Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2/3 nachten Doorhalen van speed of coke gevaarlijk?

2/3 nachten Doorhalen van speed of coke gevaarlijk?

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jbruinsma zei:
Hallo ik en n maat van mij hebben een discussie. dus ik dacht ik plaats het gewoon. is een paar dagen 2 of 3 doorhalen op coke. of speed. Of xtc. bijvb gevaarlijk of heeft het effect op hart hersenen?. Ben benieuwd
Klik om te vergroten...

Hier valt niet over te discussiรซren, het brengt risicoโ€™s met zich mee. Punt.
Slecht voor het hart: ja.
Hersenen: ja

lekker jezelf blootstellen aan de verleiding tot psychoses.

de drugs hier in zijn niet de boosdoener, maar het slaaptekort overduidelijk.

al helemaal in combinatie tot je lichamelijk uitputten tot ondervoeding en bij vocht te kort jezelf onbewust uitdrogen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
Hoe kom je er รผberhaupt bij dat het NIET schadelijk zou zijn!? Ik zou slimmere vrienden kiezen...
Klik om te vergroten...
Jaa had ik dat maar eerder gedaan idd. K bedoelde maar. k snap dat het slecht is natuurlijk. Maar lees hier verhalen van mensen die 5 dagen kunnen volhouden. En dan denk ik dat 2 dagen wat ik 1x heb gedaan trouwens. of 3 dagen al erg is
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Hier valt niet over te discussiรซren, het brengt risicoโ€™s met zich mee. Punt.
Slecht voor het hart: ja.
Hersenen: ja

lekker jezelf blootstellen aan de verleiding tot psychoses.

de drugs hier in zijn niet de boosdoener, maar het slaaptekort overduidelijk.

al helemaal in combinatie tot je lichamelijk uitputten tot ondervoeding en bij vocht te kort jezelf onbewust uitdrogen.
Klik om te vergroten...
Jaa je hebt ook ceker gelijk man tuurlijk maar ikzelf heb me al laten testen bij de arts qua ecg filmpje enzv want mij is het mis gegaan maar min maat gekoofde me niet vandaar๐Ÿ‘๐Ÿป
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit weekend doorgehaald en ik ben vandaag al twee keer dood geschrokken van een wasrek....
vooral mentaal ook ongezond haha
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
N heel weekend ja? hha ook een van de harde kern dus๐Ÿ˜‚ poh je moet t maar kunnen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Ik heb dit weekend doorgehaald en ik ben vandaag al twee keer dood geschrokken van een wasrek....
vooral mentaal ook ongezond haha
Klik om te vergroten...

Komt vooral doordat je de zondagnacht nog uw drugs moet wassen. ๐Ÿ˜œ
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Jaa had ik dat maar eerder gedaan idd. K bedoelde maar. k snap dat het slecht is natuurlijk. Maar lees hier verhalen van mensen die 5 dagen kunnen volhouden. En dan denk ik dat 2 dagen wat ik 1x heb gedaan trouwens. of 3 dagen al erg is
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf vaak genoeg 4-5 nachten doorgehaald tot ik zwaar begon te hallucineren maar ik raad het je echt niet aan. Als je wil doorhalen hou het dan bij 1 nacht ofzo.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Ik heb zelf vaak genoeg 4-5 nachten doorgehaald tot ik zwaar begon the hallucineren maar ik raad het je echt niet aan. Als je wil doorhalen hou het dan bij 1 nacht ofzo.
Klik om te vergroten...
Jaa k doe het sowieso niet meer. maar heb wel.is 1 x in de maand nachtje doorgehaald. Of soms op n feestje. soms ook niet n tijd maar een keer 2-3 nachten datwel maar dat nooit weer maar 4-5 nachten dat nooit pohh best heftig
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
N heel weekend ja? hha ook een van de harde kern dus๐Ÿ˜‚ poh je moet t maar kunnen
Klik om te vergroten...
Je went er aan helaas, haal elke week sws een nacht door en dat sluipt erin. Komt ook vooral doordat ik brakker ben als ik wel die paar uurtjes slaap pak
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jbruinsma zei:
Jaa k doe het sowieso niet meer. maar heb wel.is 1 x in de maand nachtje doorgehaald. Of soms op n feestje. soms ook niet n tijd maar een keer 2-3 nachten datwel maar dat nooit weer maar 4-5 nachten dat nooit pohh best heftig
Klik om te vergroten...
Nja ik had vaak gewoon geen tijdsbesef door de focus die speed me geeft. Voelt aan als 1 lange lange dag.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Je went er aan helaas, haal elke week sws een nacht door en dat sluipt erin. Komt ook vooral doordat ik brakker ben als ik wel die paar uurtjes slaap pak
Klik om te vergroten...
Elke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken man
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Elke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken man
Klik om te vergroten...
100% beter voor je. Maar goed ik snuif dan liever een dag extra :) maar dat is dan weer mijn probleem
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Nja ik had vaak gewoon geen tijdsbesef door de focus die speed me geeft. Voelt aan als 1 lange lange dag.
Klik om te vergroten...
Jaa klopt ook wel. tijd gaat dan idd wel heel snel. das waar man raar eigelijk he. ik had dat ook 2 keer met speed. Eerst smiddags tot volgende middag.dan is het zo weer ochtend en 1 keer van vrijdag middag tot zondag avond. Maar naar die tijd nooit weer hha.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
100% beter voor je. Maar goed ik snuif dan liever een dag extra :) maar dat is dan weer mijn probleem
Klik om te vergroten...
Hha ja zo heeft iedereen wat toch je bent vast niet de enigste man๐Ÿ‘๐Ÿป
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Hha ja zo heeft iedereen wat toch je bent vast niet de enigste man๐Ÿ‘๐Ÿป
Klik om te vergroten...
ik ben omringt door snuifduiven, voel mij helemaal thuis.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
ik ben omringt door snuifduiven, voel mij helemaal thuis.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ken ik ik was ook altijd zo al deed ik t maar 1x in de maand soms 2. Maar als ik t deed deed ik het goed. Maja zolang als het kan gewoon doen. Bij mij ging t mis helaas
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tegen beter weten in ga ik ook niet slapen om 10u als ik de nacht wakker gebleven ben. Want dan sla je nacht 1 over, ben je uw dag kwijt en slaap je weer met moeite in nacht 2.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jbruinsma zei:
Jaa dat ken ik ik was ook altijd zo al deed ik t maar 1x in de maand soms 2. Maar als ik t deed deed ik het goed. Maja zolang als het kan gewoon doen. Bij mij ging t mis helaas
Klik om te vergroten...
Bij gaat het al 7 jaar mis maar moet iets he
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Tegen beter weten in ga ik ook niet slapen om 10u als ik de nacht wakker gebleven ben. Want dan sla je nacht 1 over, ben je uw dag kwijt en slaap je weer met moeite in nacht 2.
Klik om te vergroten...
Jaa precies dat dacht ik nu ook ceker weten
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Bij gaat het al 7 jaar mis maar moet iets he
Klik om te vergroten...
Qua verslaving? Of lichamelijk? Ik lichamelijk kreeg last van hartklopingen 7 uur lang jaa het is wat met dat spul maar ik had blue 69 ofs? gehad dat durfde ik eig niet eens en had erbij gedronken gesnoven en geblowd ook niet slim maja wist niet meer wat ik deed k was zover heen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."