#1
Ik hoef me eigenlijk niet te verdedigen maar het is toch zo leuk ![:blush:]()
Ik ga hellemaal niet lucht over het afwegen van drugs en al zeker niet over het volumetrisch afwegen (Ja volumetrisch afwegen moest ik even opzoeken) van bepaalde rc's of stofjes die nauwkeurig moeten zijn.. Dus daarom telkens ik iets afweeg of moet doseren het elke keer weer opnieuw opzoek.
Wou aan een etizolam neusspray beginnen maar zoals jij al duidelijk liet merken , is afwegen nix voor mij dus dit projectje gaat niet door ( + eti is geen aangename stof voor mij..) wat niet wegneemt dak ik nooit nauwkeurig moet afwegen (veel opschrijven en opnieuw natelen)
discognitieve drugs zijn in het algemeen niet men ding en ken er niet veel van, maar dacht los uit men hoofd dat 3meo-pcp het rookbare "ketamine" is ? Hoe komt het dan dat hij geen od had , maar gewoon een week lang tripte ?
Dat van die DOC is wel een ander soort verhaal
tijdens het experimenteren met 2fma had ik ook eerst genoeg opzoekwerk gedaan , denk dat jij moe toen nog een uitleg gegeven gad over volumetrisch afwegen en er een spray van te maken.
Toch bedankt dat je zo bezorgd bent![:hearteyes:]()
Ik ga hellemaal niet lucht over het afwegen van drugs en al zeker niet over het volumetrisch afwegen (Ja volumetrisch afwegen moest ik even opzoeken) van bepaalde rc's of stofjes die nauwkeurig moeten zijn.. Dus daarom telkens ik iets afweeg of moet doseren het elke keer weer opnieuw opzoek.
Wou aan een etizolam neusspray beginnen maar zoals jij al duidelijk liet merken , is afwegen nix voor mij dus dit projectje gaat niet door ( + eti is geen aangename stof voor mij..) wat niet wegneemt dak ik nooit nauwkeurig moet afwegen (veel opschrijven en opnieuw natelen)
discognitieve drugs zijn in het algemeen niet men ding en ken er niet veel van, maar dacht los uit men hoofd dat 3meo-pcp het rookbare "ketamine" is ? Hoe komt het dan dat hij geen od had , maar gewoon een week lang tripte ?
Dat van die DOC is wel een ander soort verhaal
Toch bedankt dat je zo bezorgd bent