Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden weten zo goed als niets.

Vrienden weten zo goed als niets.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is iets heel anders inderdaad.
Dittopic is gericht op het feit dat ik het recreatief probeerde in de zin van ontspannen in mijn fijnste setting.
En dat dat werd benadrukt als overduidelijk misbruik want het is speed.
Nu is dit topic alles behalve relevant, al hoe wel ik netjes heb gedeeld wat hier is geschreven met hun na dat ik dit met me ouders heb gedeeld.

Edit: 'Zolang ik eerlijk aangeef wanneer ik het niet meer in de hand heb"
Vanochtend gedaan reactie is wel 2 strijd die heel ingewikkeld is.
En, ik ga absoluut geen posts melden als niet meer relevant want, voor al hier voor..
Heb ik altijd 4x nagedacht voor ik iets postte omdat ik niet onnodige argumentatie's zoals dit moet ondergaan. Heb speed altijd al de hemel in geprezen.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Echte vrienden steunen je ten alle tijden toch:fearscream:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pompen zei:
Even vooraf informatie:

Vanwege dat dit niet relevant is voor iedereen of interessant wist ik niet of dit de goeie plek is.
Voor dit topic.

- 19 jaar
- Vrienden groep van 10 man

Ik ben een student met super toffe vrienden die ik wekelijks zie.
Deze vrienden gebruiken ook als er festivals zijn of bijzondere gelegenheden.
Bij hun begon het ook keertje MDMA xtc speed coke je weet hoe het gaat.
Genoeg over dat ik ben sinds 1 jaar een thuisgebruiker. Ik gebruik elke maand wel 1x op m'n kamertje.
Alleen mijn vrienden vinden dat absurd tot op het punt dat ze me de rug toekeren als ik dit doe.
Dit weerhoud mij er niet van om dit te stoppen. Waarom niet? Ben oud genoeg om m'n eigen keuzes te maken.

Zal er niet langer om heendraaien zijn er meerdere van jullie die hun gebruik zo goed als verborgen moeten houden..
Voor letterlijk iedereen? Ik ga al 10+ jaar met sommige van hun om dus zou je denken dat ze alles wel zouden weten.
Niet dus zeer frustrerend dat ik zo stiekem moet doen.
Ik heb ook wel veel discussie's gevoerd over dit onderwerp met hun maar, 9 tegen 1 is niet te doen.

Ervaren meer mensen van jullie dit?
En al begaven jullie je in dezelfde situatie als ik nu en dat is later veranderd door argumenten.
Geef me dan alsjeblieft alle tips/goeie argumenten die je hebt.
Woon nog thuis klopt vorige week m'n ouders verteld dat ik gebruik.
Zolang ik eerlijk aangeef wanneer ik het niet meer in de hand heb.
En ze het niet zien is het oke.
Met die afspraak is het niet meer ter sprake gekomen.

"Stop gewoon voor je vrienden" Die mag je voor je houden behalve de geheimzinnigheid is mijn leven zeer aangenaam veranderd door de alcohol maandelijks te vervangen voor speed. Dus deze levensstijl hou ik zowiezo nog een tijd aan.
Nu gebruikt? Ja kan het stukken beter verwoorden nu wel langdradig sorry.

Bedankt

VlotteSpeed
Klik om te vergroten...
Het enige dat je moet doen is naar jezelf kijken..
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm nee niet herkenbaar. Ik heb ook vrienden die niet gebruiken en die moeten het er maar mee doen dat ik af en toe wel iets doe, want het is mijn eigen keuze en niet die van hen. Ze mogen natuurlijk wel altijd hun zorgen uiten over mijn gebruik. Dan kan ik daar wel of niet iets mee doen, maar je eigen gedrag blijft je eigen keuze..

Edit: Oh ik lees net je post in een ander subforum dat je zwaar verslaafd bent aan speed, dat is wel wat anders toch?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
2018 🙄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
Het enige dat je moet doen is naar jezelf kijken..
Klik om te vergroten...
Topic is twee jaar oud. :wink:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even vooraf informatie:

Vanwege dat dit niet relevant is voor iedereen of interessant wist ik niet of dit de goeie plek is.
Voor dit topic.

- 19 jaar
- Vrienden groep van 10 man

Ik ben een student met super toffe vrienden die ik wekelijks zie.
Deze vrienden gebruiken ook als er festivals zijn of bijzondere gelegenheden.
Bij hun begon het ook keertje MDMA xtc speed coke je weet hoe het gaat.
Genoeg over dat ik ben sinds 1 jaar een thuisgebruiker. Ik gebruik elke maand wel 1x op m'n kamertje.
Alleen mijn vrienden vinden dat absurd tot op het punt dat ze me de rug toekeren als ik dit doe.
Dit weerhoud mij er niet van om dit te stoppen. Waarom niet? Ben oud genoeg om m'n eigen keuzes te maken.

Zal er niet langer om heendraaien zijn er meerdere van jullie die hun gebruik zo goed als verborgen moeten houden..
Voor letterlijk iedereen? Ik ga al 10+ jaar met sommige van hun om dus zou je denken dat ze alles wel zouden weten.
Niet dus zeer frustrerend dat ik zo stiekem moet doen.
Ik heb ook wel veel discussie's gevoerd over dit onderwerp met hun maar, 9 tegen 1 is niet te doen.

Ervaren meer mensen van jullie dit?
En al begaven jullie je in dezelfde situatie als ik nu en dat is later veranderd door argumenten.
Geef me dan alsjeblieft alle tips/goeie argumenten die je hebt.
Woon nog thuis klopt vorige week m'n ouders verteld dat ik gebruik.
Zolang ik eerlijk aangeef wanneer ik het niet meer in de hand heb.
En ze het niet zien is het oke.
Met die afspraak is het niet meer ter sprake gekomen.

"Stop gewoon voor je vrienden" Die mag je voor je houden behalve de geheimzinnigheid is mijn leven zeer aangenaam veranderd door de alcohol maandelijks te vervangen voor speed. Dus deze levensstijl hou ik zowiezo nog een tijd aan.
Nu gebruikt? Ja kan het stukken beter verwoorden nu wel langdradig sorry.

Bedankt

VlotteSpeed
D
DylanrushLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook vrienden die er tegen zijn en ik gebruik dan ook niet in hun buurt maar zekers de helft er van gebruikt ook dus daar ben ik wel blij mee en echte vrienden die blijven heel u leven of je nu wel of niet gebruikt !
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
2018 🙄
Klik om te vergroten...
Dat heb je goed gezien. 🥳

Laten we allenaal maar een nakkie nemen om over dit allemaal heen te komen. :PP
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pompen zei:
Even vooraf informatie:

Vanwege dat dit niet relevant is voor iedereen of interessant wist ik niet of dit de goeie plek is.
Voor dit topic.

- 19 jaar
- Vrienden groep van 10 man

Ik ben een student met super toffe vrienden die ik wekelijks zie.
Deze vrienden gebruiken ook als er festivals zijn of bijzondere gelegenheden.
Bij hun begon het ook keertje MDMA xtc speed coke je weet hoe het gaat.
Genoeg over dat ik ben sinds 1 jaar een thuisgebruiker. Ik gebruik elke maand wel 1x op m'n kamertje.
Alleen mijn vrienden vinden dat absurd tot op het punt dat ze me de rug toekeren als ik dit doe.
Dit weerhoud mij er niet van om dit te stoppen. Waarom niet? Ben oud genoeg om m'n eigen keuzes te maken.

Zal er niet langer om heendraaien zijn er meerdere van jullie die hun gebruik zo goed als verborgen moeten houden..
Voor letterlijk iedereen? Ik ga al 10+ jaar met sommige van hun om dus zou je denken dat ze alles wel zouden weten.
Niet dus zeer frustrerend dat ik zo stiekem moet doen.
Ik heb ook wel veel discussie's gevoerd over dit onderwerp met hun maar, 9 tegen 1 is niet te doen.

Ervaren meer mensen van jullie dit?
En al begaven jullie je in dezelfde situatie als ik nu en dat is later veranderd door argumenten.
Geef me dan alsjeblieft alle tips/goeie argumenten die je hebt.
Woon nog thuis klopt vorige week m'n ouders verteld dat ik gebruik.
Zolang ik eerlijk aangeef wanneer ik het niet meer in de hand heb.
En ze het niet zien is het oke.
Met die afspraak is het niet meer ter sprake gekomen.

"Stop gewoon voor je vrienden" Die mag je voor je houden behalve de geheimzinnigheid is mijn leven zeer aangenaam veranderd door de alcohol maandelijks te vervangen voor speed. Dus deze levensstijl hou ik zowiezo nog een tijd aan.
Nu gebruikt? Ja kan het stukken beter verwoorden nu wel langdradig sorry.

Bedankt

VlotteSpeed
Klik om te vergroten...
De vrienden die mij introduceerde met ghb keerde mij de rug toe toen ik verslaafd werd. Ik eindige bij criminelen en dealers in huis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."