabolism via deacetylation, making it a prodrug for the systemic delivery of morphine.[64] When the drug is injected, however, it avoids this first-pass effect, very rapidly crossing the blood–brain barrier because of the presence of the acetyl groups, which render it much more fat soluble than morphine itself.[65] Once in the brain, it then is deacetylated variously into the inactive 3-monoacetylmorphine and the active 6-monoacetylmorphine (6-MAM), and then to morphine, which bind to μ-opioid receptors, resulting in the drug's euphoric, analgesic (pain relief), and anxiolytic (anti-anxiety) effects; heroin itself exhibits relatively low affinity for the μ receptor.[66] Analgesia follows from the activation its G-protein coupled receptor, which indirectly hyperpolarize of the neurone, reduce the release of nociceptive neurotransmitters, and hence cause analgesia and increased pain tolerance.[67]
-wiki
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Game&Watch zei:
Even los van de weegdiscussie vind ik dit wel een grappig verhaal, een jasje bij primark kopen en morfine vinden? :tearsofjoy:

Doet me denken aan mijn allereerste keer XTC. In die ongelooflijk blije trip had ik een zakje pillen op de grond gevonden haha. Natuurlijk niks van ingenomen die dag zo verstandig ben ik nog wel. Week later zat ik bij de testservice, bleek het ook XTC te zijn.

Op ADE nog mega veel plezier van dat zakje gehad LOL!!!

Edit: nog een tip @Ornyk gooi die pillen gewoon weg man :)
Klik om te vergroten...
Haha mazzel! Ik heb nooit drugs gevonden maar wel een keer €50 in een salontafel laatje die ik bij de kringloop had gekocht. Ook mazzel!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even los van de weegdiscussie vind ik dit wel een grappig verhaal, een jasje bij primark kopen en morfine vinden? :tearsofjoy:

Doet me denken aan mijn allereerste keer XTC. In die ongelooflijk blije trip had ik een zakje pillen op de grond gevonden haha. Natuurlijk niks van ingenomen die dag zo verstandig ben ik nog wel. Week later zat ik bij de testservice, bleek het ook XTC te zijn.

Op ADE nog mega veel plezier van dat zakje gehad LOL!!!

Edit: nog een tip @Ornyk gooi die pillen gewoon weg man :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
I'm weet niet hoe hun dit hebben getest dus ik kan je ook niet vertelen of dit werkelijk heroïne is.

Maar het zou me niet verbazen als ze gwn uit gemak zeggen dat het heroïne
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benzoboss zei:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11961908/
When taken orally, heroin undergoes extensive first-pass metabolism via deacetylation, making it a prodrug for the systemic delivery of morphine.[64] When the drug is injected, however, it avoids this first-pass effect, very rapidly crossing the blood–brain barrier because of the presence of the acetyl groups, which render it much more fat soluble than morphine itself.[65] Once in the brain, it then is deacetylated variously into the inactive 3-monoacetylmorphine and the active 6-monoacetylmorphine (6-MAM), and then to morphine, which bind to μ-opioid receptors, resulting in the drug's euphoric, analgesic (pain relief), and anxiolytic (anti-anxiety) effects; heroin itself exhibits relatively low affinity for the μ receptor.[66] Analgesia follows from the activation its G-protein coupled receptor, which indirectly hyperpolarize of the neurone, reduce the release of nociceptive neurotransmitters, and hence cause analgesia and increased pain tolerance.[67]
-wiki
Klik om te vergroten...
Thx voor de link ! Zeer interessant .
Wat ik raar vind aan de telefoon die ik terug kreeg van de blauwtjes is da ze zijden dat het heroïne was , maar als ze het geswiped hebben , kunnenze toch alleen maar zien of het opiode , amfetamine , etc was en niet specifiek heroïne ? Of heb ik het mis ?

Game&Watch zei:
Even los van de weegdiscussie vind ik dit wel een grappig verhaal, een jasje bij primark kopen en morfine vinden? :tearsofjoy:

Doet me denken aan mijn allereerste keer XTC. In die ongelooflijk blije trip had ik een zakje pillen op de grond gevonden haha. Natuurlijk niks van ingenomen die dag zo verstandig ben ik nog wel. Week later zat ik bij de testservice, bleek het ook XTC te zijn.

Op ADE nog mega veel plezier van dat zakje gehad LOL!!!

Edit: nog een tip
Klik om te vergroten...

Ja ik stuurde men vrouw een filmpje , Je raad nooit wat ik vind in men jas die ik aan had toen we met men ouders gingen eten , het was in de Chinees en had noodlesaus bij zonder ik het wist :tearsofjoy:

Het ding is ,ik kan het gratis laten testen via Hollandse collega’s , als het echt om puur morfine gaat wil ik ze zeker wel proberen , blijkt het heroïne dan gooi ik ze gwn de visbak in.

[QUOTE="De Dunne, post: 1329303, member: 80006"]Haha mazzel! Ik heb nooit drugs gevonden maar wel een keer €50 in een salontafel laatje die ik bij de kringloop had gekocht. Ook mazzel![/QUOTE]Had jij toen effe geluk :yum::raisedhands1:.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
acht.zes zei:
Ik gebruik 3Meo overigens nasaal en oraal, ben niet op zoek naar de flash van harddrugs roken maar het kan wel degelijk als ik me niet vergis om dit goedje te roken
Klik om te vergroten...
Werkt minder sterk als je het rookt. Nassaal is het heftigst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."