#1
Als dat zo is is het juist veiliger om meer af te wegen en te delen toch? Of beter volumetrischJe moet er bij weegschalen altijd van uit gaan dat het laatste getal niet significant is.
Stel je weegt 100 milligram drugs (0,100) af op een weegschaal (0,01). Dan geeft de weegschaal aan: 0,10. Maar je weet niet zeker of het laatste getal klopt. Dus moet je er van uit gaan dat je drugs ergens tussen de 0,05 - 0,14 in zit.
![]()
Zo gebruik je een weegschaal om drugs af te wegen - Changing Perspective
Een weegschaal is een essentieel stuk gereedschap voor elke psychonaut. Meten is weten. Maar dan moet je wel op de juiste manier je dosis afwegen.www.changingperspective.info