#1
Hebben jullie bepaalde regels, gewoontes of voorwaarden ... bij het delen van jouw drugs?
Enkele gedachtes knn bv. zijn:
Cocaïne deel ik enkel met m’n beste vrienden. Het 'share and share alike’ principe. Je deelt met plezier en met vertrouwen want je weet dat de volgende sessie door hen zal worden bevoorraad.
Als ik een joint rook op een after, mag iedereen die aanwezig is, gerust mee roken (tenzij ik je geen aangenaam persoon vind).
Heb jij standaarden mbt het delen van jouw drugs?
Enkele gedachtes knn bv. zijn:
Cocaïne deel ik enkel met m’n beste vrienden. Het 'share and share alike’ principe. Je deelt met plezier en met vertrouwen want je weet dat de volgende sessie door hen zal worden bevoorraad.
Als ik een joint rook op een after, mag iedereen die aanwezig is, gerust mee roken (tenzij ik je geen aangenaam persoon vind).
Heb jij standaarden mbt het delen van jouw drugs?
