Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels of LSD na LSD bad trip?

Truffels of LSD na LSD bad trip?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik snap wat je zegt. En ik herinneer me jouw verhaal over de duistere trip idd. Zit dus in 2 strijd..... Of de confrontatie aan gaan en mogelijkheid om lsd als iets moois te zien of "veilige keuze" truffels maar ja dat kan ook fout gaan natuurlijk. Dus eigenlijk maakt het niet veel uit denk ik🤣🤣
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zat even je eerdere trip report te lezen, heftig man. Dat klinkt echt wel als een hele nare ervaring. Bad gaan is sowieso natuurlijk extreem beangstigend, laat staan als het op je eerste keer gebeurt en je bijna de hele tijd alleen bent! Nu geef je zelf ook al aan dat je je set/setting ongeveer zo slecht konden zijn als maar kan, je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt haha. Ik heb zelf ook wel eens een bad/moeilijke trip gehad dus wat mijn advies zou zijn:

Ik sluit me aan bij wat hierboven al werd gezegd over je dosis bescheiden houden en hetgene gebruiken waar jij je het beste bij voelt. Plus natuurlijk dat je de volgende keer moet zorgen dat je set en setting perfect zijn. Wat in mijn ogen denk ik belangrijker is, is dat je mentaal sterker in je schoenen staat dan toendertijd. Je gaat namelijk zeker in de comeup bepaalde gevoelens krijgen die je heel erg terug gaan halen naar die bad trip. Van die bepaalde psychedelische gevoelens die je je moeilijk kunt herinneren maar onmiddelijk herkent als je ze weer ervaart. Het zou goed kunnen dat dat meteen wat angst gaat oproepen bij je. Ben je goed in staat om jezelf te kalmeren als je angst voelt opkomen? Heb je geleerd om jezelf uit een negatieve gedachtenspiraal of thought loop te halen, mochten deze weer voorkomen? Heb je een plan B voor als je trip toch een vervelende kant op lijkt te gaan (bijv een tripsitter of in ieder geval iemand die je kunt bereiken of een tripkiller)?

Wat ik over de jaren geleerd heb, is dat het eigenlijk makkelijker is dan je denkt om een trip om te draaien. Tijdens de comeup ervaar ik altijd angst en ongemak en vroeger liet ik dat de trip beinvloeden. Tegenwoordig mediteer ik altijd voor de trip en ook tijdens de comeup als ik merk dat ik het zwaar heb. Daardoor kan ik mezelf goed kalmeren en zorg ik dat ik met een beter gevoel de piek in ga. Waar ik vroeger altijd heel erg bang was om bad te gaan heb ik nu veel meer het idee dat ik dat zelf in hand heb. Zolang mijn set, setting en dose goed zijn weet ik dat bijna 100% gegarandeerd safe zit.

Hopelijk heb je hier wat aan :) Zou fijn zijn als je toch weer met een veilig gevoel een trip durft te maken. Succes!
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen ervaring met truffels en lsd. Maar is 2cb niet wat voor je?
Deze enorm stuurbaar en je weet ook dat je tript.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rosie zei:
Ik heb geen ervaring met truffels en lsd. Maar is 2cb niet wat voor je?
Deze enorm stuurbaar en je weet ook dat je tript.
Klik om te vergroten...
Ook wel wat over gehoord en gelezen ja. Is misschien ook een goede optie! Is een soort trippy versie van xtc dacht ik?
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rosie zei:
Ik heb geen ervaring met truffels en lsd. Maar is 2cb niet wat voor je?
Deze enorm stuurbaar en je weet ook dat je tript.
Klik om te vergroten...
Heb jij daar wat meer informatie over Rosie? Mag eventueel ook in pb anders wordt het topic zo vol šŸ˜…
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
KevinHenni zei:
Heb jij daar wat meer informatie over Rosie? Mag eventueel ook in pb anders wordt het topic zo vol šŸ˜…
Klik om te vergroten...
Over 2c-B valt heel veel te vinden op deze site dus je kan je lol op. Zeker een lekker psychedelica en zeker nog veel stuurbaarden dan LSD en vooral Paddo's/truffels. Dus ook zeker geen verkeerde optie maar setting en sitting blijven het belangrijkste hoor. Er zijn ook badtrips (haat dat woord want eigenlijk bestaat een badtrip niet maar is ander onderwerp) over 2c-b geschreven.

Maar je goed voorbereiden, lage dosis en setting of te wel doe waar en met wie je je veilig voelt en maak het extra gezellig met lekker eten en drinken. Dan kan het bijna alleen maar mooi worden. 2c-B geeft wel minste kans op en nare ervaring maar geeft daarentegen dan ook dan weer niet zo het magische leerzame mee in de trip. Dus lees je gewoon eerst zelf goed in op je gemakje over wat verschillende middelen en reports door. Het heeft namelijk allemaal geen haast en dan leer en zie hoe mensen met trips omgaan en leer daarvan om het bij jezelf toe te passen. Trip reports zijn daarvoor vaak geweldig.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
KevinHenni zei:
Ja weet niet of het 250 was hoor. Dat zei die vriend tegen me. Ik was, zoals je leest in het trip report, erg slecht voorbereid en zeer naĆÆef hier aan begonnen. Wat houdt (1p-)LSD precies in? Dat is een RC toch?
Klik om te vergroten...
ja de ervaring is 99,9999% gelijk aan die van echte LSD-25 in mijn mening.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Over 2c-B valt heel veel te vinden op deze site dus je kan je lol op. Zeker een lekker psychedelica en zeker nog veel stuurbaarden dan LSD en vooral Paddo's/truffels. Dus ook zeker geen verkeerde optie maar setting en sitting blijven het belangrijkste hoor. Er zijn ook badtrips (haat dat woord want eigenlijk bestaat een badtrip niet maar is ander onderwerp) over 2c-b geschreven.

Maar je goed voorbereiden, lage dosis en setting of te wel doe waar en met wie je je veilig voelt en maak het extra gezellig met lekker eten en drinken. Dan kan het bijna alleen maar mooi worden. 2c-B geeft wel minste kans op en nare ervaring maar geeft daarentegen dan ook dan weer niet zo het magische leerzame mee in de trip. Dus lees je gewoon eerst zelf goed in op je gemakje over wat verschillende middelen en reports door. Het heeft namelijk allemaal geen haast en dan leer en zie hoe mensen met trips omgaan en leer daarvan om het bij jezelf toe te passen. Trip reports zijn daarvoor vaak geweldig.
Klik om te vergroten...
Ja precies de kans op een nare ervaring is net zo groot/klein als de kans op een echte diepe trip net als bij lsd/truffels. Dus eigenlijk worden de 2 uiterste meer naar het midden getrokken bedoel je. Misschien toch ook wel een mooi alternatief om weer voorzichtig het trippen te ontdekken!
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat mezelf zegt :)
Aangezien je het een beetje eng vind leek mij de stap naar 2cb wel fijn voor je.

En ja bad gaan kan zeker ook op 2cb. Ik weet niet hoe vaak ik inmiddels 2cb heb gebruikt (vaak). Daar ben ik 1 keer van bad gegaan. Staat wel een report hier op DF.
En nog steeds wist ik dondersgoed dat ik aan het trippen was en dat het voorbij zou gaan. Duurde alleen knetters lang.

Maar ik heb eigenlijk alleen maar hele fijne trips net 2cb.

En ik snap je "angst" want de keer erop dat ik 2cb ging doen, vond ik het spannend. Ik heb toen bewust een andere pil gepakt. Terwijl die nog ongetest was (dat doe ik echt never nooit). Puur mentaal was dat. Ik heb weer de meest mooie trip gehad.

Setting is alles.

heel veel plezier!
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#10
KevinHenni zei:
Ook wel wat over gehoord en gelezen ja. Is misschien ook een goede optie! Is een soort trippy versie van xtc dacht ik?
Klik om te vergroten...

Niet te vergelijken met xtc trouwens. Snap niet dat mensen dat zeggen. Ja ik wordt wat opgewekter. Maar lijkt niet eens op xtc
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey ik weet niet of je ook bekend bent met mdma of ghb.
Je kan de trip ook beginnen onder invloed van mdma.
Dan speel je een beetje vals om het zo maar te zeggen. Maar het werkt prima.
Maar neem dan niet meer dan 100mg.

Ghb kan je alleen gebruiken als je er mee bekend bent als je dat niet kent dan ook niet in je trip proberen.
Echt bad ben ik nooit gegaan, maar ik heb wel eens gehad dat ik geen fijne trip had en dan nam ik een gtje en dan was ik meteen goed.
Maar dat is achteraf als je er in stapt met wat mdma op beleef je een veel fijnere trip.
En dan daarna wanneer je weer wilt trippen een keertje zonder.
Zo kom je er geleidelijk in.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou eerder lsd aanraden dan Psilocybin, ik vind Psilocybin een stuk moeilijker om mee om te gaan.

Welk middel om weer voorzichtig kennis te maken met trippen?
heb je al iets over 2C-E opgezocht? ik weet niet zeker of DMT te hefting is voor beginners, maar als je het rookt is de trip vrij kort.
mdma na de lsd piek schijnt ook een goede combo te zijn,

- Wat zijn goede voorbereidingen?
-een dag waar je geen verplichtingen heb, en geen bezoek verwacht. misschien voor de zekerheid nog een dag extra om uit te rusten.
-een trip sitter, misschien een goede vriend kan zeker helpen. als in een slechte gedachte spiraal komt, kan je vriend je afleiding geven, vragen hoe het met je gaat, of je iets nodig heb, wat je zou willen doen. wat voor gedachten je heb, je vertellen dat alles goed gaat en dat het allemaal tijdelijk is enzo, dat soort dingen.
-lekker eten en drinken in huis, meestal bij psychedelica zijn naturlijke producten het lekkerst vind it. maar je zou ook allerlij dingen kunnen halen om uit te proberen tijdens je trip. lekker drinken.
-een chill room waarin je voledig kan afsluiten van de buiten wereld, misschien in je slaap kamer met kussens en dekens, misschien wat chille muziek.
hierdoor heb je een plek waar je niet druk hoeft te maken over verplichtingen of andere dingen. voor mij kan dat erg relaxt voelen. maar misschien heb jij liever een mooie wandeling door de natuur.
-als je veel denkt aan de mogelijk om bad te gaan, dan kan die gedachte terug komen in je trip, en daar kan je dan een behoorlijke mindfuck van krijgen en je zelf er voor opzetten om te falen. misschien dat je dit tegen kan gaan door er op te vertrouwen dan te trippsitter je kan helpen als je slecht gaat,
-het kan handig zijn om een benzo bij je te hebben voor als je het gevoel hebt dat je het niet meer aan kan.
ik weet niet percies welke het beste is voor LSD. maar het kan erg goed werken om je trip te stoppen, of je deels te kalmeren.
benzos zijn zeer verslavend, en erg moeilijk om mee af the kicken. dus gebruik het alleen voor backup voor bad trips.
misschien dat iemand anders een andere manier weet dat helpt tegen bad trips dat gezonder is,
voor mij geeft het veel comfort dat ik iets heb dat mij kan redden als het fout gaat.
ik heb wel eens trip stoppers bij smart shopgezien, maar weet niet of dat echt werkt. volgensmij zat er Valerian en Maltodextrine in. misschien kan je daar iets over opzoeken.

dit is advies dat ik mezelf geef, zou voor jou niet kunnen werken. dus doe veel opdezoek, zo krijg je misschien ook meer vertrouwen over hoe en wat je gaat doen have fun ā¤
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste DF leden,

Ik heb zoals sommige een jaar geleden misschien hebben gelezen een bad trip gehad op mijn alle eerste psychedelische ervaring met LSD. Ik was toen echt even verslagen en dacht op dat moment ook een hele lange tijd niks van psychedelica te willen. Maar toch..... Het spreekt mij de laatste tijd wel weer aan omdat, hoewel ik een nare bad trip heb gehad me nu achteraf toch wel realiseer hoe mooi het kan zijn.

Mijn hele levens kijk is veranderd sinds die dag, en ik ben ( gelukkig! ) niet meer zo'n algemene jongeman van 21 die het zelfde staat in de maatschappij als dat ongeveer 80% van de wereldbevolking dat doet. ( Mn vrienden noemen me een hippie tegenwoordig 🤣 )


Je zult vast begrijpen dat ik, toen ik die ervaring beleeft had, nog al bang was geworden van trippen. Maar toch wil ik het eens in een goede set/setting ervaren. Om te zien of het misschien toch wel bij me past....

Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Mijn bad trip was dus op LSD. Is het dan verstandig het opnieuw met LSD te proberen of zouden jullie liever truffels aanraden? ( Mijn gedachte was altijd dat truffels minder heftig waren dan LSD maar volgens mij is dit totaal niet zo haha )
Of zouden jullie liever iets anders aanraden?

Mijn bad trip was helaas niet in de perfecte omstandigheden ( Combinatie met alcohol en 10 uur na inname een afspraak ) dus uiteraard heb ik daar van geleerd, en zal ik mijn set/setting zeker beter plannen.


Concreet:

- Welk middel om weer voorzichtig kennis te maken met trippen? ( Mij spreekt truffels erg aan )
- Wat zijn goede voorbereidingen?
- Wat te doen als ik weer flashbacks naar mijn bad trip krijg?


Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt




PS: voor de mensen die mijn bad trip ervaring willen lezen:

Eerste keer LSD BAD TRIP

Oke. Stom. Ik was blijkbaar niet goed voorbereid en daarbij ben ik eigenlijk veel te naĆÆef mijn eerste psychedelic trip in gegaan. Zeker wat van geleerd. Nu wil ik toch graag mijn bad trip verhaal met jullie delen. Zaterdag 14 maart 15:00: Ik heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk...
drugsforum.nl drugsforum.nl
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lsd.
Maar geen 250ug zoals in report.
150ug is leuk voldoende om het te leren ontdekken.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Lsd.
Maar geen 250ug zoals in report.
150ug is leuk voldoende om het te leren ontdekken.
Klik om te vergroten...
Weet niet of dit 250 was hoor.... Niet getest
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
Zat even je eerdere trip report te lezen, heftig man. Dat klinkt echt wel als een hele nare ervaring. Bad gaan is sowieso natuurlijk extreem beangstigend, laat staan als het op je eerste keer gebeurt en je bijna de hele tijd alleen bent! Nu geef je zelf ook al aan dat je je set/setting ongeveer zo slecht konden zijn als maar kan, je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt haha. Ik heb zelf ook wel eens een bad/moeilijke trip gehad dus wat mijn advies zou zijn:

Ik sluit me aan bij wat hierboven al werd gezegd over je dosis bescheiden houden en hetgene gebruiken waar jij je het beste bij voelt. Plus natuurlijk dat je de volgende keer moet zorgen dat je set en setting perfect zijn. Wat in mijn ogen denk ik belangrijker is, is dat je mentaal sterker in je schoenen staat dan toendertijd. Je gaat namelijk zeker in de comeup bepaalde gevoelens krijgen die je heel erg terug gaan halen naar die bad trip. Van die bepaalde psychedelische gevoelens die je je moeilijk kunt herinneren maar onmiddelijk herkent als je ze weer ervaart. Het zou goed kunnen dat dat meteen wat angst gaat oproepen bij je. Ben je goed in staat om jezelf te kalmeren als je angst voelt opkomen? Heb je geleerd om jezelf uit een negatieve gedachtenspiraal of thought loop te halen, mochten deze weer voorkomen? Heb je een plan B voor als je trip toch een vervelende kant op lijkt te gaan (bijv een tripsitter of in ieder geval iemand die je kunt bereiken of een tripkiller)?

Wat ik over de jaren geleerd heb, is dat het eigenlijk makkelijker is dan je denkt om een trip om te draaien. Tijdens de comeup ervaar ik altijd angst en ongemak en vroeger liet ik dat de trip beinvloeden. Tegenwoordig mediteer ik altijd voor de trip en ook tijdens de comeup als ik merk dat ik het zwaar heb. Daardoor kan ik mezelf goed kalmeren en zorg ik dat ik met een beter gevoel de piek in ga. Waar ik vroeger altijd heel erg bang was om bad te gaan heb ik nu veel meer het idee dat ik dat zelf in hand heb. Zolang mijn set, setting en dose goed zijn weet ik dat bijna 100% gegarandeerd safe zit.

Hopelijk heb je hier wat aan :) Zou fijn zijn als je toch weer met een veilig gevoel een trip durft te maken. Succes!
Klik om te vergroten...
Kijk.... Een reactie waar ik wederom echt wat aan heb. Toch wel top he zo'n forum met ervaringsdeskundigen!

- Ik weet niet of ik goed in staat ben mezelf te kalmeren. Als dat zo zou zijn had ik dat wel bij mijn eerste trip gedaan denk ik zo.

- Mezelf uit een mindloop halen vind ik lastig. Ook omdat ik hier de eerste trip ook last van had en ik het daar heel zwaar mee had.

- Plan B heb ik eerlijk gezegd ook niet echt.. behalve dat mijn vriendin thuis is maar die geeft niet zo veel om drugs en gaat meestal naar bed omdat ze er niet bij hoeft te zijn, wat ik ook respecteer natuurlijk.


Antwoorden op jouw vragen klinken niet echt alsof ik er klaar voor ben. Maar ik verwacht niet dat deze antwoorden zullen veranderen nog voor ik een volgende trip in ga. Ik denk dat ik die dingen echt moet leren door.... te trippen.

Mocht het truffels worden gaat waarschijnlijk 1 van m'n beste vrienden mee doen, die heeft het wel eens vaker gedaan. Dus ik denk dat dat sowieso wel helpt als ik niet alleen ben.


Ik vind het echt zo kut dat m'n eerste ervaring zo verliep. Ik heb ondanks dat ik bad ging toch ook echt wel het mooie er van gezien, en ik wil dat graag verder ontdekken... Ook al zit er nog wel angst zoals je zult begrijpen.

Ik denk dat ik er niet te veel over na moet denken en gewoon, zoals jij beschrijft, moet gaan proberen met een goede set/setting en een wat lagere dosis.


Nogmaals enorm bedankt voor je bericht!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Lsd.
Maar geen 250ug zoals in report.
150ug is leuk voldoende om het te leren ontdekken.
Klik om te vergroten...
KevinHenni zei:
Beste DF leden,

Ik heb zoals sommige een jaar geleden misschien hebben gelezen een bad trip gehad op mijn alle eerste psychedelische ervaring met LSD. Ik was toen echt even verslagen en dacht op dat moment ook een hele lange tijd niks van psychedelica te willen. Maar toch..... Het spreekt mij de laatste tijd wel weer aan omdat, hoewel ik een nare bad trip heb gehad me nu achteraf toch wel realiseer hoe mooi het kan zijn.

Mijn hele levens kijk is veranderd sinds die dag, en ik ben ( gelukkig! ) niet meer zo'n algemene jongeman van 21 die het zelfde staat in de maatschappij als dat ongeveer 80% van de wereldbevolking dat doet. ( Mn vrienden noemen me een hippie tegenwoordig 🤣 )


Je zult vast begrijpen dat ik, toen ik die ervaring beleeft had, nog al bang was geworden van trippen. Maar toch wil ik het eens in een goede set/setting ervaren. Om te zien of het misschien toch wel bij me past....

Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Mijn bad trip was dus op LSD. Is het dan verstandig het opnieuw met LSD te proberen of zouden jullie liever truffels aanraden? ( Mijn gedachte was altijd dat truffels minder heftig waren dan LSD maar volgens mij is dit totaal niet zo haha )
Of zouden jullie liever iets anders aanraden?

Mijn bad trip was helaas niet in de perfecte omstandigheden ( Combinatie met alcohol en 10 uur na inname een afspraak ) dus uiteraard heb ik daar van geleerd, en zal ik mijn set/setting zeker beter plannen.


Concreet:

- Welk middel om weer voorzichtig kennis te maken met trippen? ( Mij spreekt truffels erg aan )
- Wat zijn goede voorbereidingen?
- Wat te doen als ik weer flashbacks naar mijn bad trip krijg?


Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt




PS: voor de mensen die mijn bad trip ervaring willen lezen:

Eerste keer LSD BAD TRIP

Oke. Stom. Ik was blijkbaar niet goed voorbereid en daarbij ben ik eigenlijk veel te naĆÆef mijn eerste psychedelic trip in gegaan. Zeker wat van geleerd. Nu wil ik toch graag mijn bad trip verhaal met jullie delen. Zaterdag 14 maart 15:00: Ik heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Bij een eerste psychedelische ervaring is dat op 250ug echt niet zo gek. Dus laten we voorop stellen dat de dosis voor een onervaren iemand gewoon te hoog was. Dit is ook gewoon algemeen te vinden dat 250ug aardig aan de hoge kant is.

Ik vind zelfs voor een eerste ervaring 150ug al te hoog gegrepen. Waarom niet gewoon vanaf (te) laag een drug leren kennen ipv van (te) hoog?
Neem volgende keer desnoods 75ug en daarna 100 en daarna 125 en bouw op als je perse steeds hoger wil.

Ik had al meer dan 100x getript op paddo's/truffels voor ik voor het eerst LSD nam en begon met 100ug. Prima dosering om mee te beginnen.
Na een slechte ervaring misschien 75ug. Is dan de ervaring te laag dan plan je de volgende keer gewoon wat hoger.

Zou dan ook beter voor (1P-)LSD gaan in jou geval want die is in het algemeen beter te sturen dan truffels.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD en truffels zijn beiden goed.

Als je je aangetrokken voelt door truffels, zou ik dat doen. Maar LSD is ook goed, als je maar een juiste set en setting hebt/creƫert. Als je alcohol met je LSD combineert en een afspraak hebt staan tijdens je trip, vind ik het niet raar dat je verkeerd ging. Er is al een hoop te voorkomen als je een klein beetje voorbereid.

Dat LSD "heftiger" is dan truffels/paddo's en "het volgende niveau" is een hardnekkige mythe die maar herhaald wordt. Ten eerste, de middelen zijn zo anders dat "heftiger" weinig betekenis heeft. Ze zijn heftig/intens op een totaal andere manier. Ik zou zeggen dat LSD mentaal heftiger is en psilo gevoelsmatig heftiger, maar dat is ook een heel povere omschrijving. Ze zijn gewoon totaal anders.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
LSD en truffels zijn beiden goed.

Als je je aangetrokken voelt door truffels, zou ik dat doen. Maar LSD is ook goed, als je maar een juiste set en setting hebt/creƫert. Als je alcohol met je LSD combineert en een afspraak hebt staan tijdens je trip, vind ik het niet raar dat je verkeerd ging. Er is al een hoop te voorkomen als je een klein beetje voorbereid.

Dat LSD "heftiger" is dan truffels/paddo's en "het volgende niveau" is een hardnekkige mythe die maar herhaald wordt. Ten eerste, de middelen zijn zo anders dat "heftiger" weinig betekenis heeft. Ze zijn heftig/intens op een totaal andere manier. Ik zou zeggen dat LSD mentaal heftiger is en psilo gevoelsmatig heftiger, maar dat is ook een heel povere omschrijving. Ze zijn gewoon totaal anders.
Klik om te vergroten...
Hey mindless tof dat je weer reageerd! Veel geleerd van jou bij mijn eerste trip reportje hahah. Dus als ik het goed lees heeft misschien truffels ietsjes meer de voorkeur omdat dat over het algemeen mentaal iets minder heftig is?
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Bij een eerste psychedelische ervaring is dat op 250ug echt niet zo gek. Dus laten we voorop stellen dat de dosis voor een onervaren iemand gewoon te hoog was. Dit is ook gewoon algemeen te vinden dat 250ug aardig aan de hoge kant is.

Ik vind zelfs voor een eerste ervaring 150ug al te hoog gegrepen. Waarom niet gewoon vanaf (te) laag een drug leren kennen ipv van (te) hoog?
Neem volgende keer desnoods 75ug en daarna 100 en daarna 125 en bouw op als je perse steeds hoger wil.

Ik had al meer dan 100x getript op paddo's/truffels voor ik voor het eerst LSD nam en begon met 100ug. Prima dosering om mee te beginnen.
Na een slechte ervaring misschien 75ug. Is dan de ervaring te laag dan plan je de volgende keer gewoon wat hoger.

Zou dan ook beter voor (1P-)LSD gaan in jou geval want die is in het algemeen beter te sturen dan truffels.
Klik om te vergroten...
Ja weet niet of het 250 was hoor. Dat zei die vriend tegen me. Ik was, zoals je leest in het trip report, erg slecht voorbereid en zeer naĆÆef hier aan begonnen. Wat houdt (1p-)LSD precies in? Dat is een RC toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."