#1
Heftig zeg....Ik ben het eens met wat spyro zegt , maar langs de andere kant begrijp ik je standpunt wel.
Een kennis van me inject zen speed al zeer lang , ik wou het tijdens corona ook doen.
Gelukkig niet gedaan.
Hij was toen men speeddealer, maar was er nog nooit binnen geweest.
Die bewuste dag wel , na lang aankloppen en bellen besloot ik de deur zelf te openen (Ik hoorde hysterische kreten en geschreeuw).
Wat was er gebeurd.
Het koppel dat bij hem inwoont zat volledig zonder speed (zij injecteren ook) en waren toen hij niet thuis was alle kasten gaan doorsnuffelen en vonden een potje met wit poeder (Ja zo een potje zoals men dope in steek/stak😶) , het was nog een 60/70mg ongeveer , had hem eens 100mg gegeven.
Dus haden ze er nix beter op gevonden dan die voor hun onbekende stof te injecteren.
Dus het koppel heeft elks zo een 30 a 35mg o-pce iv geïnjecteerd.
Toen ik net binnen kwam en de deur dicht deed hoorde ik buiten een knal.
Jup , de man was uit het raam gesprongen op een geparkeerde auto beland , afgerold en onder een rijde beland.
De vrouw in kwestie is ineens in elkaar gezakt ongeveer 2 minuten na de shot.
Neen neen ik blijf ver weg van shooten , maar vind het wel belangrijk dat hier goede informatie rond gedeeld word ,voor als iemand het toch beslist te doen.