Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs raad je mij nu nog aan?

Welke drugs raad je mij nu nog aan?

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ apotheker :
Zo zit ik in elkaar.
Uit eigen ervaring hoezeer dat mis kan gaan.
Ik veroordeel niemand, die dit hier wél doet, laat dit duidelijk zijn...

Iedereen mag doen, wat hij wil, ook hier op df, maar mensen iets aanraden, waarvan je niet weet hoe en wat de betreffende drug met die ander doet, dat doe ik dus niet. Nee.
Dat mogen anderen doen. Not me!

Let wel, mijn leven stortte in, toen ik van een broer van mijn toenmalige vriendin, na een relatie van bijna 6 jaar, eens een waterpijp met Marokkaanse hash in mijn handen gedrukt kreeg.
Rook maar eens lekker mee, zei hij...en dat deed ik, sukkel die ik was..

Wat er toen gebeurde, was gigantisch. Dramatisch.

Ik zat er meteen aan vast, veranderde qua mijn doelen en wensen, inzichten, mening, en binnen 3 maanden was mijn relatie geklapt. Passé. Fini.
Voor mij een echt drama.
En ik blowde me laveloos. Steeds meer, en meer...
Uiteindelijk naar Frankrijk, het Legioen in.
Daar was geen drugsscene oid...trouwens als dat wel zo geweest zou zijn trek je de loodzware conditietrainingen daar gegarandeerd niet!

Heel veel risico's gelopen. boeide mij niet.
Ik had niets meer te verliezen...
Een zeer zware tijd gehad, neem dat maar van me aan!

Alles door die ene keer die waterpijp te roken.
Een katalysator vwb allerlei ellende.

Ik wil deze mogelijke gang van zaken niet aan een ander doorgeven.
In geen geval!
Wellicht begrijp je nu waarom...
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stamper zei:
Jo gasten,

In de afgelopen jaren heb ik heel wat geëxperimenteerd. Toch denk ik dat het wel weer eens tijd is om iets nieuws uit te proberen, puur vanuit de nieuwsgierigheid en om op avontuur te gaan.

Ik wil het met een paar vrienden doen en we hebben momenteel niet zo heel veel zin in een psychedelische drug. We willen willen even voor een leuke avond gaan zonder dat het mentaal te veel van je vraagt.

Welke drug vind je echt de moeite waard om te proberen en waarom? Het mag ook iets zijn wat erg kort duurt, het maakt niet uit.

Dit zijn de drugs die we al eens hebben gedaan:

Alcohol
Lachgas
Cannabis
XTC
Truffels
2CB
Paddo's
DOC
Poppers
Ketamine
6-APB
Amfetamine
LSD
Cocaine
4FMP
Salvia
GHB
3MMC
DMT
Methamfetamine

Groetjes!
Klik om te vergroten...
3MMC!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stamper zei:
2 pillen oraal ingenomen en achteraf achter gekomen dat Yaba dus meth is.
Klik om te vergroten...
Geen research. Eerst nemen, dan opzoeken wat je genomen hebt.

Je bent een penis.
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Geen research. Eerst nemen, dan opzoeken wat je genomen hebt.

Je bent een penis.
Klik om te vergroten...
jij bent wel een beetje snel getriggerd beste dirkjan
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij niet alleen.
Zeer zeker niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit hebben we dan gemeen!
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#7
O-DSMT en Tramadol vind ikzelf wel lekker spul, geen wow rush ofzo, gewoon enkele uren warm chill gevoel en word er ook steeds socialer van. Dus zijn zeker geen zware uitgaan of tripmiddelen.
4fa is lekkere upper sinds dan vervanger voor xtc. Of bedoelde je met 4fmp hetzelfde stofje?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
You are.....a real f...ng dickhead.
Je moet toch weten wat je inneemt.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ik zou bij bovengenoemde blijven.
Heel veel rc's zijn slappe aftreksels van degene die jij opsomde.

Edit: alhoewel 3mmc net het slap aftreksel is van 4mmc.
Klik om te vergroten...
Ik denk als je @CuriousExplorer in een theezakje stopt en in warm water laat trekken je een slap aftreksel van 4-mmc krijgt. 😂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
a-php of a-phip

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe was meth?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Speed
Klik om te vergroten...

Heeft TS ook al gedaan hoor. 😝
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
TripJess zei:
Hoe was meth?
Klik om te vergroten...
Hoe was zonderh?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Heeft TS ook al gedaan hoor. 😝
Klik om te vergroten...
Ja zag ik wel maar er zijn geen boeiende drugs over...... dus vandaar pep speed amfetamine
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Ja zag ik wel maar er zijn geen boeiende drugs over...... dus vandaar pep speed amfetamine
Klik om te vergroten...
Aaah okee 😄
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Een van mijn lievelingsstofjes is toch wel 3 meo pcp. Een dissociatief, net zoals keta, maar toch wel anders. Zo lekker dromerig en lekker vaag. Niet zo verdovend als keta. Duurt 4 uurtjes. Ik ben fan! Als ik onder invloed een film kijk, heb ik het gevoel of ik er in zit. Of lekker spacen met muziek en lekker chillen.
M
MathiasdobroLid
01-01-2024, 00:00
#18
👍Heb echt een goeie dealer leren kennen eindelijk keer iemand die kwaliteit levert.. iemand een goeie betrouwbare dealer 👍nodig. *Modknip* top gozer echt waar
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt als kleuter met een groot achterhoofd
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mathiasdobro zei:
👍Heb echt een goeie dealer leren kennen eindelijk keer iemand die kwaliteit levert.. iemand een goeie betrouwbare dealer 👍nodig. top gozer echt waar
Klik om te vergroten...

Foeiiii! Dom dom dom, tja ik zwaai vast: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."