Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is nou de beste hallucinerende drugs?

wat is nou de beste hallucinerende drugs?

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
DeApotheek zei:
Salvia is toch wel de meest crazy hallucinerende deugs die ik ooit heb geprobeerd, vooral omdat ik dacht compleet nuchter te zijn en was vergeten dat ik had genomen
Klik om te vergroten...
Daar lees je inderdaad de mafste verhalen over. Erg fascinerend. Wat heb jij gezien?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Daar lees je inderdaad de mafste verhalen over. Erg fascinerend. Wat heb jij gezien?
Klik om te vergroten...

Oke, ik was dus net 18 en nog behoorlijk kinderlijk dom. Ik had eerder ervaring met 2-cb en truffels. Ik besloot random om na schooltijd (rond 2 uur smiddags) naar de smartshop te gaan en een salvia extract te halen (idk welke meer) toen naar een vriend gegaan diezelfde middag en in een bong helemaal onvoorbereid het complete zakje weg te hitten, mijn eerste reactie was dat ik niks maar dan ook niks merkte.

Vervolgens ben ik gelijk maar naar huis gegaan met de bus, eenmaal in de bus kon ik niks meer lezen en was ik compleet vergeten waar ik eigenlijk naar toe ging.

Later bleek dat ik nooit weg ben gegaan en nooit in een bus heb gezeten.

Het meeste bizarre is dat ik een heldere herrinering heb aan het naar huis gaan alsof het echt gebeurd is. Ik ben zonder merkbare transitie over gegaan in een trip die ik ten eerste niet doorhad en aan heeft gevoeld alsof het een echte herrinering is. De enoge give away was het feit dat ik gewoon geen idee had wat taal meer wasScreenshot_20201003-225902__01.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
DeApotheek zei:
Oke, ik was dus net 18 en nog behoorlijk kinderlijk dom. Ik had eerder ervaring met 2-cb en truffels. Ik besloot random om na schooltijd (rond 2 uur smiddags) naar de smartshop te gaan en een salvia extract te halen (idk welke meer) toen naar een vriend gegaan diezelfde middag en in een bong helemaal onvoorbereid het complete zakje weg te hitten, mijn eerste reactie was dat ik niks maar dan ook niks merkte.

Vervolgens ben ik gelijk maar naar huis gegaan met de bus, eenmaal in de bus kon ik niks meer lezen en was ik compleet vergeten waar ik eigenlijk naar toe ging.

Later bleek dat ik nooit weg ben gegaan en nooit in een bus heb gezeten.

Het meeste bizarre is dat ik een heldere herrinering heb aan het naar huis gaan alsof het echt gebeurd is. Ik ben zonder merkbare transitie over gegaan in een trip die ik ten eerste niet doorhad en aan heeft gevoeld alsof het een echte herrinering is. De enoge give away was het feit dat ik gewoon geen idee had wat taal meer wasBekijk bijlage 10315
Klik om te vergroten...

ik heb ook een keer salvia gerookt toen ik ongeveer die leeftijd had.. ik dacht ook dat ik niets merkte..
maar nu blijkt dat ik helemaal niet eens op een forum zit te typen! ..en ik eigenlijk nog 18 ben! 🤪
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
ik heb ook een keer salvia gerookt toen ik ongeveer die leeftijd had.. ik dacht ook dat ik niets merkte..
maar nu blijkt dat ik helemaal niet eens op een forum zit te typen! ..en ik eigenlijk nog 18 ben! 🤪
Klik om te vergroten...

1= ik ben te vaag at the moment
2= misschien zijn wij perongeluk gecloned tijdens star wars episode 2 van de prequels??? Makes sense right
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
DeApotheek zei:
1= ik ben te vaag at the moment
2= misschien zijn wij perongeluk gecloned tijdens star wars episode 2 van de prequels??? Makes sense right
Klik om te vergroten...

1=helder :wink:
2=we hadden afgesproken dat er niet meer gecloned zou worden.. dus vanaf nu wordt er alleen nog... geclowned!

clowned.gif
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
1=helder :wink:
2=we hadden afgesproken dat er niet meer gecloned zou worden.. dus vanaf nu wordt er alleen nog... geclowned!

Bekijk bijlage 10316
Klik om te vergroten...
9cd.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pandemime speler

Screenshot 2020-10-03 at 23.34.44.png
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
jordyj2000 zei:
>200mg MDMA + >100mg ketamine is de absolute koning.
Mijn sterkste ervaring was een avond 20mg 2CB + MDMA + ketamine + cannabis. Ik zag die avond van alles wat er niet was, met de nadruk op gezichtsvervormingen van mensen en vervorming van de huiskamer. Toen we op het eind de cannabis rookten werd het helemaal extreem, het was al licht buiten en de vogels floten al volop. Ik was in een totaal andere wereld, en na de cannabis trad er ook een stukje delirium op. Dit was totaal overweldigend en ik wist nog maar net wat me overkwam. Echt fijn kon ik het niet noemen, maar wel een sicke ervaring.
Klik om te vergroten...
dat stukje dilerium is het mooist op het eind vind ik ervan’ wat je dan allemaal te zien krijg is te bizar voor worden altijd’ en zo levens maar ook echt levens echt’ je zou er bijna bang van worden
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
khad begin 2000 een wit tabletje met een sterretje erop op.
kzag gewoon m'n gezelschap's gezicht in een weerwolf veranderen.. tanden die uit z'n hoofd begonen te groeien en haren etc.
toen in een varken.. snuit en al.. levensecht.. wtf was dat voor stofje?
@Natozlato
Klik om te vergroten...
dat is ‘overdosis’ xtc ‘ je ziet alles wat wr niet is’ ik zag iemand in me tuin pisse of politie voor de deur’ heel de mikmak me moeder in de tuin die op vakantie was en veel meer 🥺
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Oke, ik was dus net 18 en nog behoorlijk kinderlijk dom. Ik had eerder ervaring met 2-cb en truffels. Ik besloot random om na schooltijd (rond 2 uur smiddags) naar de smartshop te gaan en een salvia extract te halen (idk welke meer) toen naar een vriend gegaan diezelfde middag en in een bong helemaal onvoorbereid het complete zakje weg te hitten, mijn eerste reactie was dat ik niks maar dan ook niks merkte.

Vervolgens ben ik gelijk maar naar huis gegaan met de bus, eenmaal in de bus kon ik niks meer lezen en was ik compleet vergeten waar ik eigenlijk naar toe ging.

Later bleek dat ik nooit weg ben gegaan en nooit in een bus heb gezeten.

Het meeste bizarre is dat ik een heldere herrinering heb aan het naar huis gaan alsof het echt gebeurd is. Ik ben zonder merkbare transitie over gegaan in een trip die ik ten eerste niet doorhad en aan heeft gevoeld alsof het een echte herrinering is. De enoge give away was het feit dat ik gewoon geen idee had wat taal meer wasBekijk bijlage 10315
Klik om te vergroten...
Nu heb ik zin om nog een keer salvia te bestellen.
Die foto slaat de nagel op de kop haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."