Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2/3 nachten Doorhalen van speed of coke gevaarlijk?

2/3 nachten Doorhalen van speed of coke gevaarlijk?

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Je went er aan helaas, haal elke week sws een nacht door en dat sluipt erin. Komt ook vooral doordat ik brakker ben als ik wel die paar uurtjes slaap pak
Klik om te vergroten...
Elke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken man
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Elke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken man
Klik om te vergroten...
100% beter voor je. Maar goed ik snuif dan liever een dag extra :) maar dat is dan weer mijn probleem
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Nja ik had vaak gewoon geen tijdsbesef door de focus die speed me geeft. Voelt aan als 1 lange lange dag.
Klik om te vergroten...
Jaa klopt ook wel. tijd gaat dan idd wel heel snel. das waar man raar eigelijk he. ik had dat ook 2 keer met speed. Eerst smiddags tot volgende middag.dan is het zo weer ochtend en 1 keer van vrijdag middag tot zondag avond. Maar naar die tijd nooit weer hha.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
100% beter voor je. Maar goed ik snuif dan liever een dag extra :) maar dat is dan weer mijn probleem
Klik om te vergroten...
Hha ja zo heeft iedereen wat toch je bent vast niet de enigste man๐Ÿ‘๐Ÿป
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Hha ja zo heeft iedereen wat toch je bent vast niet de enigste man๐Ÿ‘๐Ÿป
Klik om te vergroten...
ik ben omringt door snuifduiven, voel mij helemaal thuis.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
ik ben omringt door snuifduiven, voel mij helemaal thuis.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ken ik ik was ook altijd zo al deed ik t maar 1x in de maand soms 2. Maar als ik t deed deed ik het goed. Maja zolang als het kan gewoon doen. Bij mij ging t mis helaas
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tegen beter weten in ga ik ook niet slapen om 10u als ik de nacht wakker gebleven ben. Want dan sla je nacht 1 over, ben je uw dag kwijt en slaap je weer met moeite in nacht 2.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Jaa dat ken ik ik was ook altijd zo al deed ik t maar 1x in de maand soms 2. Maar als ik t deed deed ik het goed. Maja zolang als het kan gewoon doen. Bij mij ging t mis helaas
Klik om te vergroten...
Bij gaat het al 7 jaar mis maar moet iets he
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Tegen beter weten in ga ik ook niet slapen om 10u als ik de nacht wakker gebleven ben. Want dan sla je nacht 1 over, ben je uw dag kwijt en slaap je weer met moeite in nacht 2.
Klik om te vergroten...
Jaa precies dat dacht ik nu ook ceker weten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."