Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig drugs injecteren?

Hoe veilig drugs injecteren?

63 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ik ben het eens met wat spyro zegt , maar langs de andere kant begrijp ik je standpunt wel.
Een kennis van me inject zen speed al zeer lang , ik wou het tijdens corona ook doen.
Gelukkig niet gedaan.
Hij was toen men speeddealer, maar was er nog nooit binnen geweest.
Die bewuste dag wel , na lang aankloppen en bellen besloot ik de deur zelf te openen (Ik hoorde hysterische kreten en geschreeuw).
Wat was er gebeurd.
Het koppel dat bij hem inwoont zat volledig zonder speed (zij injecteren ook) en waren toen hij niet thuis was alle kasten gaan doorsnuffelen en vonden een potje met wit poeder (Ja zo een potje zoals men dope in steek/stak😶) , het was nog een 60/70mg ongeveer , had hem eens 100mg gegeven.

Dus haden ze er nix beter op gevonden dan die voor hun onbekende stof te injecteren.
Dus het koppel heeft elks zo een 30 a 35mg o-pce iv geïnjecteerd.
Toen ik net binnen kwam en de deur dicht deed hoorde ik buiten een knal.
Jup , de man was uit het raam gesprongen op een geparkeerde auto beland , afgerold en onder een rijde beland.
De vrouw in kwestie is ineens in elkaar gezakt ongeveer 2 minuten na de shot.

Neen neen ik blijf ver weg van shooten , maar vind het wel belangrijk dat hier goede informatie rond gedeeld word ,voor als iemand het toch beslist te doen.
Klik om te vergroten...
Heftig zeg....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Sorry ik bedoel het niet aanvallend en slecht?
Klik om te vergroten...
Insinueren in een discussie dat iemand iets niet begrijpt en niet inhoudelijk ingaan op een reactie vind ik persoonlijk en dus onnodig. Laten we het hierbij houden, ik ga maar eens aan de bong snuffelen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Insinueren in een discussie dat iemand iets niet begrijpt en niet inhoudelijk ingaan op een reactie vind ik persoonlijk en dus onnodig. Laten we het hierbij houden, ik ga maar eens aan de bong snuffelen.
Klik om te vergroten...
Veel plezier ☺️
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Snap ik. Maar als iemand wil spuiten dan zal die persoon dat ook doen. Beter dat ze dan de correcte informatie hebben. Zoals ik al zei, correcte informatie geven is niet hetzelfde als het gedrag aanmoedigen. Het is beter dat het op de juiste manier gebeurt om de schade te beperken.
Klik om te vergroten...
Als er nada op internet stond had ik wss ook de spuit iv gezet ipv im en dan zou ik nou zeker de pijp uit zijn. Dus ik ben voor goede informatie mits steriel werken etc en alles tot op de stapjes word uitgelegd hoe het het veiligst kan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."