#1
Ik weet alleen hoe je IM of subQ zet maar daar heb jij niks aan.
Ik stel ook niet dat dat bij nasaal niet zo zou zijn maar bij IV is het heftiger. Dit komt omdat het hevigere pieken geeft en een snellere comedown.Er zijn ook genoeg mensen die na hun eerste lijntje niet meer kunnen stoppen. Ik ken ook iemand die nog prima kon stoppen na IV. Verschilt toch echt wel per persoon ook.
Ik ben het eens met wat spyro zegt , maar langs de andere kant begrijp ik je standpunt wel.
Een kennis van me inject zen speed al zeer lang , ik wou het tijdens corona ook doen.
Gelukkig niet gedaan.
Hij was toen men speeddealer, maar was er nog nooit binnen geweest.
Die bewuste dag wel , na lang aankloppen en bellen besloot ik de deur zelf te openen (Ik hoorde hysterische kreten en geschreeuw).
Wat was er gebeurd.
Het koppel dat bij hem inwoont zat volledig zonder speed (zij injecteren ook) en waren toen hij niet thuis was alle kasten gaan doorsnuffelen en vonden een potje met wit poeder (Ja zo een potje zoals men dope in steek/stak😶) , het was nog een 60/70mg ongeveer , had hem eens 100mg gegeven.
Dus haden ze er nix beter op gevonden dan die voor hun onbekende stof te injecteren.
Dus het koppel heeft elks zo een 30 a 35mg o-pce iv geïnjecteerd.
Toen ik net binnen kwam en de deur dicht deed hoorde ik buiten een knal.
Jup , de man was uit het raam gesprongen op een geparkeerde auto beland , afgerold en onder een rijde beland.
De vrouw in kwestie is ineens in elkaar gezakt ongeveer 2 minuten na de shot.
Neen neen ik blijf ver weg van shooten , maar vind het wel belangrijk dat hier goede informatie rond gedeeld word ,voor als iemand het toch beslist te doen.
Er zijn ook genoeg mensen die na hun eerste lijntje niet meer kunnen stoppen. Ik ken ook iemand die nog prima kon stoppen na IV. Verschilt toch echt wel per persoon ook.
Heel interessant. Ga het eens doorlezen!Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.
Ook ik raad het af. Je raakt sneller en heviger verslaafd, en je bouwt veel sneller tolerantie voor de drug op dan bij iedere andere wijze van inname. De wijze is over het algemeen (als je het perfect doet volgens de aanwijzingen) niet schadelijker, wel VEEL gevaarlijker. Met shotten een fout maken kan zomaar dodelijk zijn.
"Mainline" heeft over Meth een handleiding IV op hun website, mocht je Engels niet goed zijn.
Houd er rekening mee dat de handleiding per voorbereiding van de betreffende drug anders kan zijn.
Zo denk ik er ook over: het is 1 vd. opties om drugs te gebruiken. Het feit dat velen hier huiverachtig tegenover staan is begrijpelijk, maar mag het geven van objectieve informatie op een drugsforum (en in het bijzonder op een vraag ve. lid) niet in de weg staan.Mijn punt was ook meer dat zoiets ook gewoon vindbaar moet zijn.
Persoonlijk zou ik er ook niet snel aan beginnen maar voor de mensen die het toch overwegen lijkt het me wel handig.
Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.
Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie.
Hoezo daar heb ik niets aan?Ik weet alleen hoe je IM of subQ zet maar daar heb jij niks aan.
Wat ik heb gehoord van Ketamine spuiten dat je direct in een k-hole gaat.
Oxycodone injecteren zie ik het nut er niet van in tenzij je rap een overdosis wilt. Als je Oxycodone niet hoef te nemen laat het links liggen.
Voor zover ik weet 90% van de mensen die IV begin te spuiten eindigen met een verslaving door de roes die je eerste keer ervaart.
Toen ik zonder Oxycodone zat heb ik een paar weken Morphine IM gespoten. Dit deed ik dan onder de onder de navel. Gewoon zorgen dat je spieren ontspannen zijn anders gaat de naald er niet in als je spieren opgespannen zijn.
Nooit geweten dat keta IM werd gezet.Op reddit wordt er enkel over ket IM spuiten gesproken. Andere info heb ik er nog niet over gevonden. Wel dat als je naald te kort is je enkel subQ kan gaan, en daardoor minder effect voelt, en dat IM langer duurt om gezet te worden en wat onaangenamer is...
Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten.Hoezo daar heb ik niets aan?
Ik heb deze avond uitgetest, weet niet of ik nu IM of subQ zat... Naar het schijnt te snel out als je ket IV injecteert... Vond het meeste info over IM online op reddit en dacht dat dit de betere manier is om deze stof te injecteren. Of vind jij anders?
Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten.
Je weet toch wel dat je subQ maar een bepaalde hoeveelheid opneemt tot 0,4 ik weet niet hoe dit werkt met keta of andere harddrugs als je het subQ zet maar met testosteron kan het maat tot 0,4 Opnemen. Stel 0,4 in buik 0,4 in been kan dan weer wel.
Ik zet ook alleen IM test ik weet niet waar je hebt gezet en welke naald lengte je gebruik hebt. Maar ik voel zelf wel waneer ik in mijn spier aan het roeren ben.
Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest.Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd...
Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?
Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd...
Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?
Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest.
Oxy gebruikte ik al ervoor.
In de apotheek Dulcolax kopen. Dat helpt.Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/
Oppassen met te hard duwen want zo krijg je heel snel aambeien.In de apotheek Dulcolax kopen. Dat helpt.
Je kaka zal zachter worden of gewoon goed duwen. Ik deed maar 1x maand grote boodschap op het toilet en ik gebruikte geen medicatie ervoor. Moest wel hard duwen. Anders Wc papier nemen en de brokjes eraf krabbelen. Dit kan ook helpen. Zo word je vinger niet vuil. Wel vingers wassen achteraf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."