#1
Uiteraard tolerantie. Echter de recreatieve dosis ligt volgens mij wel wat hoger dan de voorgeschreven dosis.Ook tolerantie met dexamfetamine?? Veel adhd add patiënten gebruiken dit dagelijks voor een lange tijd
Uiteraard tolerantie. Echter de recreatieve dosis ligt volgens mij wel wat hoger dan de voorgeschreven dosis.Ook tolerantie met dexamfetamine?? Veel adhd add patiënten gebruiken dit dagelijks voor een lange tijd
In combinatie met alcohol is het extra schadelijk omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt.Ik had met 15mg aardige doppen en euforie.
Wel in combinatie met alcohol toen
Dat is een dosis wat een adhd add er dagelijks neemt
In combinatie met alcohol is het extra schadelijk omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt.
Volgens mij ben je op zoek naar het antwoord dat het allemaal prima kan. Maar je komt er vanzelf achter als je dit elke week gaat doen.
Waar ga je uit? Cafe? housefeestje en welke stijl? Niet elke drugs past zo maar bij elk feestje vind ik.Op welke drugs kun je het best uitgaan zonder alcohol en dit dan zeg maar 3x per maand....
Drie keer per maand is wellicht wat veel ja. Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van post feest binges. Zelfs niet na weekend festivals waar ik 50-100ml ghb weg werk.Als je dat bij 3 keer per maand kan houden @Buu
Ik ken zat mensen die dat absoluut niet kunnen en daarmee bingen tot ze n ons wegen en 24/7 gaan.
Dan zijn er ook nog mensen bij wie GHB nauwelijks wat doet zoals bij mij bijvoorbeeld.
Waar ga je uit? Cafe? housefeestje en welke stijl? Niet elke drugs past zo maar bij elk feestje vind ik.
Ghb en speed.
GHB en speed. Godencombo.
Net als met coke. Kun je zo op google vinden.Dan is het voor een adhd add er toch ook heel slecht die nemen elke dag dex.
Wat voor extra stofje heb je dan alcohol en dex.
Dat is voor hun dus ook heel slecht ja. Elke lompe boer kan dat begrijpen als 'ie effe nadenkt. De farmaceutische industrie zal het echter een rotzorg zijn dat de een na de ander eraan onderdoor gaat, want zolang ze kunnen schuiven is 't goed. Voor artsen idem dito.Dan is het voor een adhd add er toch ook heel slecht die nemen elke dag dex.
Dat hangt af van de manier waarop je drugs gebruikt en in welke mate. Heb je een gezonde leefstijl en bereid je je goed voor op drugsgebruik (voldoende en gezond eten, wat fruit evt. tussendoor, etc.) en houd je de doseringen enigszins normaal, of rol je tijdens gebruik van de ene fastfood venue naar de andere na twee dagen amper slaap, met een pilletje hier, een lijntje daar, nog een nakkie van dit, spraytje van dat, ballonnetje erbij, nog maar wat van eh 'ach, geen idee wat 't is eigenlijk'? Dat is nogal een verschil.Wat is dan slechter avond knetter lam van het bier of aan de drugs
Het is allebei slecht voor je. Verantwoord drinken en verantwoord drugs gebruiken is ook niet goed voor de mens maar je kan de schade wel aardig beperken.Wat is dan slechter avond knetter lam van het bier of aan de drugs
De farmaceutische industrie zal het echter een rotzorg zijn dat de een na de ander eraan onderdoor gaat, want zolang ze kunnen schuiven is 't goed. Voor artsen idem dito.
Ik heb het zelf jarenlang gebruikt op recept. Op dagelijkse basis zulke potente stimulanten, ook in lage dosering, is gewoonweg niet op de langere termijn houdbaar. Maar goed, ik kan het vaak genoeg roepen en erover in discussie gaan, maar als men het niet wil geloven moeten ze het zelf maar ondervinden. Dat toezicht op het gebruik is in de praktijk ook een wassen neus vanaf het moment dat het uiteindelijk onder verantwoordelijkheid van de huisarts komt te vallen wanneer je niet meer bij de psychiater die het heeft voorgeschreven in behandeling bent. Denk je werkelijk dat de huisarts bij elke aanvraag van een herhaalrecept alles gaan controleren? Die mensen moeten misschien wel 100 herhaalrecepten op een dag goedkeuren, als het niet meer is. Toen ik eens in een consult meteen vroeg om een herhaalrecept, vroeg m'n huisarts letterlijk ''hoeveel wil je er hebben dan?'', ik zal het nooit meer vergeten. Daarbij ging het om dexamfetamine 5 mg tabletten. Als ik had gewillen, had ik daar zo een handeltje in kunnen beginnen.Ik kan mezelf wel in ieder topic gaan herhalen hier...
Medisch gebruik van een stof is wat anders dan recreatief gebruik.
Bepaalde mensen met AD(H)D gebruiken dex. Dat is 1 van de moleculen in straatspeed(racemisch mengsel van beide stereoisomeren van amfetamine in 1:1 verhouding) . Maar het is wel brandschoon en van farmaceutische kwaliteit. En het gebruik zit op max enkele 10tallen mg per dag. En het wordt oraal gebruikt ipv gesnoven of zelfs gespoten.
Medisch gebruik van "drugs" die ook op straat worden verkocht betreft vaak veel lagere doses, andere ROA en er is in bepaalde mate toezicht op het gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."