Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc+alcohol

4mmc+alcohol

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
klxaasx zei:
heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouwe
Klik om te vergroten...
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
Klik om te vergroten...
sorry als k zo over kwam, bedoelde het om mn mening te geven of ervaring zegmaar
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Klik om te vergroten...
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
Klik om te vergroten...

Ik gok op de 3. Dat terzijde zou ik passen voor alcohol. Met redelijk veel stims heb in zelf geen top ervaring als ik alcohol erbij gooi. Enkel dan met pep. Dan kan een biertje wel es.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Klik om te vergroten...
Hoeft niet persé een probleem te zijn (gezond is het niet, maar dat geldt wel voor meer dingen..).

Stoere toon laat wel zien dat hij een ekte ekte is!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
klxaasx zei:
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.
Klik om te vergroten...
Met je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Met je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!
Klik om te vergroten...
waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmao
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#10
No fittie boys🤣
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
klxaasx zei:
waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmao
Klik om te vergroten...
Was fa2, broer. Niet zo spacen!
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Was fa2, broer. Niet zo spacen!
Klik om te vergroten...
ajoooo s goeie b
D
DucatistaLid
01-01-2024, 00:00
#13
klxaasx zei:
zit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Klik om te vergroten...
Jezus😂, mss ff rustig aan doen man
D
DucatistaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
Klik om te vergroten...
Ja man, hij had geen 3mmc. Dat komt altijd in fijn poeder en die 4mmc heeft die altijd in kristalvorm, die crush Ik dan zelf nog
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het wel een keer laten testen. Er wordt veel 3-MMC verkocht als zijnde 4-MMC (ook kristallen). 4-MMC is nog zeer lastig te krijgen..
D
DucatistaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Ik zou het wel een keer laten testen. Er wordt veel 3-MMC verkocht als zijnde 4-MMC (ook kristallen). 4-MMC is nog zeer lastig te krijgen..
Klik om te vergroten...
Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ik
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ducatista zei:
Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ik
Klik om te vergroten...
nog steeds aan het trippen?
D
DucatistaLid
01-01-2024, 00:00
#18
klxaasx zei:
nog steeds aan het trippen?
Klik om te vergroten...
Ja man lekker vaag
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ducatista zei:
Ja man lekker vaag
Klik om te vergroten...
kga ook een beetje te hard
D
DucatistaLid
01-01-2024, 00:00
#20
klxaasx zei:
kga ook een beetje te hard
Klik om te vergroten...
Hahaha lekker man, ik heb nu net 1 gr op. Jij dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."