Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP! Lsd tips?

HELP! Lsd tips?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ik heb nog nooit getript met een sitter..
Ofwel met een medetripper , of solo.
Men vrouw beschouw ik niet als sitter.
Klik om te vergroten...
Misschien denkt jouw vrouw daar wel heel anders over...

Die pakt de verbanddoos er al bij en licht het ziekenhuis alvast in voordat die zegel onder jouw tong ligt. :tonguewink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Misschien denkt jouw vrouw daar wel heel anders over...

Die pakt de verbanddoos er al bij en licht het ziekenhuis alvast in voordat die zegel onder jouw tong ligt. :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Nee die laat me gewoon echt men gang gaan en praat of kijkt zelfs niet naa me , hoe raar of waus ik ook ben/was.

Of ik moet zelf aangeven dat ik contact zoek of interactie wil.

Toegevende dat met heel men disso verslaving en achterbaks gedoe (wat nu achter de rug is.) De situatie wel veranderd heeft.
Maar dat is een ander verhaal..

Toen met die 10 andere was zij ook gewoon nuchter , laat ze me lekker men ding doen of gaat gezellig effe mee een wandeltje doen als het me daar effe te druk was.

Maarja iedereen pakt zen trip anders aan en je moet immers gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Planning is vooral key bij mij en lsd.
niet zo zeer setting , die creëer ik zelf toch :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Nee die laat me gewoon echt men gang gaan en praat of kijkt zelfs niet naa me , hoe raar of waus ik ook ben/was.

Of ik moet zelf aangeven dat ik contact zoek of interactie wil.

Toegevende dat met heel men disso verslaving en achterbaks gedoe (wat nu achter de rug is.) De situatie wel veranderd heeft.
Maar dat is een ander verhaal..

Toen met die 10 andere was zij ook gewoon nuchter , laat ze me lekker men ding doen of gaat gezellig effe mee een wandeltje doen als het me daar effe te druk was.

Maarja iedereen pakt zen trip anders aan en je moet immers gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Planning is vooral key bij mij en lsd.
niet zo zeer setting , die creëer ik zelf toch :grin:
Klik om te vergroten...
Was ook maar een geintje :wink:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een grote wijsheid is volg en vertrouw wat je hart je ingeeft. Andete wijsheid is altijd blijven lachen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Was ook maar een geintje :wink:
Klik om te vergroten...
Weet ik :grin:
De hond doet hydrotherapie, dus was gwn wat van me af aan het typen :grin:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet met vuur spelen maar gebruik vuur. Niet op straat blowen maar op de stoep. Altijd lsd maar niet op verjaardag. Of andersom. Alles is mogelijk. Wat past bij jou. Ik hou van roze. Wat is jou kleur? Zal ik roze gebruiken of toch maar niet? Help wat voor kleur zouden jullie gebruiken en waarom en op welke dag?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ja, LSD kán heftig zijn maar volgens mij heerst er nog steeds dat stigma op, dat LSD altijd super heftig en eng is... Met een lage dosering valt dat imo echt wel mee.
Klik om te vergroten...

Grappig dat je dat zegt, dit idee had ik vroeger namelijk zelf ook heel erg. Truffels/paddo's dat viel allemaal wel mee maar LSD...! Daar moet je mee uitkijken, dat is echt wel voor de big boys, pas daar maar mee op. Nu dat ik van beide een aantal trips achter de rug heb vind ik LSD eigenlijk makkelijker te handelen dan truffels haha. Zeker een lage dosering LSD lijkt me voor bijna iedereen wel te handelen (of iedereen het even leuk vindt, is natuurlijk wel een ander verhaal).

Heb je het uiteindelijk nog gedaan @trippymeeuw?


Amfitamientje Power zei:
Niet met vuur spelen maar gebruik vuur. Niet op straat blowen maar op de stoep. Altijd lsd maar niet op verjaardag. Of andersom. Alles is mogelijk. Wat past bij jou. Ik hou van roze. Wat is jou kleur? Zal ik roze gebruiken of toch maar niet? Help wat voor kleur zouden jullie gebruiken en waarom en op welke dag?
Klik om te vergroten...

Gaat alles goed?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Boyman zei:
Grappig dat je dat zegt, dit idee had ik vroeger namelijk zelf ook heel erg. Truffels/paddo's dat viel allemaal wel mee maar LSD...! Daar moet je mee uitkijken, dat is echt wel voor de big boys, pas daar maar mee op. Nu dat ik van beide een aantal trips achter de rug heb vind ik LSD eigenlijk makkelijker te handelen dan truffels haha. Zeker een lage dosering LSD lijkt me voor bijna iedereen wel te handelen (of iedereen het even leuk vindt, is natuurlijk wel een ander verhaal).

Heb je het uiteindelijk nog gedaan @trippymeeuw?




Gaat alles goed?
Klik om te vergroten...
Nog niet gedaan. Ben nog even aan het kijken van hoe en wat? Ik twijfel want als ik met vrienden 2cb gebruik is het meer een party setting niemand gaat echt heel diep in op de trip. Maar als je alleen tript op LSD kun je spiritueel er zoveel uithalen. Ik heb 1keer getript op lsd toen ik 16 was dat was mijn 1e trip ooit dat was nog steeds de ergste trip ooit ik ging door geometrische tunnels heen en het voelde alsof ik niet meer hier op deze wereld was ik voelde de wereld ook niet meer het gekke is dat ik maar een halve zegel had genomen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
image.jpg
Weet iemand wat dat roze cirkeltje is op mijn tabs?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."