Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doen jullie met drugs op?

Wat doen jullie met drugs op?

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hang op de bank met een dekentje en kijk ondertussen docu’s, interviews, dat soort dingen. Beetje scrollen door social media.

Ben nu dit aan het kijken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Welkom hier! :)

Ik hang meestal als een aardappel op de bank of op/in bed te chillen. Verder zijn uren diepgaand dan wel totaal onzinnig lullen met een ander (evt. aan telefoon) en badderen onder de favorieten, soms gamen of shit ordenen, dit laatste weliswaar alleen in het geval van stims. De bezigheid hangt totaal af van de exacte drug. Maar het aardappel-gehalte is bij mij meestal hoog.
Klik om te vergroten...
Couch potato! Same hier. 😆
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idem alq @Spyro 😅
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom!

Hangt sterk van mijn humeur, gelegenheid en uiteraard type drug af.

Bij gebruik van bv. coke op café met vrienden, zal ik vele gesprekken aangaan, pintjes drinken en vele sigaretten roken. Heb dan ook altijd de neiging om te chatten met bepaalde vrienden via social media.

Bij 3/4-MMC betrap ik mezelf de laatste tijd op isolatie. Computer aan en uren surfen op het web.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Taktak zei:
Welkom!

Hangt sterk van mijn humeur, gelegenheid en uiteraard type drug af.

Bij gebruik van bv. coke op café met vrienden, zal ik vele gesprekken aangaan, pintjes drinken en vele sigaretten roken. Heb dan ook altijd de neiging om te chatten met bepaalde vrienden via social media.

Bij 3/4-MMC betrap ik mezelf de laatste tijd op isolatie. Computer aan en uren surfen op het web.
Klik om te vergroten...
Zo lang lid en zo weinig actief geweest. 😱
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Zo lang lid en zo weinig actief geweest. 😱
Klik om te vergroten...
Ja, gek hé. :neutral:

Komt nu verandering in! :grin:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taktak zei:
Ja, gek hé. :neutral:

Komt nu verandering in! :grin:
Klik om te vergroten...
Gezellig! 🥳
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Zo lang lid en zo weinig actief geweest. 😱
Klik om te vergroten...

Zo omschreef ik mijn penis als ik vrijgezel was 😂🤣
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met coke op de bank, 2 biertjes op, paar nakkies bietje tv kijken eindelijk genieten van een echt weekend ipv zaterdag moeten werken. Alles is chill 🤓
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Zo omschreef ik mijn penis als ik vrijgezel was 😂🤣
Klik om te vergroten...
Hep jij een piemel?!? 😳😳😳
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee.

Volgens de VanDale heet het officieel

- Olifantenslurf.



😂😂😂😂😂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Nee.

Volgens de VanDale heet het officieel

- Olifantenslurf.



😂😂😂😂😂
Klik om te vergroten...

Zeg, dit is olifantshaming! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."