#1
Jah, een hostel-orgie op de meth.Damnn leip verhaal man! Haha genieten. Wel jammer dat jullie pas achteraf van elkaar hadden gehoord. Had een leuke after geweest😏
Jah, een hostel-orgie op de meth.Damnn leip verhaal man! Haha genieten. Wel jammer dat jullie pas achteraf van elkaar hadden gehoord. Had een leuke after geweest😏
Heb je nog nie voldoende geprobeerd ?Jo gasten,
In de afgelopen jaren heb ik heel wat geëxperimenteerd. Toch denk ik dat het wel weer eens tijd is om iets nieuws uit te proberen, puur vanuit de nieuwsgierigheid en om op avontuur te gaan.
Ik wil het met een paar vrienden doen en we hebben momenteel niet zo heel veel zin in een psychedelische drug. We willen willen even voor een leuke avond gaan zonder dat het mentaal te veel van je vraagt.
Welke drug vind je echt de moeite waard om te proberen en waarom? Het mag ook iets zijn wat erg kort duurt, het maakt niet uit.
Dit zijn de drugs die we al eens hebben gedaan:
Alcohol
Lachgas
Cannabis
XTC
Truffels
2CB
Paddo's
DOC
Poppers
Ketamine
6-APB
Amfetamine
LSD
Cocaine
4FMP
Salvia
GHB
3MMC
DMT
Methamfetamine
Groetjes!
3-fa heeft hogere dopamine dan methamfetamine, hoe is het lichte stim? 3-fa juist zo relaxed body high omdat je niet perse wilt bewegen vanwege weinig noradrenaline.Ik kan je wel een hele reeks aan stims aanraden maar die zijn mentaal niet makkelijk, denk aan bingen, verslaving en cravings. Denk dat je al het gangbare wel gehad hebt kwa stims.
Trouwens wat lichtere rc stims:
2-fa (vooral functioneel)
3-fa
4f-mph (vooral functioneel)
Ik hou niet zo van clowns met hun rode neuzen en flapschoenenjij bent wel een beetje snel getriggerd beste dirkjan
Dat is geen feit, is maar in een dierproef naar boven gekomen en maakt het dus niet gelijk waar. Vergeleken met Methamfetamine is het echt echt een lichte stim ookal lijkt de dopamine hit er enigszins op.3-fa heeft hogere dopamine dan methamfetamine, hoe is het lichte stim? 3-fa juist zo relaxed body high omdat je niet perse wilt bewegen vanwege weinig noradrenaline.
Oud bericht maar omdat het nu weer naar boven komt reageer ik er toch even op. Opiaten met benzo's combineren is extreem gevaarlijk en het achterlijkste advies dat je kan geven. Daarnaast kan er van alles zitten in wat ze in Nederland als ' lean' verkopen.Als je een heel slome relax vibe wil kan je lean proberen i.c.m. xanax. Wees wel voorzichtig met de dosis xanax, want anders dommel je zo weg. MXE in combinatie met 2cb is ook echt heel tof, maar wel psychedelisch en dat wil je liever even niet geef je aan. Een vriend ging laatst enkel op MXE en die kwam toen wel heel anders aan dan met 2cb, je wordt er dan in ieder geval wel lekker opgewekt van. Hij noemt het de kaviaar van de keta lol. Weet zelf niet echt hoe ik MXE verder nog kan omschrijven omdat ik het enkel met 2cb gebruikt heb.
Waarom zou je drugs afraden op een drugsforum? Misbruik of een drug aan sich is af te raden maar drugs in het algemeen?Ik raad niemand iets qua drugs, aan.
Ik raad het veel liever af....
3MMC!Jo gasten,
In de afgelopen jaren heb ik heel wat geëxperimenteerd. Toch denk ik dat het wel weer eens tijd is om iets nieuws uit te proberen, puur vanuit de nieuwsgierigheid en om op avontuur te gaan.
Ik wil het met een paar vrienden doen en we hebben momenteel niet zo heel veel zin in een psychedelische drug. We willen willen even voor een leuke avond gaan zonder dat het mentaal te veel van je vraagt.
Welke drug vind je echt de moeite waard om te proberen en waarom? Het mag ook iets zijn wat erg kort duurt, het maakt niet uit.
Dit zijn de drugs die we al eens hebben gedaan:
Alcohol
Lachgas
Cannabis
XTC
Truffels
2CB
Paddo's
DOC
Poppers
Ketamine
6-APB
Amfetamine
LSD
Cocaine
4FMP
Salvia
GHB
3MMC
DMT
Methamfetamine
Groetjes!
Geen research. Eerst nemen, dan opzoeken wat je genomen hebt.2 pillen oraal ingenomen en achteraf achter gekomen dat Yaba dus meth is.
jij bent wel een beetje snel getriggerd beste dirkjanGeen research. Eerst nemen, dan opzoeken wat je genomen hebt.
Je bent een penis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."