#1
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouwe
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouwe
sorry als k zo over kwam, bedoelde het om mn mening te geven of ervaring zegmaarHet wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
Hoeft niet persé een probleem te zijn (gezond is het niet, maar dat geldt wel voor meer dingen..).4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Met je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.
waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmaoMet je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!
Was fa2, broer. Niet zo spacen!waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmao
ajoooo s goeie bWas fa2, broer. Niet zo spacen!
Jezus😂, mss ff rustig aan doen manzit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Ja man, hij had geen 3mmc. Dat komt altijd in fijn poeder en die 4mmc heeft die altijd in kristalvorm, die crush Ik dan zelf nogWeet je zeker dat het 4-MMC is?
Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ikIk zou het wel een keer laten testen. Er wordt veel 3-MMC verkocht als zijnde 4-MMC (ook kristallen). 4-MMC is nog zeer lastig te krijgen..
nog steeds aan het trippen?Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ik
Ja man lekker vaagnog steeds aan het trippen?
kga ook een beetje te hardJa man lekker vaag
Hahaha lekker man, ik heb nu net 1 gr op. Jij dankga ook een beetje te hard
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."