#1
alcohol + sos en later overstappen op xtc.
Garantie op: dikke kater de volgende dag, kans op oververhitting en uitdroging, dinsdagdip en als kers op de taart extra neurotoxiteit.alcohol + sos en later overstappen op xtc.
Cocaïne werkt mdma tegen.alcohol + sos en later overstappen op xtc.
We zitten op een drugsforum toch, geen gezondheidsforum. Als je ervoor kiest om naar zo een lange rave te gaan dan weet je al dat je daarna fucked up ben. Ik ging wel is naar 18H festival en daar ging nog wel meer bij. Gezond is het niet, maar dat zijn veel dingen niet.Garantie op: dikke kater de volgende dag, kans op oververhitting en uitdroging, dinsdagdip en als kers op de taart extra neurotoxiteit.
We zitten op een drugsforum waarop 1 van de pilaren is: Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction.We zitten op een drugsforum toch, geen gezondheidsforum. Als je ervoor kiest om naar zo een lange rave te gaan dan weet je al dat je daarna fucked up ben. Ik ging wel is naar 18H festival en daar ging nog wel meer bij. Gezond is het niet, maar dat zijn veel dingen niet.
De sos zorgt er inderdaad voor dat de xtc wat minder werkt maar je moet niet gelijk 1g opmaken maar gewoon wat sapjes en 2-3 tikkies over de avond, en op het hoogtepunt van de avond een halve erin gooien, en bijnemen na je piek als je nog lekker gaat, niet wanneer het uitwerkt want dan ben je eigenlijk te laat en word alles minder.
De jeugd gaat tegenwoordig altijd afteren en dan blijft het ook nooit bij xtc alleen, maar komen de gekste combinaties boven tafel, en dan is wat alcohol met een beetje sos en xtc niks. Kater verschilt ook per persoon...
Sos zorgt er bovendienvoor dat je juist geen kater hebt van de alcohol en die dinsdagdip is onvermijdelijk tenzij je die wegsnuift.
Ik denk dat je met
1) LSD + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet of
2) truffels/paddo's & later bijnemen + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet
sowieso wel goed zit voor 13 uur lang. Daarvoor hoef je niet per se MDMA i.c.m. cocaïne/speed/alcohol te nemen.
Edit: jediflippen en daarna een paar keer smoken doet het ook wel aardig!
Zelfs als je ervaring hebt met psychidelica zijn je opties aardig heftig. Helemaal op een druk bezocht feest. LSD, MDMA en 2cb. Ik zou compleet wegsmelten. Het is misschien minder schadelijk fysiek maar dit kan mentaal nog wel eens gevaarlijker zijn.Ik denk dat je met
1) LSD + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet of
2) truffels/paddo's & later bijnemen + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet
sowieso wel goed zit voor 13 uur lang. Daarvoor hoef je niet per se MDMA i.c.m. cocaïne/speed/alcohol te nemen.
Edit: jediflippen en daarna een paar keer smoken doet het ook wel aardig!
Als je dit doet moet je oppassen met kruis tolerantie.Ik denk dat je met
1) LSD + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet of
2) truffels/paddo's & later bijnemen + 2C-B + MDMA + ketamine/MXE + wiet
sowieso wel goed zit voor 13 uur lang. Daarvoor hoef je niet per se MDMA i.c.m. cocaïne/speed/alcohol te nemen.
Edit: jediflippen en daarna een paar keer smoken doet het ook wel aardig!
En dan zeker met de auto naar huis rijden.
Dat past nog wel bij dit advies lol
Zelfs als je ervaring hebt met psychidelica zijn je opties aardig heftig. Helemaal op een druk bezocht feest. LSD, MDMA en 2cb. Ik zou compleet wegsmelten. Het is misschien minder schadelijk fysiek maar dit kan mentaal nog wel eens gevaarlijker zijn.
Als je dit doet moet je oppassen met kruis tolerantie.
Lsd en 2cb hebben kruis tolerantie maar niet zoals een standaard kruis tolerantie.
Je kunt eerst 2cb doen en nog goed trippen op lsd maar anderzom niet.
Als je dit plant zorg dan dat je begint met de 2xb en de lsd later doet.
Zodra je lsd hebt gedaan zal de 2cb minder goed werken.
+ je kunt 2cb herdoseren 3 dagen aan de 2c is geen problem
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."