Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is nou de beste hallucinerende drugs?

wat is nou de beste hallucinerende drugs?

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
4-HO-MET vond ik qua effect profiel het leukst van alle psychedelics waar ik ervaring mee heb. Betekent niet dat ik de beste trips op 4-HO-MET heb gehad, dat was op truffels en LSD.

Wel was het altijd leuk, nooit erg mentaal en toch soms erg spiritueel. Heerlijk middeltje om te nemen voor een licht tripje op een zomerse dag.
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#2
vind het niet een hele gekke vraag.
Zelf in het drugsleven gestapt via lsd en truffels. Het 'je ziet roze olifantjes vliegen' idee was het totaal niet met lsd.

Toen zat ik aan de pillen. Verdorie. Fucking levensechte hallucinaties.
Opgezocht en je lichaam trekt het niet meer, breekt de mdma anders af en dat goedje is puur hallucogeen.


Weleens samengesmolten met iemand die naast mij zat, zo voelde het letterlijk, de muren van daar, de posters liepen in elkaar over.
Op een manier die totaal anders was als met lsd.
Sterke auditieve hallucinaties ook altijd. De muziek van eerder om mij heen horen, dat je een geluid hoort, en het langzaam veranderd in de muziek.

keta en mdma, daar eens een winnie de poeh show op gekeken, dat was het podium van t feest was ik was. Grens bereikt die avond.
Ik zeg wel, iets over je drempelwaarde met mdma, dat je net gaat spacen, en dan een tikje ket.
Lijkt me goede combo voor je doeleinden.

Moet zeggen dat ik wel iets leren kan van dat verschil tussen delerium en hallucinatie.
Als k eerlijk ben lijken me elementen van het delerium wel fijn.

25tolife zei:
een verminderd vermogen om de aandacht op externe prikkels gericht te houden en de aandacht te verleggen naar nieuwe externe prikkels
Klik om te vergroten...

Dat klinkt een beetje als lekker ontspannen met een jointje voor mij.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
24uur wakker zijn van de pep en dan link gaan ketten in een darkroom dit wekt bij mij nog altijd de gekste dingen op. Predator die in het hoekje van de kamer aan het chille is bv.
Klik om te vergroten...

Haha bizar, ook een keer gelezen over een gast die drie dagen lekker hard ging en toen naar huis ging met een struisvogel in de trein ofzo. Maf verhaal. Was dit gewoon 24 uur lang aan de pep of was deze al uitgewerkt.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Als je je Levens echte hallucinaties wilt die niet van realiteit zijn te indeschijden ja.
Verders is dit een slecht idee.
Klik om te vergroten...

Staat toch ook op psychonautwiki dat diegene die het ondergaan hebben niet aanraden dit nog een keer te doen. Heb ook hele bizarre shit gelezen hierover. Maar daar blijft het ook bij, dingen lezen.

Wel een keer op r/dph een link tegengekomen waarin redditers zeiden dat het in de buurt kwam.


Als ik dat zo zie heb ik liever die kleurtjes van psychedelica. Trouwens op 500 Ug LSD kotste mijn vriendin letterlijk regenbogen, kan je vertellen dat ze dat normaal ook niet echt doet
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
witte270 zei:
Haha bizar, ook een keer gelezen over een gast die drie dagen lekker hard ging en toen naar huis ging met een struisvogel in de trein ofzo. Maf verhaal. Was dit gewoon 24 uur lang aan de pep of was deze al uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Meestal gewoon een dag festival en daar snuiven. Misschien op het begin van de after nog rond 1u of als ik sochtens inkak voor 9u. Daarna word er al geen pep meer genuttigd. Slaap tekort is bij mij al een ding nadat ik 12u al wakker ben icm pep. Slaap tekort donkere ruimte + keta wekt dan de gekste dingen op.

Toch heb ik als ik niet heb geslapen en ik bv om za 1u savonds laaste puntje heb gepakt dat ik deze zondag avond rond 12u niet het gevoel alsof de pep uit mijn bloed is. Denk aan de trap op lopen en dan snelle hart rate krijgen zodra ik slaap valt al deze ellende weg.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind dat elk tripmiddel zijn eigen soort hallucinaties meebrengt. Ze kunnen allemaal sterk zijn maar je ziet dan wel andere dingen.

De welbekende schaduwmensen bij slaaptekort maar ook voorwerpen die pulseren, objecten die uit zicht verdwijnen en weer tevoorschijn komen en rondvliegend zaagsel.

Het door fotokaders en portretten heenlopen terwijl er neon tekst rond je oren vliegt op lsd.

Je eigen lichaam zien gedemonteerd worden in een alternatieve realiteit op salvia.

Je ventilator die plots lijkt op een blonde Baywatch actrice die wulps in slow motion met haar haren zwaait op keta.

Allemaal sterk op zich maar elk heel apart.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Vind dat elk tripmiddel zijn eigen soort hallucinaties meebrengt. Ze kunnen allemaal sterk zijn maar je ziet dan wel andere dingen.

De welbekende schaduwmensen bij slaaptekort maar ook voorwerpen die pulseren, objecten die uit zicht verdwijnen en weer tevoorschijn komen en rondvliegend zaagsel.

Het door fotokaders en portretten heenlopen terwijl er neon tekst rond je oren vliegt op lsd.

Je eigen lichaam zien gedemonteerd worden in een alternatieve realiteit op salvia.

Je ventilator die plots lijkt op een blonde Baywatch actrice die wulps in slow motion met haar haren zwaait op keta.

Allemaal sterk op zich maar elk heel apart.
Klik om te vergroten...
Dit ervaar ik allemaal bij slaap tekort icm ket. Vandaar dat de rest van de tripmiddeltjes maar saai zijn omdat ik streef naar het extreme :relieved:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Dit ervaar ik allemaal bij slaap tekort icm ket. Vandaar dat de rest van de tripmiddeltjes maar saai zijn omdat ik streef naar het extreme :relieved:
Klik om te vergroten...

Lol. Salvia ( hogere extracten ) saai noemen 😅🤣
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Lol. Salvia ( hogere extracten ) saai noemen 😅🤣
Klik om te vergroten...
Nooit gehad dus kan hier niet over mee praten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uw reactie kwam over alsof alle tripmiddelen saai zijn. Zal mis gelezen hebben. Excuses.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zuurstof
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Uw reactie kwam over alsof alle tripmiddelen saai zijn. Zal mis gelezen hebben. Excuses.
Klik om te vergroten...
You got me there:upsidedown:
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Changa! Ga je zeker dingen zien/horen die er niet zijn. Of 2/3 pillen 2cb. Zag bladeren van bomen veranderen in draakjes en op sommige momenten een soort trollen hoofden op de grond. 🧐
( Was eerste keer buiten trippen) over algemeen zie ik gekkere dingen als ik buiten ben, toch omgeving die minder bekend is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb met 2-cb wel een gehad in de na space dat wij dachten dat we in gta zaten en we toch alles konden maken omdat het nep was.
j
jordyj2000Lid
01-01-2024, 00:00
#15
>200mg MDMA + >100mg ketamine is de absolute koning.
Mijn sterkste ervaring was een avond 20mg 2CB + MDMA + ketamine + cannabis. Ik zag die avond van alles wat er niet was, met de nadruk op gezichtsvervormingen van mensen en vervorming van de huiskamer. Toen we op het eind de cannabis rookten werd het helemaal extreem, het was al licht buiten en de vogels floten al volop. Ik was in een totaal andere wereld, en na de cannabis trad er ook een stukje delirium op. Dit was totaal overweldigend en ik wist nog maar net wat me overkwam. Echt fijn kon ik het niet noemen, maar wel een sicke ervaring.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
khad begin 2000 een wit tabletje met een sterretje erop op.
kzag gewoon m'n gezelschap's gezicht in een weerwolf veranderen.. tanden die uit z'n hoofd begonen te groeien en haren etc.
toen in een varken.. snuit en al.. levensecht.. wtf was dat voor stofje?
@Natozlato
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
khad begin 2000 een wit tabletje met een sterretje erop op.
kzag gewoon m'n gezelschap's gezicht in een weerwolf veranderen.. tanden die uit z'n hoofd begonen te groeien en haren etc.
toen in een varken.. snuit en al.. levensecht.. wtf was dat voor stofje?
@Natozlato
Klik om te vergroten...
Toendertijd gebruikte ik geen drugs. Ik heb wel 1 x in de jaren 90 2cb gekocht in de smartshop.
Maar heftig hee. Je dacht dat het xtc was? Misschien per ongeluk eentje met een hele hoge dosis? Dit soort verhalen heb ik weleens gelezen van mensen die een overdosis mdma hadden.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Toendertijd gebruikte ik geen drugs. Ik heb wel 1 x in de jaren 90 2cb gekocht in de smartshop.
Maar heftig hee. Je dacht dat het xtc was? Misschien per ongeluk eentje met een hele hoge dosis? Dit soort verhalen heb ik weleens gelezen van mensen die een overdosis mdma hadden.
Klik om te vergroten...

haha, ja ik toen ook 1 x ! :grin:
ja dacht ik.. maar was zeker geen xtc ( in hoge dosis )
blijft wederom een raadsel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was ook een keer met m'n vriendje in Amsterdam en daar had ie in de smartshop een of andere rare tabletten waar hij patronen van ging zien en giechelig van werd. Weird.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Salvia is toch wel de meest crazy hallucinerende deugs die ik ooit heb geprobeerd, vooral omdat ik dacht compleet nuchter te zijn en was vergeten dat ik had genomen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."