Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig drugs injecteren?

Hoe veilig drugs injecteren?

63 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
StimsalaBanne zei:
Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.

https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf

Ook ik raad het af. Je raakt sneller en heviger verslaafd, en je bouwt veel sneller tolerantie voor de drug op dan bij iedere andere wijze van inname. De wijze is over het algemeen (als je het perfect doet volgens de aanwijzingen) niet schadelijker, wel VEEL gevaarlijker. Met shotten een fout maken kan zomaar dodelijk zijn.
"Mainline" heeft over Meth een handleiding IV op hun website, mocht je Engels niet goed zijn.
Houd er rekening mee dat de handleiding per voorbereiding van de betreffende drug anders kan zijn.
Klik om te vergroten...
Heel interessant. Ga het eens doorlezen!

Mijn punt was ook meer dat zoiets ook gewoon vindbaar moet zijn.

Persoonlijk zou ik er ook niet snel aan beginnen maar voor de mensen die het toch overwegen lijkt het me wel handig.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van oxycodon weet ik trouwens absoluut zeker dat het geen enkele meerwaarde heeft het te injecteren. Het geeft absoluut geen flash zoals heroine dat wel doet. Buiten dat is bindmiddel iets dat niet oplost en nog een hele rij eigen ernstige gevolgen kan hebben.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Mijn punt was ook meer dat zoiets ook gewoon vindbaar moet zijn.

Persoonlijk zou ik er ook niet snel aan beginnen maar voor de mensen die het toch overwegen lijkt het me wel handig.
Klik om te vergroten...
Zo denk ik er ook over: het is 1 vd. opties om drugs te gebruiken. Het feit dat velen hier huiverachtig tegenover staan is begrijpelijk, maar mag het geven van objectieve informatie op een drugsforum (en in het bijzonder op een vraag ve. lid) niet in de weg staan.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ik heb gehoord van Ketamine spuiten dat je direct in een k-hole gaat.
Oxycodone injecteren zie ik het nut er niet van in tenzij je rap een overdosis wilt. Als je Oxycodone niet hoef te nemen laat het links liggen.
Voor zover ik weet 90% van de mensen die IV begin te spuiten eindigen met een verslaving door de roes die je eerste keer ervaart.
Toen ik zonder Oxycodone zat heb ik een paar weken Morphine IM gespoten. Dit deed ik dan onder de onder de navel. Gewoon zorgen dat je spieren ontspannen zijn anders gaat de naald er niet in als je spieren opgespannen zijn.
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#5
StimsalaBanne zei:
Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.

https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf
Klik om te vergroten...

thanks dat is de info die ik zoek!
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#6
StimsalaBanne zei:
Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.

https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf
Klik om te vergroten...

goede info maar ik zoek meer over de juiste dosering en stappenplan van substantie, oplossen met ascorbinezuur hoeveel en verdeling?
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Ik weet alleen hoe je IM of subQ zet maar daar heb jij niks aan.
Klik om te vergroten...
Hoezo daar heb ik niets aan?
Ik heb deze avond uitgetest, weet niet of ik nu IM of subQ zat... Naar het schijnt te snel out als je ket IV injecteert... Vond het meeste info over IM online op reddit en dacht dat dit de betere manier is om deze stof te injecteren. Of vind jij anders?
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Wat ik heb gehoord van Ketamine spuiten dat je direct in een k-hole gaat.
Oxycodone injecteren zie ik het nut er niet van in tenzij je rap een overdosis wilt. Als je Oxycodone niet hoef te nemen laat het links liggen.
Voor zover ik weet 90% van de mensen die IV begin te spuiten eindigen met een verslaving door de roes die je eerste keer ervaart.
Toen ik zonder Oxycodone zat heb ik een paar weken Morphine IM gespoten. Dit deed ik dan onder de onder de navel. Gewoon zorgen dat je spieren ontspannen zijn anders gaat de naald er niet in als je spieren opgespannen zijn.
Klik om te vergroten...

Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd...
Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Florida zei:
Op reddit wordt er enkel over ket IM spuiten gesproken. Andere info heb ik er nog niet over gevonden. Wel dat als je naald te kort is je enkel subQ kan gaan, en daardoor minder effect voelt, en dat IM langer duurt om gezet te worden en wat onaangenamer is...
Klik om te vergroten...
Nooit geweten dat keta IM werd gezet.
Ik zou zelf dan voor quad gaan met injecteren zet hier zelf ook. Ik gebruik 0,6x30 je kan ook met 0,8x40 zetten maar dat is als je wat meer vet bezit anders is dit niet nodig.
Quad word aangeraden max 4ml te zetten maar ik zet hier gewoon 5 in. Houdt rekening met PIP als je nog virgin muscle hebt waar nog nooit een naald in is geweest je kan best wel een paar dagen kreupel zijn daarna maar het went wel.

Als je subq gaat zetten zou ik 2 vingers naast jou navel zetten hier zet ik ook subQ mijn melanotan zelf zou ik hier niet meer dan 0,4ml in zetten als je meer wilt 2 spots pakken.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Florida zei:
Hoezo daar heb ik niets aan?
Ik heb deze avond uitgetest, weet niet of ik nu IM of subQ zat... Naar het schijnt te snel out als je ket IV injecteert... Vond het meeste info over IM online op reddit en dacht dat dit de betere manier is om deze stof te injecteren. Of vind jij anders?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten.
Je weet toch wel dat je subQ maar een bepaalde hoeveelheid opneemt tot 0,4 ik weet niet hoe dit werkt met keta of andere harddrugs als je het subQ zet maar met testosteron kan het maat tot 0,4 Opnemen. Stel 0,4 in buik 0,4 in been kan dan weer wel.

Ik zet ook alleen IM test ik weet niet waar je hebt gezet en welke naald lengte je gebruik hebt. Maar ik voel zelf wel waneer ik in mijn spier aan het roeren ben.
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten.
Je weet toch wel dat je subQ maar een bepaalde hoeveelheid opneemt tot 0,4 ik weet niet hoe dit werkt met keta of andere harddrugs als je het subQ zet maar met testosteron kan het maat tot 0,4 Opnemen. Stel 0,4 in buik 0,4 in been kan dan weer wel.

Ik zet ook alleen IM test ik weet niet waar je hebt gezet en welke naald lengte je gebruik hebt. Maar ik voel zelf wel waneer ik in mijn spier aan het roeren ben.
Klik om te vergroten...

Op reddit wordt er enkel over ket IM spuiten gesproken. Andere info heb ik er nog niet over gevonden. Wel dat als je naald te kort is je enkel subQ kan gaan, en daardoor minder effect voelt, en dat IM langer duurt om gezet te worden en wat onaangenamer is...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Florida zei:
Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd...
Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?
Klik om te vergroten...
Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest.
Oxy gebruikte ik al ervoor.
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Florida zei:
Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd...
Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?
Klik om te vergroten...
transformated zei:
Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest.
Oxy gebruikte ik al ervoor.
Klik om te vergroten...
Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Florida zei:
Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/
Klik om te vergroten...
In de apotheek Dulcolax kopen. Dat helpt.
Je kaka zal zachter worden of gewoon goed duwen. Ik deed maar 1x maand grote boodschap op het toilet en ik gebruikte geen medicatie ervoor. Moest wel hard duwen. Anders Wc papier nemen en de brokjes eraf krabbelen. Dit kan ook helpen. Zo word je vinger niet vuil. Wel vingers wassen achteraf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
transformated zei:
In de apotheek Dulcolax kopen. Dat helpt.
Je kaka zal zachter worden of gewoon goed duwen. Ik deed maar 1x maand grote boodschap op het toilet en ik gebruikte geen medicatie ervoor. Moest wel hard duwen. Anders Wc papier nemen en de brokjes eraf krabbelen. Dit kan ook helpen. Zo word je vinger niet vuil. Wel vingers wassen achteraf.
Klik om te vergroten...
Oppassen met te hard duwen want zo krijg je heel snel aambeien.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Oppassen met te hard duwen want zo krijg je heel snel aambeien.
Klik om te vergroten...
Dat wist ik niet.
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#17
transformated zei:
Dat wist ik niet.
Klik om te vergroten...
Wat een geluk!
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
Nooit geweten dat keta IM werd gezet.
Ik zou zelf dan voor quad gaan met injecteren zet hier zelf ook. Ik gebruik 0,6x30 je kan ook met 0,8x40 zetten maar dat is als je wat meer vet bezit anders is dit niet nodig.
Quad word aangeraden max 4ml te zetten maar ik zet hier gewoon 5 in. Houdt rekening met PIP als je nog virgin muscle hebt waar nog nooit een naald in is geweest je kan best wel een paar dagen kreupel zijn daarna maar het went wel.

Als je subq gaat zetten zou ik 2 vingers naast jou navel zetten hier zet ik ook subQ mijn melanotan zelf zou ik hier niet meer dan 0,4ml in zetten als je meer wilt 2 spots pakken.
Klik om te vergroten...
Ja ben tot in de spieren van men dijen gegaan. Dagje goed stijf geweest langs beide kanten. Effect is op een andere manier heel aangenaam, en men neus en maag blijft gespaard..
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#19
er mag nooit maar dan ook nooit lucht in je naald zitten als je een lucht belletje injecteert ben je dood
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
poppy zei:
er mag nooit maar dan ook nooit lucht in je naald zitten als je een lucht belletje injecteert ben je dood
Klik om te vergroten...
Ik injecteer dagelijks lucht Intramusculear

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."