#1
@ apotheker :
Zo zit ik in elkaar.
Uit eigen ervaring hoezeer dat mis kan gaan.
Ik veroordeel niemand, die dit hier wél doet, laat dit duidelijk zijn...
Iedereen mag doen, wat hij wil, ook hier op df, maar mensen iets aanraden, waarvan je niet weet hoe en wat de betreffende drug met die ander doet, dat doe ik dus niet. Nee.
Dat mogen anderen doen. Not me!
Let wel, mijn leven stortte in, toen ik van een broer van mijn toenmalige vriendin, na een relatie van bijna 6 jaar, eens een waterpijp met Marokkaanse hash in mijn handen gedrukt kreeg.
Rook maar eens lekker mee, zei hij...en dat deed ik, sukkel die ik was..
Wat er toen gebeurde, was gigantisch. Dramatisch.
Ik zat er meteen aan vast, veranderde qua mijn doelen en wensen, inzichten, mening, en binnen 3 maanden was mijn relatie geklapt. Passé. Fini.
Voor mij een echt drama.
En ik blowde me laveloos. Steeds meer, en meer...
Uiteindelijk naar Frankrijk, het Legioen in.
Daar was geen drugsscene oid...trouwens als dat wel zo geweest zou zijn trek je de loodzware conditietrainingen daar gegarandeerd niet!
Heel veel risico's gelopen. boeide mij niet.
Ik had niets meer te verliezen...
Een zeer zware tijd gehad, neem dat maar van me aan!
Alles door die ene keer die waterpijp te roken.
Een katalysator vwb allerlei ellende.
Ik wil deze mogelijke gang van zaken niet aan een ander doorgeven.
In geen geval!
Wellicht begrijp je nu waarom...
Zo zit ik in elkaar.
Uit eigen ervaring hoezeer dat mis kan gaan.
Ik veroordeel niemand, die dit hier wél doet, laat dit duidelijk zijn...
Iedereen mag doen, wat hij wil, ook hier op df, maar mensen iets aanraden, waarvan je niet weet hoe en wat de betreffende drug met die ander doet, dat doe ik dus niet. Nee.
Dat mogen anderen doen. Not me!
Let wel, mijn leven stortte in, toen ik van een broer van mijn toenmalige vriendin, na een relatie van bijna 6 jaar, eens een waterpijp met Marokkaanse hash in mijn handen gedrukt kreeg.
Rook maar eens lekker mee, zei hij...en dat deed ik, sukkel die ik was..
Wat er toen gebeurde, was gigantisch. Dramatisch.
Ik zat er meteen aan vast, veranderde qua mijn doelen en wensen, inzichten, mening, en binnen 3 maanden was mijn relatie geklapt. Passé. Fini.
Voor mij een echt drama.
En ik blowde me laveloos. Steeds meer, en meer...
Uiteindelijk naar Frankrijk, het Legioen in.
Daar was geen drugsscene oid...trouwens als dat wel zo geweest zou zijn trek je de loodzware conditietrainingen daar gegarandeerd niet!
Heel veel risico's gelopen. boeide mij niet.
Ik had niets meer te verliezen...
Een zeer zware tijd gehad, neem dat maar van me aan!
Alles door die ene keer die waterpijp te roken.
Een katalysator vwb allerlei ellende.
Ik wil deze mogelijke gang van zaken niet aan een ander doorgeven.
In geen geval!
Wellicht begrijp je nu waarom...
