Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste drug: herk

Beste drug: herk

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok troll
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je je op dit moment op een keerpunt bevind, @Avoicc . Het is nog niet te laat.
Denk heel goed na over de keuzes die je vanaf nu maakt. Ik wens je het beste.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Avoicc zei:
Hoooooi

Ik ben pas geleden begonnen met heroïne chinezen.

Eerst vond ik het niks, maar ik ben deze drug steeds meer gaan waarderen!!!

Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar

Goodnight people!
Klik om te vergroten...
Hoe ver is je gebruik nu geëscaleerd ?.
Oprechte vraag en geen bs , ben nieuwsgierig hoeveel je gebruikt nu , of hoe frequent ?.
A
AvoiccLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Hoe ver is je gebruik nu geëscaleerd ?.
Oprechte vraag en geen bs , ben nieuwsgierig hoeveel je gebruikt nu , of hoe frequent ?.
Klik om te vergroten...
hoi ik heb het intensief gebruikt omdat ik een heeeeele grote hoeveelheid had, maar ben sinds woensdag gestopt omdat ik merkte dat het t eerste was waar ik in de ochtend aan dacht.

ik merk wel dat ik verslaafd ben geworden, maar kan er best goed mee dealen. ik blijf gewoon volhouden met stoppen!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het leven is zoveel magische dan drugs. Gebruik drugs om die magie te versterken, desnoods dagelijks, maar blijft het echt leven zien!

Ik heb het gevoel dat heroïne een hoop mooie dingen uit het leven wegneemt..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasch zei:
Nee, avoicc at all costs
Klik om te vergroten...

A vo icc er aan begin zeg icc A lvast even m'n leven gedag
A
AvoiccLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoooooi

Ik ben pas geleden begonnen met heroïne chinezen.

Eerst vond ik het niks, maar ik ben deze drug steeds meer gaan waarderen!!!

Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar

Goodnight people!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, avoicc at all costs
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Avoicc zei:
Hoooooi

Ik ben pas geleden begonnen met heroïne chinezen.

Eerst vond ik het niks, maar ik ben deze drug steeds meer gaan waarderen!!!

Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar

Goodnight people!
Klik om te vergroten...

ben jij niet van dat 'gebruiken uit verveling topic'?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
ben jij niet van dat 'gebruiken uit verveling topic'?
Klik om te vergroten...
Goed gespot.
Ik denk, naar aanleiding van de post geschiedenis, dat @Avoicc zich beter op de plek voelt in de discord van /r/drugs dan hier.
Daar hebben ze een soortgelijke instelling.
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar op een serieuzere noot; ik vind het jammer dat het tóch verkeerd gelopen is. Op je vorige topic leek je de gegeven adviezen op je eigen manier toe te passen vanuit je HSPS, vooral omdat je iedereen steeds op de hoogte hield en daarbij eerlijk bleef in je posts. Ik had dus wel gehoopt dat je kijk op drugs inderdaad voor jou klopte en je Hero zonder problemen weer naast je neer kon leggen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh oh had nou maar geluisterd he! Zo sterk ben je dus niet, hoe hard ook! Je hebt toch verloren en bent nu een echte heroine junk! Misschien lullig maar: “We told you so!”

En? Wat vind je nou van jezelf? Stom? Dom? Eigenwijs? Of stiekem toch geweldig?
Hoop dat je van iv (spuiten) weg blijft, dat is de volgende stap.
Zoek hulp en stop! Nu! Het gaat je hele leven finaal verkloten....

Verveling: coke, hero of iets anders?

Hoi, Ik ben iemand die best snel verveeld raakt. Ik gebruik dan meestal alcohol of wiet/hasj om het leven enigszins boeiend te houden. Ik wil nieuwe drugs gebruiken om de verveling tegen te gaan, ik heb truffels (baaaadtrip), xtc, wiet/hasj gebruikt. Ik wil nieuwe drugs gebruiken, wil gewoon...
drugsforum.nl drugsforum.nl
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Avoicc zei:
Ik raad het iedereen dan ook van harte aan om een keertje onderzoek te doen ernaar
Klik om te vergroten...
@Avoicc ik vind het jammer om te zien dat je ondanks de uitdrukkelijke adviezen van de leden hier toch verder bent gaan experimenteren met de Hero. Uiteraard is het jouw leven en jouw keuze om dat te doen. Je bent ook vrij om je mening hier te delen. Zelfs als het om enorm slecht advies gaat zoals jij hier nu geeft.

Ik denk dat het voor de meeste van onze leden overbodig is maar voor al onze meelezers wil ik toch nog even benadrukken dat heroïne niet iets is om zomaar mee te experimenteren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Ok troll
Klik om te vergroten...
Nee gewoon weer iemand die om advies komt vragen en er dan geen hol mee doet omdat het niet is wat ie wilde horen…
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mag ik nu super hard lachen met dut topic, of stiekem een traantje laten ?.

Thx voor je advies , heb me net een gram gaan halen.
Ik ga ineens voor i.v. v3el minder verslavend als Chinezen.

.oooh, en na men eerste shot gooi ik alles weg en nooit meer !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oei , per ongeluk af gesproken het woensdag nog eens te doen met een vriend.
Kan ik niet weigeren eh !
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jammer dat alle moeite en inspanningen van alle leden met goedbedoeld advies gewoon genegeerd werden.
TS doet natuurlijk wat hij zelf wil, maar desonsdanks had ik een betere afloop gewenst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."