#1
Over lijm snuiven heb ik laatst nog een documentaire gezien, over een groep straatkinderen in Roemenië. Allemaal constant met een plastic zakje bij zich. Erg mooie documentaire wel, maar je wordt er niet vrolijk van. Hier te bekijken.
Wow, ik dacht ik kijk heel even, maar heb hem meteen in één stuk afgezien. Die Bruce Lee figuur ook.... erg bijzonder. Wat kunnen levens toch verschillen en wat is de wereld vaak oneerlijk verdeeld maar ook zo prachtig mooi.Over lijm snuiven heb ik laatst nog een documentaire gezien, over een groep straatkinderen in Roemenië. Allemaal constant met een plastic zakje bij zich. Erg mooie documentaire wel, maar je wordt er niet vrolijk van. Hier te bekijken.
Erg indrukwekkende documentaire, bedankt voor het linken.Over lijm snuiven heb ik laatst nog een documentaire gezien, over een groep straatkinderen in Roemenië. Allemaal constant met een plastic zakje bij zich. Erg mooie documentaire wel, maar je wordt er niet vrolijk van. Hier te bekijken.
Dat is vooral bij Datura toch? Bij nootmuskaat ook? Ik heb ook weleens reports gezien van mensen die gewoon nootmuskaatpoeder nemen. Dan heb je dat probleem denk ik niet.Ook weet je nooit echt precies de dosis omdat de hoeveelheid actieve stof heel erg kan verschillen per stuk
Dat zou best kunnen, maar ik zou het er persoonlijk niet echt op wagen. Ergens lijkt het mij wel interessant om een keer een deliriant te gebruiken, maar ik weet niet of ik dit ook echt ga doen, omdat de kans op een slechte ervaring zo groot is.Dat is vooral bij Datura toch? Bij nootmuskaat ook? Ik heb ook weleens reports gezien van mensen die gewoon nootmuskaatpoeder nemen. Dan heb je dat probleem denk ik niet.
Ja, ik vind het ergens maar scary. Het bootst in feite psychose na, aldus dit filmpje waarin wel mooi wordt uitgelegd hoe psychedelica, dissociatieven en delirianten van elkaar verschillen.Dat zou best kunnen, maar ik zou het er persoonlijk niet echt op wagen. Ergens lijkt het mij wel interessant om een keer een deliriant te gebruiken, maar ik weet niet of ik dit ook echt ga doen, omdat de kans op een slechte ervaring zo groot is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."