#1
Hallo ik en n maat van mij hebben een discussie. dus ik dacht ik plaats het gewoon. is een paar dagen 2 of 3 doorhalen op coke. of speed. Of xtc. bijvb gevaarlijk of heeft het effect op hart hersenen?. Ben benieuwd
Jaa dacht ik al wel hha ja je kan het proberen he😂Echt gezond is het niet maar misschien kan je wel vriendjes maken met die gezellige schaduwmensen. Kan je samen met hun wat poker spelen ofzo.
oke.Jaa zoiets dacht k al wel maar vond t altijd kut want kon nooit slapen door die troep en als de vogels begonnen te fluiten en het werd licht vond ik t jammer om te gaan pittn ma gekukkig deed k t ma 1x in de maand soms ook niet maja zo heeft iedereen wel wat denk ikTuurlijk. Niet slapen is het slechtste wat je je lijf kan aandoen.
Hallo ik en n maat van mij hebben een discussie. dus ik dacht ik plaats het gewoon. is een paar dagen 2 of 3 doorhalen op coke. of speed. Of xtc. bijvb gevaarlijk of heeft het effect op hart hersenen?. Ben benieuwd
Jaa had ik dat maar eerder gedaan idd. K bedoelde maar. k snap dat het slecht is natuurlijk. Maar lees hier verhalen van mensen die 5 dagen kunnen volhouden. En dan denk ik dat 2 dagen wat ik 1x heb gedaan trouwens. of 3 dagen al erg isHoe kom je er überhaupt bij dat het NIET schadelijk zou zijn!? Ik zou slimmere vrienden kiezen...
Jaa je hebt ook ceker gelijk man tuurlijk maar ikzelf heb me al laten testen bij de arts qua ecg filmpje enzv want mij is het mis gegaan maar min maat gekoofde me niet vandaar👍🏻Hier valt niet over te discussiëren, het brengt risico’s met zich mee. Punt.
Slecht voor het hart: ja.
Hersenen: ja
lekker jezelf blootstellen aan de verleiding tot psychoses.
de drugs hier in zijn niet de boosdoener, maar het slaaptekort overduidelijk.
al helemaal in combinatie tot je lichamelijk uitputten tot ondervoeding en bij vocht te kort jezelf onbewust uitdrogen.
Ik heb dit weekend doorgehaald en ik ben vandaag al twee keer dood geschrokken van een wasrek....
vooral mentaal ook ongezond haha
Ik heb zelf vaak genoeg 4-5 nachten doorgehaald tot ik zwaar begon te hallucineren maar ik raad het je echt niet aan. Als je wil doorhalen hou het dan bij 1 nacht ofzo.Jaa had ik dat maar eerder gedaan idd. K bedoelde maar. k snap dat het slecht is natuurlijk. Maar lees hier verhalen van mensen die 5 dagen kunnen volhouden. En dan denk ik dat 2 dagen wat ik 1x heb gedaan trouwens. of 3 dagen al erg is
Jaa k doe het sowieso niet meer. maar heb wel.is 1 x in de maand nachtje doorgehaald. Of soms op n feestje. soms ook niet n tijd maar een keer 2-3 nachten datwel maar dat nooit weer maar 4-5 nachten dat nooit pohh best heftigIk heb zelf vaak genoeg 4-5 nachten doorgehaald tot ik zwaar begon the hallucineren maar ik raad het je echt niet aan. Als je wil doorhalen hou het dan bij 1 nacht ofzo.
Je went er aan helaas, haal elke week sws een nacht door en dat sluipt erin. Komt ook vooral doordat ik brakker ben als ik wel die paar uurtjes slaap pakN heel weekend ja? hha ook een van de harde kern dus😂 poh je moet t maar kunnen
Nja ik had vaak gewoon geen tijdsbesef door de focus die speed me geeft. Voelt aan als 1 lange lange dag.Jaa k doe het sowieso niet meer. maar heb wel.is 1 x in de maand nachtje doorgehaald. Of soms op n feestje. soms ook niet n tijd maar een keer 2-3 nachten datwel maar dat nooit weer maar 4-5 nachten dat nooit pohh best heftig
Elke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken manJe went er aan helaas, haal elke week sws een nacht door en dat sluipt erin. Komt ook vooral doordat ik brakker ben als ik wel die paar uurtjes slaap pak
100% beter voor je. Maar goed ik snuif dan liever een dag extraElke week ja poww ja dat is ook wel zo ik had ook wel is na 1 nacht als t licht begon te worden dacht ik jammer van de de dag bijvb en bleef ik wakker maar lijkt me tog wel beter om slaap te pakken man
Jaa klopt ook wel. tijd gaat dan idd wel heel snel. das waar man raar eigelijk he. ik had dat ook 2 keer met speed. Eerst smiddags tot volgende middag.dan is het zo weer ochtend en 1 keer van vrijdag middag tot zondag avond. Maar naar die tijd nooit weer hha.Nja ik had vaak gewoon geen tijdsbesef door de focus die speed me geeft. Voelt aan als 1 lange lange dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."