#1
Ok troll
Hoe ver is je gebruik nu geëscaleerd ?.Hoooooi
Ik ben pas geleden begonnen met heroïne chinezen.
Eerst vond ik het niks, maar ik ben deze drug steeds meer gaan waarderen!!!
Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar
Goodnight people!
hoi ik heb het intensief gebruikt omdat ik een heeeeele grote hoeveelheid had, maar ben sinds woensdag gestopt omdat ik merkte dat het t eerste was waar ik in de ochtend aan dacht.Hoe ver is je gebruik nu geëscaleerd ?.
Oprechte vraag en geen bs , ben nieuwsgierig hoeveel je gebruikt nu , of hoe frequent ?.
Nee, avoicc at all costs
Hoooooi
Ik ben pas geleden begonnen met heroïne chinezen.
Eerst vond ik het niks, maar ik ben deze drug steeds meer gaan waarderen!!!
Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar
Goodnight people!
Goed gespot.ben jij niet van dat 'gebruiken uit verveling topic'?
drugsforum.nl
@Avoicc ik vind het jammer om te zien dat je ondanks de uitdrukkelijke adviezen van de leden hier toch verder bent gaan experimenteren met de Hero. Uiteraard is het jouw leven en jouw keuze om dat te doen. Je bent ook vrij om je mening hier te delen. Zelfs als het om enorm slecht advies gaat zoals jij hier nu geeft.Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar
Nee gewoon weer iemand die om advies komt vragen en er dan geen hol mee doet omdat het niet is wat ie wilde horen…Ok troll
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."