#1
Er is ook nog een derde optie: gewoon een beetje geduld hebben tot een goed moment zich aandient. Ik zou daarvoor gaan. Trips uitstellen is een heel handige vaardigheid. Bespaart je een hoop vervelende ervaringen ![:wink:]()
Waarschijnlijk gaan ze allemaal smoken of 2cb. Lsd is hier best berucht omdat het zo heftig is en zo lang duurt. Ja de eerste keer dat ik lsd deed lag ik alleen maar op de bank met mijn ogen dicht.Als ik jou was zou ik het niet op je verjaardagsfeest in je eentje nemen als iedereen inderdaad in een andere sfeer zit en waarschijnlijk aan de alcohol zit(?)
Je kunt het alleen doen (doe ik meestal ook). Weleens eerder alleen getript? Dit is wel anders want je raakt er veel eerder van in jezelf gekeerd. Helemaal geweldig als je dat juist zoekt, niet zo prettig als je dat niet wilt.
Of het heftig is heeft grotendeels met de dosering te maken. Het duurt inderdaad wel lang. Jammer dat ze niet mee willen doen met een lage dosering, maar je kunt ze natuurlijk niet dwingen.Waarschijnlijk gaan ze allemaal smoken of 2cb. Lsd is hier best berucht omdat het zo heftig is en zo lang duurt. Ja de eerste keer dat ik lsd deed lag ik alleen maar op de bank met mijn ogen dicht.
Dan word het alleen want met een nuchtere tipzitter voel ik me echt oncomfortabelOf het heftig is heeft grotendeels met de dosering te maken. Het duurt inderdaad wel lang. Jammer dat ze niet mee willen doen met een lage dosering, maar je kunt ze natuurlijk niet dwingen.
Ja, LSD kán heftig zijn maar volgens mij heerst er nog steeds dat stigma op, dat LSD altijd super heftig en eng is... Met een lage dosering valt dat imo echt wel mee.
Lekker een keer alleen trippen joh. Of eventueel toch een tripbuddy of tripsitter regelen.
En geen 1 mogelijke tripbuddy te regelen?Dan word het alleen want met een nuchtere tipzitter voel ik me echt oncomfortabel
Als ze eens wisten!!Alleen LSD is ook leuk. Mijn eerste keer was alleen om een soortgelijke reden. Ze weten niet wat ze missen 😋
Ik heb het ooit 1keer eerder gedaan maar lsd is geen grap je gaat echt naar een andere wereld ik had toen maar een halve genomen toen was ik al helemaal weg lsd is visueel zo duidelijk en het lijkt zo echt de visuals die je hebtEr is ook nog een derde optie: gewoon een beetje geduld hebben tot een goed moment zich aandient. Ik zou daarvoor gaan. Trips uitstellen is een heel handige vaardigheid. Bespaart je een hoop vervelende ervaringen![]()
Ik ben wel een ervaren tripper heb heelvaak 2cb gedaan. 1keer lsd 2x truffels ketamine vaak. Ik zou het wel kunnen ik weet hoe ik me eraan over moet geven alleen moet dit goed plannen. En denk ik eerst voor een halve tab ga.Alleen LSD is ook leuk. Mijn eerste keer was alleen om een soortgelijke reden. Ze weten niet wat ze missen 😋
Als je het al een keertje alleen gedaan hebt kan het best. (Mss een benzo bij de hand.)Bekijk bijlage 24135
De blotters.
Ziek man mij lijkt het ook wel chill alleen dan kan je je helemaal laten gaan want er is toch niemand bijAls je het al een keertje alleen gedaan hebt kan het best. (Mss een benzo bij de hand.)
Dat oncomfortabel gevoel had ik vroeger ook om met een nuchter persoon te trappen , na meer trips gedaan te hebben vind ik het nu zelfs prettiger om alleen te trappen op lsd.
Zo heb ik vorige maand nog een trip gedaan waar een man of 10 nuchter was en ik als enige 100ug 1p Op had.
Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. Dit lijkt mij echt totaal niet prettig. Ik zou me heel erg bekeken en niet-vrij voelen. Ik vind trippen alleen fantastisch, maar als ik de keuze heb vind ik trippen met een leuk tripmaatje wel nog net wat bijzonderder. Uiteraard moet je je wel volledige op je gemak voelen bij je trip-buddy. Zo niet dan zou ik liever solo gaan.Zo heb ik vorige maand nog een trip gedaan waar een man of 10 nuchter was en ik als enige 100ug 1p Op had.
Helemaal geen last vanZo zie je maar weer dat iedereen anders is. Dit lijkt mij echt totaal niet prettig. Ik zou me heel erg bekeken en niet-vrij voelen. Ik vind trippen alleen fantastisch, maar als ik de keuze heb vind ik trippen met een leuk tripmaatje wel nog net wat bijzonderder. Uiteraard moet je je wel volledige op je gemak voelen bij je trip-buddy. Zo niet dan zou ik liever solo gaan.
Nee dat lijkt me ook niets. Ik snap dat sommige mensen voor de veiligheid een tripsitter erbij prettig vinden. Maar ik had het hier net over een trip-maatje (iemand die dus ook aan het trippen is) en niet een tripsitter. Alleen bij DMT heb ik gebruik gemaakt van een tripsitter. Dan ben je toch al zover van de wereld dat je je ook niet bekeken of onvrij voelt. En dan is het ook wel echt fijn als iemand op een veilige manier die hete pijp van je over kan nemenHelemaal geen last van
Ik zou het dan weer niet zo prettig vinden met 1 tripsitter er bij (behalve men vrouw dan.)
Dan zou ik me de hele tijd aangekeken voelen en achterdochtig worden denk ik.
Ooooo okee op die manierNee dat lijkt me ook niets. Ik snap dat sommige mensen voor de veiligheid een tripsitter erbij prettig vinden. Maar ik had het hier net over een trip-maatje (iemand die dus ook aan het trippen is) en niet een tripsitter. Alleen bij DMT heb ik gebruik gemaakt van een tripsitter. Dan ben je toch al zover van de wereld dat je je ook niet bekeken of onvrij voelt. En dan is het ook wel echt fijn als iemand op een veilige manier die hete pijp van je over kan nemen![]()
Dan heb je geen goede tripsitter denk ikHelemaal geen last van
Ik zou het dan weer niet zo prettig vinden met 1 tripsitter er bij (behalve men vrouw dan.)
Dan zou ik me de hele tijd aangekeken voelen en achterdochtig worden denk ik.
Ik heb nog nooit getript met een sitter..Dan heb je geen goede tripsitter denk ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."