#1
Dat zijn de regels hier. Zonder die regels wordt het een enorme chaos hier. Mede dankzij die regels is alles hier goed geregeld. Denk aan zorg, onderwijs, infrastructuur en werkgelegenheid. Als het je niet bevalt kun je toch emigreren?Daar zijn ze nog erger lol.
Tbf wat geeft de staat recht op mijn eerlijk verdiende geld?
Wat geeft hunn het recht om achter mij aan te komen met een deurwaarder en zonodig de politie om Mijn eigendommen af te pakken als ik hun dit niet afsta?
Heb ik ooit gevragen om de bescherming van hun?
Heb ik ooit de keus gehad?
Wat geeft hun het recht om mij op te sluiten voor iets dat niemand schade aanricht?
Wat geeft hun dat recht?
De wet?
...
Ik neem aan dat een meerderdeel van de mensen wel heel goed weet wat wel en niet acceptable is.
En iemand beroven opsluiten of wat dan ook valt daar zeker niet onder.