Hoi welkom,
Hoor op forum wel eens dat mensen gaan tekenen of iets gaan inkleuren.
Leuke ideeën!Seks is wel leuk haha.
Los daarvan handje klap op dissos.
Twister op benzos.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet op psychedelica.
Een staarcontest op MDMA.
Wii Dance op ketamine.
Alles kan koffie kan.
Dissociatieve middelen zijn bijvoorbeeld ketamine, 3-MeO-PCP, 3-HO-PCP,.. Je kan wat ontkoppelen van je lichaam. Handje klap is dan raar omdat je handen mogelijk niet die van jou lijken te zijn. En motoriek gezien is het niet simpel.Leuke ideeën!
Over dissos en benzos zou ik mezelf wat meer in moeten lezen want ik ben met deze middelen nog niet bekend. Thanks voor de reactie! De wii dance en staarwedstrijd ga ik zeker toevoegen aan mijn lijstje!
Aah ja ik herkende de afkorting niet, een echte newbie ben ik dusDissociatieve middelen zijn bijvoorbeeld ketamine, 3-MeO-PCP, 3-HO-PCP,.. Je kan wat ontkoppelen van je lichaam. Handje klap is dan raar omdat je handen mogelijk niet die van jou lijken te zijn. En motoriek gezien is het niet simpel.
Hoi welkom,
Topper! Thank you!- Speed ;
Huis opruimen. Het klinkt stom, maar daar dient deze drug voor 😂
En het geeft je nadien een voldaan gevoel.
- Coke ;
Gewoon samen knus in de zetel. Uren praten en DF volspammen.
- Xtc ;
Daar is de party drugs. Enough said.
- Stim ;
Neuken. Neuken. Neuken.
- Psychedelica ;
Ga buiten voor wat meer effect. Ja, een film kijken is leuk. Maar je hoort de bomen niet in de wind, je voelt de zon niet op uw gezicht, of je ruikt de bloemen niet.
Enjoy.
Komt goed pipoooooo neem nou maar mee volgende keer ik je zieDat dacht ik ook dus had ik een tekenblok meegenomen naar de meet in Nijmegen. Het enige wat er getekend werd was een gras weide die al kaalgevreten was door een koe.
Bekijk bijlage 13917
Bekijk bijlage 13918
Hoe dan? Krimpt jouw pielemans niet door Pep of coke?Ne*ken , douchen bijpakken en weer Ne*ken, douchen, bijpakken en weer N..
Vooral punt 6 ....... auto cruisen...Gezelschap Spelletjes!
Een trio, belastingsaangifte 2020 invullen.... Serieetje/Docus kijken.
Heel holland bakt!
De buitenlucht in, natuur wandelen.
Met de auto cruisen!
Samen de misdaad ontdekken....
Overval plegen...
Nee de eerste tijd werkt dat prima!Hoe dan? Krimpt jouw pielemans niet door Pep of coke?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."