Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Fided it. ππ Klik om te vergroten... 18 jaar en dan zette ze haar bij mij. Maar zij was zelf ook wel vies bezig hoor ze lust er wel een paar volgensmij π€£π€£"
"CuriousExplorer zei: Het ging over seks met een studente en leuk pauze is gewijzigd in neuk pauze. Flauwe humor . Klik om te vergroten... Ja oeps einde van haar stage jammer genoeg was te langzaam"
"Syl zei: Vind je het gek als ze al haar energie verspilt in de pauze... ππ Klik om te vergroten... Verspilt? Haha π"
"Syl zei: Gebruikt heeft.... Wat jij wil πππ Klik om te vergroten... Hahaa ja okee maar defensie je moet het maar kunnenπ€ͺ"
"aaronvk zei: hallo allemaal. ik ben aaron en ben verslaafd. ik snuif best veel en ik moet steeds meer gebruiken om het effect te voelen. soms snuif ik 4 gram in 1 dag weg. kan ik hier dood aan gaan en hoe schadelijk is het ? ik krijg al hulp maar ik sta op een wachtlijst voor een afkick kliniek. ik ben bang dat als ik nogmeer gebruik dat ik straks ineens doodval ofzo. ben nu trouwens ook onder invloed maar ik weet het echt niet meer. Klik om te vergroten... Ik ben zelf nooit verslaafd geweest maar wil wel even zeggen dat ik trots op je ben dat je zelf aan de bel trekt you can do this!"
"aaronvk zei: ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg. Klik om te vergroten... Je kan het maat! π"
"1. 4-mmc 2. Xtc De rest vond ik niks"
"Ik maag gewoon een boodschappen lijstje wie wat wilt met naam erbij en dan moeten ze dat geld aan mij geven en natuurlijk als iedereen beetje op heeft aan het eind wil ik best wag delen maar dat doen hun ook!"
"Laramonjour zei: Een drugslijstje π betere naam Klik om te vergroten... Kijk! Dat zocht ik!"
"CuriousExplorer zei: Een boodschappenlijstje met drugs op? Dat is het toch iets nieuw voor mij ππ Klik om te vergroten... Jaa codetaal codetaalππ"