#1
Insinueren in een discussie dat iemand iets niet begrijpt en niet inhoudelijk ingaan op een reactie vind ik persoonlijk en dus onnodig. Laten we het hierbij houden, ik ga maar eens aan de bong snuffelen.Sorry ik bedoel het niet aanvallend en slecht?