#1
Misschien tijd voor iets anders op het menu? Van 6 dagen bruine bonen achter elkaar wordt ook niemand blij. Misschien wat coke of pep? Of een benzo en lekker gaan slapen?
heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouweHmmm oké, ik heb nu alleen die 4m op. Ik laat het hier wel bij, gaat prima😎
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouwe
sorry als k zo over kwam, bedoelde het om mn mening te geven of ervaring zegmaarHet wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
Hoeft niet persé een probleem te zijn (gezond is het niet, maar dat geldt wel voor meer dingen..).4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Met je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.
waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmaoMet je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!
Was fa2, broer. Niet zo spacen!waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmao
ajoooo s goeie bWas fa2, broer. Niet zo spacen!
Jezus😂, mss ff rustig aan doen manzit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Ja man, hij had geen 3mmc. Dat komt altijd in fijn poeder en die 4mmc heeft die altijd in kristalvorm, die crush Ik dan zelf nogWeet je zeker dat het 4-MMC is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."