Beste DF leden,
Ik heb zoals sommige een jaar geleden misschien hebben gelezen een bad trip gehad op mijn alle eerste psychedelische ervaring met LSD. Ik was toen echt even verslagen en dacht op dat moment ook een hele lange tijd niks van psychedelica te willen. Maar toch..... Het spreekt mij de laatste tijd wel weer aan omdat, hoewel ik een nare bad trip heb gehad me nu achteraf toch wel realiseer hoe mooi het kan zijn.
Mijn hele levens kijk is veranderd sinds die dag, en ik ben ( gelukkig! ) niet meer zo'n algemene jongeman van 21 die het zelfde staat in de maatschappij als dat ongeveer 80% van de wereldbevolking dat doet. ( Mn vrienden noemen me een hippie tegenwoordig 🤣 )
Je zult vast begrijpen dat ik, toen ik die ervaring beleeft had, nog al bang was geworden van trippen. Maar toch wil ik het eens in een goede set/setting ervaren. Om te zien of het misschien toch wel bij me past....
Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Mijn bad trip was dus op LSD. Is het dan verstandig het opnieuw met LSD te proberen of zouden jullie liever truffels aanraden? ( Mijn gedachte was altijd dat truffels minder heftig waren dan LSD maar volgens mij is dit totaal niet zo haha )
Of zouden jullie liever iets anders aanraden?
Mijn bad trip was helaas niet in de perfecte omstandigheden ( Combinatie met alcohol en 10 uur na inname een afspraak ) dus uiteraard heb ik daar van geleerd, en zal ik mijn set/setting zeker beter plannen.
Concreet:
- Welk middel om weer voorzichtig kennis te maken met trippen? ( Mij spreekt truffels erg aan )
- Wat zijn goede voorbereidingen?
- Wat te doen als ik weer flashbacks naar mijn bad trip krijg?
Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt
PS: voor de mensen die mijn bad trip ervaring willen lezen:
Oke. Stom. Ik was blijkbaar niet goed voorbereid en daarbij ben ik eigenlijk veel te naïef mijn eerste psychedelic trip in gegaan. Zeker wat van geleerd. Nu wil ik toch graag mijn bad trip verhaal met jullie delen. Zaterdag 14 maart 15:00: Ik heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk...
drugsforum.nl